بازدید 3450

برگزاری جلسه اصولگرایان با حضور حداد عادل

کد خبر: ۹۳۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 18 November 2019
فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصولگرایان در حال آماده کردن خود هستند و دیروز جلسه فراکسیون اصولگرایان با حضور حداد عادل برگزار شد.

حبیب‌الله بوربور دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد انسجام و هماهنگی جریان اصولگرا در انتخابات آتی اظهار کرد: هر جریان سیاسی برای شادابی جامعه و انتخاب اصلح ایجاد می‌شود، بنابراین هر مجموعه‌ای برای انتخابات خود را آماده می‌کند.

او ادمه داد: اصولگرایان در حال آماده کردن خود هستند و روز گذشته هم جلسه فراکسیون اصولگرایان با حضور آقای حداد عادل برگزار شد، امیدوارم در این دوره بتوانیم با انتخاب افراد صالح و متخصص وارد مجلس شویم.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه همه جریانات سیاسی برای برگزاری اتخابات پرشور فعال هستند، گفت: شورای ائتلاف از تمام مجموعه‌های اصولگرا که از وزارت کشور تحت عنوان اصولگرا مجوز گرفته‌اند دعوت کرده است و همه احزاب تاکنون این دعوت را پذیرفته‌اند و اولین نشست را روز گذشته با حضور آقای حداد عادل داشتند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف می‌تواند گزینه مناسبی برای سرلیستی باشد، گفت: معتقدم ابتدا باید ببینیم خواسته مردم در انتخابات چیست و چه افرادی را برای خود مفید می‌دانند؛ اصولگرایان در انتخابات آتی با این برنامه حرکت می‌کنند که نظر مردم را درمورد افراد خود بفهمند، اصولگرا یعنی کسی که چهار اصل اسلام، امام (ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را قبول دارد.

بوربور تصریح کرد: اگر کسی چهار اصل مذکور را قبول داشته و مورد قبول مردم هم باشد می‌تواند در لیست قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل