بازدید 3717

لزوم اهتمام شهردار برای اجرای شهری برای همه

کد خبر: ۹۴۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 17 December 2019

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار <<تابناک>>: مجید فراهانی، گفت: در توجه به حمل و نقل عمومی هرچند پیگیری انجام تکالیف دولت در توسعه زیرساختها، نوسازی ناوگان و پرداخت سهم از بلیط اتوبوس و مترو اهمیت دارد، اما این پیگیری ما را نباید از توجه به رفاه و معیشت رانندگان زحمتکش اتوبوس و تاکسی غافل کند، زیرا این عزیزان در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و توجه به دغدغه های این قشر زحمتکش می تواند زمینه های ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت شهروندان را فراهم کند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: فراهم کردن زیرساخت های رفاهی و بهبود وضعیت پایانه های درون شهری به عنوان یکی از مطالبات جدی رانندگان عزیز باید در کنار تسهیل نوسازی اتوبوس و تاکسی های فرسوده مورد توجه قرار گیرد و شهرداری زمینه های استفاده از زیرساختهای فرهنگی،اجتماعی و ورزشی خود را با تخفیف برای این عزیزان فراهم کند.

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره « لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی » به شهرداری تهران تذکر می دهم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خاطر نشان شد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به مطالبات و انتظارات رانندگان زحمتکش اتوبوس، تاکسی و فراهم کردن تهران به عنوان شهری برای زندگی همه شهروندان باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر