بازدید 9269
۱

عاقبت استفاده از بنزین برای شستشوی لوازم در منزل

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: به دلیل استفاده از بنزین برای شستشوی لوازم در منزل، در منطقه رسالت، زوجی دچار سوختگی شدید شدند.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 10 December 2019

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: به دلیل استفاده از بنزین برای شستشوی لوازم در منزل، در منطقه رسالت، زوجی دچار سوختگی شدید شدند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آتشپاد دوم ابوالفضل تیموری اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی‌بر شنیدن صدای انفجار و مشاهده شعله‌های آتش از یک منزل مسکونی در منطقه رسالت (جاده سیمان) در حومه مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۴۵ را به محل حادثه در خیابان شهید کشمیری اعزام کرد.

تیموری با اشاره به اینکه «آتش‌نشانان به محض حضور در محل علت این حادثه مشاهده کردند»، عنوان کرد: به دلیل استفاده مرد خانواده از بنزین برای شستشوی لوازم در داخل یک واحد مسکونی حدوداً ۷۰ متری، و انتشار بخارات بنزین حاصل از این اقدام در محیط بسته منزل، انفجار توأم با آتش‌سوزی رخ داده که در پی این حادثه مرد میانسال و همسر وی به شدت دچار سوختگی و بخشی از این منزل نیز دچار آتش‌سوزی شده بود.

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد تصریح کرد: آتش‌نشانان ضمن امدادرسانی اولیه به مصدومان و مهار کامل آتش‌سوزی منزل، این زن و شوهر را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از تهویه کامل محل حادثه با استفاده از مکنده‌های قوی هوا و ایمن‌سازی منزل مسکونی به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بنزین لیتری 3000 تومنه. باهاش شستشو میکنی؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر