بازدید 4631
هیچ آتش‌بس بلندمدت با اسرائیل نخواهیم داشت

حماس: هتک حرمت مسجدالأقصی بازی با آتش است

جنبش حماس هتک حرمت مسجدالأقصی از سوی صهیونیست‌ها را بازی با آتش دانست.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۸ 11 December 2019
جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از طریق اجازه به شهرک‌نشینان برای یورش به مسجدالأقصی با آتش بازی می‌کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، این جنبش تاکید کرد که هتک حرمت مسجدالأقصی واکنش‌هایی خواهد داشت که در مخیله سران رژیم صهیونیستی نمی‌گنجد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: تلاش برای پیشبرد سیاست تحمیل واقعیت جدید در صحن‌های مسجدالأقصی نتیجه‌ای نخواهد داشت و انتفاضه‌های شهروندان فلسطین در قدس پیامی آشکار به سران رژیم صهیونیستی است مبنی بر اینکه ملت فلسطین راه خود برای حفظ قداست مسجدالأقصی را ادامه خواهند داد.

جنبش حماس از ساکنان قدس خواست که به محافظت از مسجدالأقصی به‌ویژه در ساعات صبح که رژِم صهیونیستی می‌کوشد نقشه‌های خود برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد را عملی کند ادامه دهند.

حماس تاکید کرد که هویت قدس و مسجدالأقصی اسلامی و فلسطینی است و اتحادیه عرب باید در برابر اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی بایستد.

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز در بیانیه‌ای دیگر اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر آتش‌بس بلندمدت با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

در بیانیه حماس آمده است: این موضوع در دیدار‌های مسئولان جنبش حماس با میانجیگران اصلا مطرح نشده است و هرچه در این باره مطرح شده است دروغ و افترا است.

منابع رژیم صهیونیستی یک هفته قبل مدعی وجود تماس‌هایی بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر برای رسیدن به آتش‌بس بلندمدت شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان