بازدید 13439

دلیل استعفای حجتی چه بود؟

کد خبر: ۹۴۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 17 December 2019

وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: از نظر من ما به میزان ظرفیت موجود در بخش کشاورزی پی نبردیم و نتوانستیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم و حتی در برخی مناطق استفاده ما تخریبی بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمود حجتی امروز در آیین نکوداشتی که به مناسبت وی برگزار شد، با بیان اینکه من یک فرد معمولی بودم که توفیق خدمت پیدا کردم، اظهار کرد: من فرد معمولی بودم که در کودکی به گوسفندچرانی و رعیتی می‌پرداختیم، اما با عنایت خداوند توفیق خدمت‌رسانی به مردم را پیدا کردم.

وی ادامه داد: از خداوند، مردم، همکارانم، دولت و مسئولان عالیرتبه کشور و همچنین مقام معظم رهبری به دلیل تمام کم و کاستی‌های خود عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم که تمام تلاش من خدمت‌رسانی به عرصه تولید و سازندگی کشور در مدتی بوده که مسئولیتی برعهده داشتم.

حجتی همچنین به خاطر تندی‌هایی که در این مدت به همکاران خود روا داشته، حلالیت طلبید و افزود: از کشاورزان زحمتکش نیز حلالیت می‌خواهم و به همکاران خود می‌گویم آنچه من یافته‌ام این بوده که خواستن توانستن است.

وی اضافه کرد: زمانی که مسئولیت احداث و راه‌اندازی سد کرخه به من واگذار شد، در زمان افتتاح آن برروی پلاکاردی برای استقبال از رهبر معظم انقلاب نوشتیم؛ «ما می‌توانیم» و امروز همچنان بر این باور هستم که «ما می‌توانیم».

حجتی با تاکید بر اینکه من معتقدم حداقل در بخش کشاورزی ظرفیت‌های بالایی داریم، افزود: از نظر من ما به میزان ظرفیت موجود در بخش کشاورزی پی نبردیم و نتوانستیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم و حتی در برخی مناطق استفاده ما تخریبی بوده است.

وزیر سابق جهاد کشاورزی توانمندی‌های نیروی انسانی را در کشور فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: به رغم تمام محدودیت‌ها و تنگنا‌ها از همکاران خود می‌خواهم این موضوع را دنبال کنند که ظرفیت و توانمندی‌های زیادی در بخش کشاورزی وجود دارد و نباید محدودیت‌ها و تنگنا‌ها را بهانه کنند.

حجتی دلیل عمده خود برای استعفا را مربوط به سلامتی عنوان کرد و افزود: دلیل اصلی من برای استعفا، مشکلات تنفسی بود که در ماه‌های اخیر با حمله تنفسی مرا بسیار اذیت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل