بازدید 7865

واژگونی اتوبوس در محور سمنان-دامغان با یک فوتی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان-دامغان واژگون شد و یک فوتی برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 29 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مظفر محمدخانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۳:۳۶ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان- دامغان دچار واژگونی شد.

وی انحراف از جاده و برخورد با مانع اتوبوس را عامل ایجاد این تصادف دانست و ادامه داد: این سانحه در کیلومتر ۹۷ محور سمنان- دامغان رخ داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از اعزام تیم‌های عملیاتی به محل حادثه برای امدادرسانی خبر داد و ساعت پایان عملیات امدادرسانی را ۶ صبح اعلام کرد.

محمدخانی تعداد حادثه‌دیدگان این تصادف را ۲۹ نفر عنوان کرد و گفت: این سانحه رانندگی منجر به فوت یک نفر شده است.

وی بیان کرد: رهاسازی حادثه‌دیدگان و ارائه کمک‌های اولیه سرپایی انجام شد و انتقال مصدومان توسط عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان دیگر سازمان‌های همکار در امدادرسانی به این حادثه را اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس راه، نیروی انتظامی و شهرداری دانست و ادامه داد: پایگاه عامل جمعیت هلال احمر در این عملیات، پایگاه امداد جاده‌ای نعیم‌آباد بوده است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در این عملیات، مجید حکیمی، امیرحسین فراتی، وحید غزالی و محمد نظربیکی بوده‌اند.

تقی کبیری، رئیس پلیس راه استان سمنان نیز در این زمینه گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران- مشهد در محور سمنان- دامغان از جاده خارج شد که این سانحه یک کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها