بازدید 5842

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری گرگان با حضور معاون عمرانی وزیر کشور

جمالی نژاد: بهره گیری از توان پیمانکاران داخلی برای بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری گرگان نشانگر ظرفیتهای بومی برای حرکتهای گام دوم انقلاب است
کد خبر: ۹۴۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 16 December 2019

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بهره گیری از توانمندی های پیمانکاران و مهندسان داخلی را از دستاوردهای بزرگترین پروژه تاریخ شهرداری گرگان و آغاز ورود در گام دوم انقلاب عنوان نمود.

به گزارش<< تابناک>>، مهدی جمالی نژاد که عصر دوشنبه ۲۵ آذر در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری گرگان در این شهر سخن می گفت، افزود: خوشبختانه بهره برداری از پروژه های اخیر شهرداری گرگان نشان داد که متخصصان و مهندسان کشورمان می توانند پروژه هایی با کیفیت مطلوب و قابل طرح در سطح بین المللی در عرصه عمران شهری اجرا نمایند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های دولت فراهم نمودن زمینه افزایش بهره گیری از توانمندی شرکت‌های داخلی برای اجرای پروژه های عمران شهری، تولید وسایل حمل و نقل عمومی شهری و تجهیزات موردنیاز شهرداریها و دهیاریها و مبلمان شهری و روستایی است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه یکی از اولویتها در گام دوم انقلاب، حضور موثر بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان در عرصه امور عمرانی و فنی  و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، خواستار برنامه ریزی شهرداریها برای انتخاب پیمانکاران توانمند و همچنین برنامه ریزی به منظور حضور بخش خصوصی در عرصه تکمیل پروژه های نیمه تمام، تاکید نمود.

شايان ذكر است بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری گرگان كه هزينه اجراي آن بالغ بر50 ميليارد تومان شامل سه قسمت و با هدف انتقال ترافيك از شهر گرگان به بلوار جديدالاحداث خليج گرگان و كمربندي راه اندازي شده است.

 ساماندهي و بازآفريني ميدان بسيج كه طي 5 ماه اجرا شده، احداث بلوار خليج گرگان به طول 2100 متر و عرض 60 متر و با جدول گذاري و اجراي كندراه به طول 10 هزار متر كه طي 8 ماه اجرا شده و احداث پل روگذر جديدالاحداث سربازان گمنام امام زمان(عج) كه طول رمپ و عرشه آن 580 متر و داري 6 پايه است.

در اين پروژه 900 تن ميلگرد، 1100 تن كابل و 900 تن بتن مصرف شده و طول جدول گذاري مصرف شده در پروژه 5 هزار متر بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر