بازدید 6051

یک سعودی؛ مظنون حادثه تیراندازی مرگبار در فلوریدا

فرماندار ایالت فلوریدا اعلام کرد که یکی از اعضای نیروی هوایی عربستان سعودی مظنون اصلی حادثه تیراندازی روز جمعه در یک پایگاه دریایی در ایالت فلوریدا آمریکا است.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸ 07 December 2019
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از رویترز، در دومین حادثه تیراندازی مرگبار در پایگاههای نظامی آمریکا ظرف سه روز گذشته، یک عضو نیروی هوایی عربستان سعودی به عنوان مظنون اصلی این حمله معرفی شد.

بنابر گزارشها، در تیراندازی که روز جمعه در یک پایگاه نیروی دریایی آمریکا در ایالت فلوریدا به وقوع پیوست، دست کم چهارتن کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.

به گفته مقامات نیروی دریایی و پلیس محلی، مظنون اصلی این تیراندازی به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد.

«ران دِسانتز» فرماندار ایالت فلوریدا اعلام کرد که فرد مظنون یک تبعه عربستان سعودی بود که در دوره آموزشی این پایگاه شرکت می کرد. انگیزه فرد مهاجم برای ارتکاب این حمله در دست بررسی است.

در همین ارتباط، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک پیام توئیتری اعلام کرد که «ملک سلمان» پادشاه عربستان در تماسی تلفنی با وی مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده قربانیان این حادثه اعلام کرد.

در پیام توئیتری ترامپ آمده است: «ملک [سلمان] گفت که مردم سعودی به شدت از اقدامهای وحشیانه این فرد تیرانداز خشمگین هستند و اینکه [اقدام] این فرد به هیچوجه نمایانگر احساسات مردم سعودی که دوستدار ملت آمریکا هستند، نیست».

بنا بر گزارشها، فرد مظنون به تیراندازی از یک اسلحه کمری برای این حمله استفاده کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر