بازدید 22366

چطور همراه مکانیک تجربه فروش خودرو را تغییر داد؟

شاید امروزه شرکت کاروانا قوی‌ترین و نامدارترین شرکت فعال در حوزه خرید و فروش خودروهای کارشناسی‌شده در جهان باشد؛ اما شرکت‌های مشابه متعددی در این حوزه فعال هستند.
کد خبر: ۹۴۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 18 December 2019

با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های خرید و فروش خودرو نیز از روش‌های قدیمی همچون نمایشگاه‌ها و بازارهای هفتگی خرید و فروش خودرو فاصله گرفته و به روش‌های اینترنتی تبدیل شده‌اند. پیشرفت روش‌های خرید و فروش خودرو به اینجا محدود نشد و در نسل‌های بعدی روش‌های کامل‌تری برای خرید و فروش خودرو توسعه یافته‌اند که نسبت به روش‌های سنتی بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند.

به گزارش «تابناک»، نوسانات قیمت خودرو طی چند سال اخیر در ایران باعث شده تا بازار خرید و فروش خودرو دست دوم رونق بیشتری بگیرد و متاسفانه فرصتی در اختیار کلاهبرداران قرارگرفته تا نهایت سواستفاده از این بازار را داشته باشند و متاسفانه حتی افراد باتجربه را هم در دام خود گرفتار می‌کنند. آمار افرادی که در دادگاه‌ها به دنبال احقاق حق خود هستند نشان می‌دهد که فروش خودرو آنقدرها هم که فکر می‌کنیم ساده و بی دردسر نیست.

همین مسئله باعث شده تا در کشورهای پیشرفته جهان و البته ایران روش‌‌های جدیدی برای ارائه خدمات خرید و فروش خودرو ایجاد شود. روش‌هایی که ضمن ایجاد ارزش برای خریداران و فروشندگان خودرو، راه را بر سواستفاده کلاهبرداران بسته‌اند.

روش مدرن فروش خودرو در جهان

شاید امروزه شرکت کاروانا قوی‌ترین و نامدارترین شرکت فعال در حوزه خرید و فروش خودروهای کارشناسی‌شده در جهان باشد؛ اما شرکت‌های مشابه متعددی در این حوزه فعال هستند. شرکت‌هایی که به هریک از خودروهای موجود در نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده خود یک مشاور فروش اختصاص می‌دهند که خدمات فروش خودرو، مذاکره با خریدارن و پیدا کردن خریدار نهایی بر عهده آنهاست. گزارش کارشناسی 109 نقطه‌ای، گارانتی 2 هفته ای و وارانتی 6 ماهه نیز سایر خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌ها است که باعث اعتماد و اطمینان خریداران می‌شود.

اما این خدمات تنها به آنسوی مرزها منتهی نمی‌شود و در داخل کشور نیز کسب و کار موفقی همچون همراه مکانیک وجود دارد که چند سالیست به صورت تخصصی به ارائه خدمات خرید و فروش خودروهای دست دوم می‌پردازد و به بزرگترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده تبدیل شده است. در خدمت فروش خودرو همراه مکانیک، مشتریان می‌توانند تنها با 1 تماس، به صورت کاملا رایگان و در کمترین زمان ممکن خودرو دست دوم خود را بفروشند.

شاید بهتر باشد تجربه یکی فروشندگان خودرو را بخوانیم و ببینیم چطور استفاده از خدمات همراه­مکانیک تجربه شیرین و البته جدیدی را رقم زد.

فروش خودرو از تبریز به اصفهان با یک تماس!

بنده در تبریز ساکن هستم و چندسالی است که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کنم. همواره سعی می‌کنم بازار خرید و فروش خود را به خودروهای خوش‌فروش و پرتیراژ محدود کنم تا ریسک کار را به حداقل برسانم. چند ماه قبل به پیشنهاد یکی از دوستان یک خودروی لنسر 2018 را با قیمت بسیار مناسب خریداری کردم اما مشکل از زمانی شروع شد که به دنبال فروش خودرو رفتم. خودرویی که علی‌رغم کیفیت بسیار بالا، از بازار خرید و فروش بسیار ضعیفی برخوردار است؛ آنهم در تبریز.

متاسفانه چند هفته روی خودرو کار کردم اما نتوانستم خودرو را بفروشم. خواب سرمایه و ترس از فروخته نشدن خودرو با قیمت مناسب من را نگران کرده بود که از طریق یکی از دوستان با شرکت همراه مکانیک آشنا شدم و با شرکت تماس گرفتم. اگرچه امیدی به فروش خودرو از طرف شرکت نداشتم اما در نهایت تعجب بعد از تماس من کارشناس همراه مکانیک در شهر تبریز برای کارشناسی خودرو مراجعه کرد. پس از پایان کارشناسی و مشخص شدن قیمت خودرو، یک مشاور اختصاصی با من تماس گرفت و روند کار را توضیح داد و از این پس تمامی فرآیند فروش اعم از آگهی کردن خودرو، پاسخ به تماس‌ها، ارزیابی مشتری و هماهنگی جهت بازدید بر عهده مشاور قرارگرفت.

مشاور همراه مکانیک در بازه‌های زمانی مشخص با من تماس می‌گرفت و گزارش پیشرفت کار را می‌داد. چند روز پس از آگهی کردن خودرو، مشاور با بنده تماس گرفت که یک مشتری در شهر اصفهان برای خودروی من وجوددارد! اگرچه من امیدی به فروش خودرو از تبریز به اصفهان نداشتم اما در کمال ناباوری پس از توافقات اولیه کارشناس دوم همراه مکانیک از شعبه تهران به همراه قولنامه و وکالت از خریدار به تبریز مراجعه کرد و خودرو مجدد کارشناسی شد. در روز تعویض پلاک کل پول به حساب بنده واریز شده و لنسر 2018 با خودروبر به شهر اصفهان منتقل شد. با فروختن خودرو انگار باری از دوش من برداشته شده بود. تا به امروز اینچنین تجربه دلچسبی از دریافت خدمات در ایران نداشتم و بسیار خوشحال شدم که چنین شرکت‌هایی در ایران وجود دارد که ضمن اینجاد اعتماد برای خریداران و فروشندگان خودرو خدمات خود را نیز به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کنند.

فروش بدون دغدغه خودرو با همراه مکانیک

شرکت همراه مکانیک فعالیت خود را از سال 1392 به عنوان یک شرکت کارشناسی تخصصی خودرو آغار کرد و امروزه به بزرگترین نمایشگاه فروش خودروهای کارشناسی شده تبدیل شده است. برای استفاده از خدمت فروش خودرو همراه مکانیک کافیست وارد لینک hamrah-mechanic.com/car-sell شوید و خودروی خود را وارد کنید. پس از تایید خودرو از طرف شرکت همراه مکانیک و کارشناسی شدن خودرو، یک مشاوره اختصاصی مسئول فروش خودروی شما خواهد بود و تا زمان عقد قولنامه در کنار شماست. البته این خدمت فعلا در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز ارائه می‌شود.

مزایای استفاده از خدمت فروش خودرو همراه مکانیک

  • این خدمت برای فروشندگان کاملا رایگان است
  • فروشنده به هیچ تماسی از سمت خریداران پاسخ نمی‌دهد
  • فروشنده با دلالان خودرو روبرو نمی‌شود
  • زمان فروشنده صرف بازدیدهای غیرضروری نمی‌شود
  • فروشنده در زمان بستن قولنامه از مشاوره کامل حقوقی برخوردار است

برای فروش آسان و بی دردسر خودرو توسط اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودرو هم اکنون اقدام کنید. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر