بازدید 6227

جلسه شورای ائتلاف با مصباح یزدی

کد خبر: ۹۴۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 18 December 2019

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از جلسه اعضای شورا با آیت‌الله مصباح یزدی خبر داد و گفت: نمایندگان شورای ائتلاف با آیت‌الله مصباح و بزرگان جبهه پایداری جلسه داشتند که همگرایی داشت.

به گزارش تابناک،محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکل گیری سازوکار ائتلاف نیرو‌های انقلاب در سراسر کشور، در پاسخ به سوالی درباره چگونگی سازوکار ائتلاف در شهر‌هایی مانند مشهد و قم گفت: در برخی استان‌ها سازوکاری سنتی وجود دارد و سعی شده که آن‌ها نیز از دستورالعمل شورای ائتلاف تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه در این استان‌ها نیز جریان‌های سیاسی موجود عموماً از دستورالعمل ائتلاف تمکین کرده‌اند، اظهارداشت: البته ساختار‌هایی که از گذشته برای شناسایی کاندیدا‌ها در این استان‌ها وجود داشته، دنبال شده و تا حدی نیز خود را با سازوکار ائتلاف تطبیق داده‌اند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب ادامه داد: ما نیز در شورای ائتلاف مطالبات آن‌ها را در نظر گرفته‌ایم و از این جهت مشکلی نداریم و هرکجا که مسئله‌ای ایجاد شود، جمعی از شورای ائتلاف به عنوان کمیته حل اختلاف و بررسی، آن را دنبال و پیگیری خواهند کرد.

پیرهادی اضافه کرد: برخی از افراد نیز که در شورای ائتلاف حضور دارند به عنوان معین استان‌ها انتخاب شده‌اند که اگر مسئله‌ای باشد در آنجا حضور پیدا کرده و موضوعات را پیگیری می‌کنند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کنید نیرو‌های انقلاب در نهایت با یک لیست وارد انتخابات مجلس می‌شوند یا خیر، گفت: امیدواریم هرکس که به جبهه انقلاب تعلق دارد زیر چتر شورای ائتلاف کار خود را انجام دهد و این نکته را تقریبا همه تشکل‌ها، گروه‌ها و افراد مؤثر نیز پذیرفته‌اند.

پیرهادی همچنین با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با جبهه پایداری در راستای تقویت وحدت نیرو‌های انقلاب اظهارداشت: جبهه پایداری دیدار‌های مؤثر و خوبی با اعضای شورای ائتلاف داشته است و امیدواریم که به یک لیست برسیم و جای نگرانی نیست.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره جدیدترین مذاکرات با جبهه پایداری و نتیجه آن تصریح کرد: در جدیدترین مذاکرات قرار شد که روند جلسات مشترک پس از ثبت‌نام‌ها نیز ادامه داشته باشد و تاکنون نیز جلسات خوبی داشته ایم.

وی همچنین اظهارداشت: نمایندگان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با آیت‌الله مصباح یزدی و بزرگان جبهه پایداری جلسه‌ای داشته اند که بیشتر رویکرد همگرایی داشت و افرادی نیز واسطه شدند که این ارتباط را نزدیک کنند؛ لذا امیدوار هستیم که این اتفاق مبارک، یعنی رسیدن به لیست مشترک رخ دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس