بازدید 26017
۴
طبق ادعای فریدون اصفهانیان؛

داور خودکشی کرده فوتبال ایران از کما خارج شد

طبق اطلاعی که خانواده و برادر او به من داده اند، مهرداد امروز صبح چشم هایش را باز کرده و اکنون در بخش CCU است. ضریب هوشی نجفی بیشتر شده و آنگونه اطلاع دارم امروز (جمعه) چشم هایش را باز کرده به شکلی که اطرافیان خود را شناخته است
کد خبر: ۹۴۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ 13 December 2019

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مهرداد نجفی داوری که دست به خودکشی زده بود ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد نجفی کمک داور زنجانی فوتبال کشورمان که فصل گذشته در بازی‌های زیادی پرچم زده بود چند روز پیش به دلیل مشکلات زندگی خصوصی اقدام به خودکشی کرد و به کما رفت. او اکنون در بیمارستان است. البته طبق اعلام فریدون اصفهانیان، عضو کمیته داوران و رئیس هیئت فوتبال زنجان اکنون این کمک داور جوان وضعیت بهتری دارد.

داور خودکشی کرده فوتبال از کما خارج شد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت مهرداد نجفی بیان کرد: پیگیر وضعیت مهرداد نجفی هستیم و طبق اطلاعی که خانواده و برادر او به من داده اند، مهرداد امروز صبح چشم هایش را باز کرده و اکنون در بخش CCU است. ضریب هوشی نجفی بیشتر شده و آنگونه اطلاع دارم امروز (جمعه) چشم هایش را باز کرده به شکلی که اطرافیان خود را شناخته است. وظیفه مان است پیگیر وضعیت او باشیم و امروز هم شنیده ام برخی داوران به بیمارستان رفته و در صحبت با خانواده مهرداد احوال او را جویا شده اند.

او درباره دلیل استفاده نکردن از مهرداد نجفی در بازی‌های این فصل لیگ برتر گفت: مهرداد از ابتدای فصل ابلاغی برای کمک داوری دریافت نکرده است و از این موضوع ناراحت بود، اما دلیل خودکشی اش چنین بحثی نیست و بهتر است هر زمان حالش بهتر شد، از خودش بپرسید چرا خودکشی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خدا شفایش دهد
شما حق نداشتید نام و عکس ایشون رو در خبرتون درج کنید
اما دلیل خودکشی اش چنین بحثی نیست و بهتر است هر زمان حالش بهتر شد، از خودش بپرسید...
یا شما دلیل خودکشی رو نمیدونید پس نباید بگید دلیلش این نیست یا اگه میدونید پس باید بگید !!
از خودش بپرسيد .......حمید نجفی، برادر این کمک داور در این باره گفت: مهرداد از روز گذشته دچار این مشکل (خودکشی) شده است. او ناراحت بود و پیش از این اقدام هم نامه‌ای را نوشته و از خود به جا گذاشته بود و در این نامه نوشته است: «آقای ممبینی! شما را به خدا واگذار می‌کنم».
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل