بازدید 45690

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 19 آذر 98/ بیشترین رشد روزانه دلار در 3 هفته اخیر

بازار در حالی وارد چهارمین روز هفته می شود که در روز گذشته رفتار بازارساز نشان داد که کانال 13 هزار تومانی را به رسمیت شناخته است و حالا برای ثبات شاخص ارزی در این کانال تلاش می کند.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 10 December 2019

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 19 آذر 98/

تابناک اقتصادیبازار در حالی وارد چهارمین روز هفته می شود که در روز گذشته رفتار بازارساز نشان داد که کانال 13 هزار تومانی را به رسمیت شناخته است و حالا برای ثبات شاخص ارزی در این کانال تلاش می کند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز سه شنبه نوزدهم آذرماه 98، شاهد نرخ گذاری دلار در میانه کانال 13 هزار تومان در صرافی های بانکی هستیم. این در حالی است که، شاخص ارزی کشور با ثبت رشد روز گذشته به بالاترین سطح از 26 خردادماه رسید. 

حال بر اساس جدیدترین نرخ های اعلام شده در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا در لحظه انتشار این گزارش به رقم 13500 تومان از مردم خریداری شده و به قیمت 13900 تومان به متقاضی دریافت ارز فروخته می شود که این رقم نسبت به روز گذشته، 350 تومان گران تر شده است.

همچنین در این صرافی ها هر اسکناس یورو به نرخ 14800 تومان از مردم خریداری شده و به نرخ 15200 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز دوشنبه، 350 تومان رشد داشته است.

این در حالی است که با شروع فعالیت بازار، دلار در کانال 14000 تومان نوسان دارد.

نرخ رسمی 47 ارز به روایت بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۳ ارز مانند یورو و پوند افزایش و قیمت ۱۳ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه شنبه نوزدهم آذر ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز گذشته  ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس نیز با ۲۲ ریال افزایش نسبت به روز گذشته  ۵۵ هزار و ۲۳۷ ریال و هر یورو نیز با ۵۴ ریال رشد نسبت به روز گذشته ۴۶ هزار و ۴۸۹ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۵۱۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۱۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۹۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۲۱ ریال، روپیه هند ۵۹۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۹۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۷۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۶۳ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۶۷ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۷۴۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۶۱ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۶۴ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۲۹ ریال، روبل روسیه ۶۶۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۶ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۶۸۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۸۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۹۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۹ ریال، کیات میانمار ۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۸۳۴ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۷۶ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۹۱۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۶۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۴۸۸ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۹۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۲۱۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۷۶ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۳۸۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۹۱۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۷۶۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار  و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
دلار تا پایان سال به بالای 16000 خواهد رسید، صلوات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
پایان سال کدومه دلت خوشه روزی 1000 تومن داره بالا می ه
علی برکت الله
منتظر دلار ١٨٠٠٠ توماني آقاي همتي هستيم
بانک مرکزی خوب میخره 13200 یکماه پیش مردم التماس میکردن به دلالها که 11400 یخرن ولی نمیخریدن
بانک مرکزی قیمت برای صرافی ها ملی با شرایط ویژه 13800 تومان یکساعت پیش ابلاغ کرد دلار دستوری دولتی فردا 14 یه بالا ارزانی در راه است! ....
علی برکت الله
چقدر قشنگ بازارو کنترل کردن قیمت‌ها بالا نره دست مریزاد دنیا باید از مسئولین ما یاد بگیرن آفرین برشما مسئولین کاربلد براتون کمپین اسپند دود کردن را بندازیم چشم نخورین خداوکیلی ...
دلار تا پایان امسال 20000 تومان را رد میکنه
این قیمت دلار باعث بدبختی است اخه این دلار هم شد بهانه بنزین پایین بیاورید تا دلار پایین بیاد به فکر مردم بیچاره باشید
آخ نفهمیدیم که دلار 4200 کجا هست به کی میدهند؟ یک نفر دانشجو خارج کشور هم نمی گرفت
اگر بگم نه انشاء الله يك چيز ديگه جوابم را ميدهيد.

در سكوت غوغاست.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل