بازدید 13444
۱

بازی جمعه استقلال را یک روز عقب انداختند!

دلیلی برای این تغییر زمان اعلام نشده است و معلوم نیست چرا این بازی از روز تعطیل به روز اول کاری هفته منتقل شده است. استقلال این روز‌ها در بحران تغییرات دست و پا می‌زند و معلوم نیست استراماچونی برمی گردد یا خیر؟ این تعویق به کمک آبی‌ها خواهد آمد.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 10 December 2019

زمان دو مسابقه از هفته پانزدهم و چهار مسابقه از هفته شانزدهم لیگ برتر تغییر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم استقلال و شاهین بوشهر به جای روز جمعه ۲۲ آذر در روز شنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دلیلی برای این تغییر زمان مطرح نشده است و معلوم نیست چرا این بازی از روز تعطیل به روز اول کاری هفته منتقل شده است. استقلال این روزها در بحران تغییرات دست و پا می زند و معلوم نیست استراماچونی برمی گردد یا خیر؟ این تعویق به کمک آبی ها خواهد آمد.

همچنین مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان نیز به جای روز جمعه در روز شنبه ساعات ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود. زمان برگزاری ۴ مسابقه از هفته شانزدهم نیز تغییر کرد و تیم‌هایی که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور ندارند مسابقات شان از روز پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸ به جمعه ۲۹ آذر تغییر کرد. این ۴ مسابقه به شرح زیر است:
نساجی-گل گهر ساعت ۱۵
سایپا-ذوب آهن ساعت ۱۵.۱۵
شهر خودرو-پیکان ساعت ۱۵.۴۵
نفت آبادان-فولاد خوزستان ساعت ۱۶.۴۰

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلیلش را بذارید کامل و واضح بگم
هواداران استقلا ناراحت و خشمگین هستش
مجموعه حکومت و دولت از ترس اعتراضات استقلالی ها واحتمال اینکه این اعتراضات به جاهای دیگه سرایت کنه مسابقه اش را انداختن روز شنبه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر