بازدید 3944

میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به تهران رسید

کد خبر: ۹۳۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 18 November 2019

نشست آتی اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی شورای المپیک آسیا سال آینده و در تهران برگزار خواهد شد. پیش از این جزیره کیش به عنوان گزینه اصلی برای برگزاری این نشست مطرح شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، از زمان مطرح شدن درخواست ایران برای برگزاری نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی شورای المپیک آسیا (OCA)، از جزیره کیش به عنوان گزینه اصلی برای میزبانی نام برده می‌شد این در حالی است که پس از بررسی‌های صورت گرفته، برگزاری اجلاس مورد نظر در این جزیره به طور کامل منتفی شد.

طبق تصمیم گیری صورت گرفته در کمیته ملی المپیک، قرار است نشست آتی اعضای هیات رئیسه و اجرایی OCA در تهران برگزار شود. اردیبهشت ماه سال ۹۹ زمان در نظر گرفته شده برای این اجلاس است. ایران پیش از این هم میزبان اجلاس شورای المپیک آسیا بود که آن اجلاس هم در تهران برگزار شد.

مهرماه گذشته و در جریان نشست اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی شورای المپیک آسیا (OCA) که در قطر برگزار شد، درخواست رسمی ایران برای برگزاری نشست آتی این اعضا مطرح و با اکثریت آرا به تصویب رسید. البته درخواست اولیه میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا سال گذشته از سوی سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک مطرح و پیگیری شد که شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا ضمن قول مساعد در این زمینه در نشست هیات رئیسه امروز شورای المپیک آسیا در دوحه قطر، با رای موافق اکثریت اعضا میزبانی دوره بعدی نشست OCA بطور نهایی و رسمی به ایران اعطا گردید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل