بازدید 9133

معرفی چهره سال تحول دیجیتال کشور در دانشگاه تهران

کد خبر: ۹۴۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ 17 December 2019

چهره سال تحول دیجیتال کشور توسط دانشگاه تهران معرفی خواهد شد

مهدی شامی زنجانی دبیر ارزیابی ملی تحول دیجیتال اعلام کرد در چهارسال گذشته دانشگاه تهران همزمان با گسترش مفاهیم و کاربرد‌های نوآوری دیجیتال و لزوم حرکت سازمان‌های به سمت تحول دیجیتال، اقدام به برگزاری رویداد و ارزیابی ملی تحول دیجیتال در شرکت‌ها و سازمان‌ها نموده است، این ارزیابی‌ها در سه محور زبدگی دیجیتال جهت ارزیابی بلوغ دیجیتال سازمان‌ها، نوآوری دیجیتال جهت ارزیابی ابتکارات و پروژه‌های دیجیتال سازمان‌ها و در آخر محور رهبری دیجیتال که یکی از مدیران ارشد سازمان که نقش برجسته‌ای در فرایند تحول دیجیتال و رشد مبتنی بر ابتکارات دیجیتال سازمان خود ایفا کرده است را کاندید رهبر دیجیتال نمایند. رهبر کاندیدا شده می‌تواند مدیر عامل یا یکی دیگر از مدیران ارشد سازمان باشد.
وی عنوان کرد: از اهداف این ارزیابی می‌توان به ایجاد مزیت رقابتی در سازمان‌ها برای موفقیت در عصر دیجیتال، افزایش آگاهی و بینش در بدنه مدیریتی سازمان‌های کشور در خصوص اهمیت و جایگاه تحول دیجیتال، بهبود و ارتقای فرهنگ ارزش‌آفرینی دیجیتال در فضای کسب وکار کشور، تشویق سازمان‌ها به انجام فرایند خودارزیابی دیجیتال و شناسایی نقاط ضعف و فرصت‌های بهبود خود در زمینه تحول دیجیتال، ارزیابی بلوغ دیجیتال شرکت‌کنندگان و شناسایی نقاط ضعف، قوت و فرصت‌های دیجیتال توسط داوران خبره و ارائه گزارش بازخورد به سازمان‌ها در راستای بهبود وضعیت تحول دیجیتال آ‌ن‌ها و همچنین شناسایی و معرفی سازمان‌های پیشرو کشور در حوزه تحول دیجیتال اشاره کرد.
دبیر ارزیابی ملی تحول دیجیتال افزود: نگاهی به الگوی توسعه کشور‌های ثروتمند و موفق جهان و سرمایه گذاری کلان و زیربنایی آن‌ها در تحول دیجیتال، به خوبی اهمیت و جایگاه این حوزه را نمایان می سازد. در دنیای امروز، پیشرفت کشور‌ها و توفیق اقتصادی سازمان‌ها، در گرو آینده  نگری در حوزه تحول دیجیتال و سرمایه گذاری بلندمدت بر توسعه و توانمندسازی نیرو‌های انسانی با توجه به ویژگی‌های عصر دیجیتال است.
وی افزود: تجربه سه سال برگزاری ارزیابی ملی تحول دیجیتال و نیم‌نگاهی به اقدامات کارشناسان و خبرگان این حوزه در اقصی نقاط دنیا، درس  آموخته‌ های متعددی برای تیم علمی این رویداد به همراه داشته است. از جمله این یادگیری‌¬ها اهمیت توسعه بخش‌های دیگری در قالب تقدیر از مدیران خبره حوزه تحول دیجیتال در قالب محور رهبر دیجیتال است. بر همین اساس دانشگاه تهران سعی می‌کند با این ارزیابی سرآمدان تحول دیجیتال کشور را معرفی نماید.
شامی زنجانی اصلی‌ترین مزایای حضور سازمان‌ها در ارزیابی ملی تحول دیجیتال را ممیزی وضعیت بلوغ دیجیتال شرکت¬کنندگان در ارزیابی توسط داوران خبره و دریافت گزارش بازخورد از وضعیت آن به همراه مقایسه آن با متوسط صنعت در سطح داخلی و بین-المللی، برگزاری یک جلسه آموزشی تحول دیجیتال پیش از ممیزی برای سازمان‌ها، معرفی سازمان¬ها و مدیران منتخب در حوزه تحول دیجیتال به جامعه علمی و حرفه¬ای کشور، استفاده از تجارب موفق سازمان¬های ایرانی در زمینه تحول دیجیتال و برگزاری یک جلسه مشاوره‌ای تحول دیجیتال پس از ارزیابی دانست.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمانبندی و شرایط ارزیابی می‎توانید به پایگاه اینترنتی ارزیابی ملی تحول دیجیتال به آدرس www.dtconf.ir مراجعه کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر