بازدید 101488
هزار و هشتصد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

بازگشت مرد روسری به سر به ایران/ طرح‌های مجلس برای «لغو گرانی بنزین» از دستور کار خارج شد/ محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت صورت گرفته/ گرامی مقدم: اعتراضات مردمی به رسمیت شناخته شود

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند فرمانده ناجا: اجازه اخلال و ناامنی نمی‌دهیم/ نماینده مجلس: غائله خاتمه یافته و آرامش در سیرجان برقرار شده/ ایفای نقش مجلس در نظارت،‌ اعتراضات خیابانی را کاهش می‌دهد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 17 November 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بازگشت مرد روسری به سر به ایران
یکی از مهمترین تصاویر مخابره شده از ورزش ایران در سال قبل، تصویر مربی کبدی تیم زنان تایلند بود که روسری به سر در سالن مسابقات حضور یافته بود. رقابت های جام جهانی کبدی در جزیره کیش یک مهمان کاملا ویژه داشت. یک مربی اهل تایلند که سال قبل به دلیل نوع پوشش خود در سالن مخصوص بانوان یکی از مهم ترین و جنجالی ترین تصاویر ورزشی سال را خلق کرد. سامپراچ فونچو که دقیقا نمی دانست پس از خروج از ایران چه هیاهو و جنجالی در جامعه رسانه ای ایران به وجود آورده، این بار با پوششی کاملا عادی پا به سالن مسابقات کبدی جوانان جهان گذاشت. البته این مرد تایلندی بانمک این بار در هیأت یکی از داوران حاضر در این بازی ها به ایران آمد و در بسیاری از بازی ها نیز با حضور در میدان به داوری پرداخت./ورزش سه

بازگشت مرد روسری به سر به ایران/ طرح‌های مجلس برای «لغو گرانی بنزین» از دستور کار خارج شد/ محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت صورت گرفته/ گرامی مقدم: اعتراضات مردمی به رسمیت شناخته شود

روایت احمدتوکلی از توصیه رهبر انقلاب به روحانی
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، پیرامون موضع رهبر انقلاب در خصوص وقایع اخیر پس از دو نرخی کردن بنزین اظهار داشت، گفت: در حاشیه دیدار با مسئولین در روز عید (جمعه)، رهبر انقلاب یک توصیه به آقای روحانی داشتند که خوب است زودتر اجرایی شود. وی ادامه داد: آقای روحانی در حاشیه جلسه گزارشی مختصر از روند اجرای طرح سهمیه‌بندی به رهبر انقلاب ارائه می‌کنند. 

توکلی در ادامه با اشاره به پرسش رهبر انقلاب از رئیس جمهور گفت: رهبر انقلاب به رئیس جمهور گفتند، مناسب بود همزمان با اجرای این طرح اولین پرداخت نقدی یارانه ها نیز صورت می‌گرفت، ولی حالا که انجام نشده، لازم است زودتر اقدام کنید. صبح جمعه 24 آبان‌ماه مسئولان نظام، مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار داشتند.

فرمانده ناجا: اجازه اخلال و ناامنی نمی‌دهیم


سردار اشتری اشاره کرد: همان طور که استحضار دارید سران قوا، مصوبه ای در خصوص سوخت (بنزین) تصویب کردند و باید همه براساس قانون موضوعات را دنبال کنند. وی تأکید کرد: مردم ما هرگز اجازه نمی دهند عده ای از احساسات پاک مردم و این فضا سوء استفاده کنند، ما نیز اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت طلبان نمی دهیم. فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: مطمئنا نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنان است چرا که "امنیت مردم" و "حفاظت از اموال عمومی و مردمی" خط قرمز ماست. وی ادامه داد: بحمدالله پلیس وظایف خود را به خوبی انجام داده و در همین جا اعلام می کنم کسانی که قصد اخلال، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند، بدانند که براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

طرح‌های مجلس برای «لغو گرانی بنزین» از دستور کار خارج شد


سخنگوی فراکسیون امید با بیان این که دو طرح این فراکسیون درباره لغو افزایش تدریجی قیمت بنزین و تک نرخی آن به دلیل تأکیدات صبح امروز مقام معظم رهبری از دستور کار خارج شد، گفت: این فراکسیون از هیأت رئیسه مجلس خواستار حضور رؤسای قوا در مجلس برای همفکری جهت اجرای این طرح و رفع نواقص آن شدند. فاطمه سعیدی در توضیح وضعیت طرح‌های فراکسیون امید برای لغو افزایش قیمت بنزین گفت: شورای مرکزی فراکسیون امید با توجه به نظریات کارشناسی کمیته‌های تخصصی طرحی سه فوریتی برای لغو افزایش قیمت بنزین و به دنبال آن افزایش تدریجی آن از طریق بودجه سنواتی را تهیه کرده بود که با توجه به تأکیدات صبح امروز مقام معظم رهبری این طرح از دستور کار خارج شد.

وی که با ایسنا گفت و گو می کرد، افزود: فراکسیون امید همچنین طرح دو فوریتی دیگری تهیه کرده بود که بر مبنای آن بنزین تک نرخی با نرخ 1500 تومان عرضه شود، این طرح هم به دلیل تأکیدات امروز رهبر معظم انقلاب از دستور کار خارج شد. سعیدی ادامه داد: فراکسیون امید طی درخواستی از هیأت رئیسه مجلس، خواستار حضور رؤسای قوا در مجلس شد تا ضمن تعامل و همفکری با نمایندگان نقایص این طرح برطرف شود.

کیهان: اصل افزایش قیمت بنزین لازم بود


کیهان در یادداشتی نوشت: «اصل» افزایش قیمت بنزین در شرایط کنونی لازم بود، کما اینکه با توجه به پرداخت عواید آن به مردم، کمک خرجی در کنار یارانه ها برای مردم ایجاد می شود اما نباید از یاد برد که در این زمینه، صرف تغییر قیمت بنزین مشکلات را به تنهایی حل نمی کند و شرط کافی موفقیت این اقدام «نظارت» دولت است. افزایش قیمت بنزین از جهاتی امکان دارد آرامش روانی مردم را به هم بریزد، چون بسیاری برای گران کردن کالا یا خدمات خود، قیمت بنزین را بهانه کرده و نرخ ها را بالا می برند. این در شرایطی است که ضد انقلاب نیز مترصد فرصتی است تا از هر اتفاقی، یک نارضایتی اجتماعی پدید بیاورد و شرایط کشور را ملتهب سازد. چنانچه ساعتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین، چند کانال تلگرامی که از خارج کشور و عمدتا از عربستان و انگلیس بارگزاری می شوند اعلام کردند که قیمت دلار در بازار ایران بیش از ۲۰۰ تومان افزایش یافته است! این ادعا در حالی مطرح می‌شد که اعلام سهمیه‌بندی بنزین در نیمه‌شب صورت پذیرفته و در آن ساعات شب، بازار ارز تعطیل بود. جالب آن که یکی از این کانال‌های تلگرامی ادعا کرده بود قیمت دلار در بازار ارز ایران از مرز ۱۲ هزار تومان گذشته است! در این باره، امیر سیاح، کارشناس اقتصادی بیان کرد: «بهتر بود قبل از هر گونه اقدام مسئولان و رسانه‌ها در جهت اقناع سازی، شفافیت و اطلاع‌رسانی بهتر در این زمینه اقدام می‌کردند و اکنون نیز باید در این راستا گام‌های موثری برداشته شود تا مردم به سمت رسانه‌های بیگانه و تحت تأثیر آنها قرار نگیرند.»

محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت صورت گرفته


خبرنگار ایسنا در گفت‌وگو با یک مسئول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص محدودیت دسترسی به اینترنت مطلع شد که با تصویب شورای امنیت کشور و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت از شب گذشته و به مدت ۲۴ ساعت دسترسی به اینترنت محدود شده است. این مسئول مطلع افزود: پیگیری‌های زیادی از سوی وزارتخانه در حال انجام است تا با رایزنی با دبیرخانه شاک مجوز لازم برای برقراری مجدد ارتباطات و ابلاغ آن به اپراتورها صورت پذیرد.

نماینده مجلس: غائله خاتمه یافته و آرامش در سیرجان برقرار شده


شهباز حسن پور با اشاره به اعتراضات مردم در این شهرستان نسبت به افزایش قیمت بنزین گفت: اتفاقی که افتاد از بی تدبیری مسئولان بود که می‌توانستند با مردم صحبت کرده و آنها را نسبت به این مسائل آگاه کنند. مردم سیرجان در تاریخ ثابت کرده‌اند که مردمی مومن و خداجویی هستند و مسائل‌شان را با آرامش مطرح می‌کنند. وی افزود: در روز اعتراض نیز مردم اعلام کرده بودند به خیابان می‌آیند و ابتدا گفته بودند که تجمع جلوی بازار انجام خواهد شد؛ اما برای جلوگیری از آسیب دیدن اموال عمومی مردم تجمع را به پلیس راه یعنی ورودی شهر منتقل کردند اما متأسفانه هیچ کس سعی در آرام کردن فضا نداشت. حسن پور ادامه داد: بعد از اینکه عده‌ای وارد پمپ بنزین شدند غائله با حضور نیروهای مردمی ختم شد و جا دارد از مردم هشیار و بصیر این شهرستان تشکر کنم که بلافاصله بعد از اینکه فهمیدند عده‌ای می‌خواهند از اعتراض به حق مردم سوء استفاده کنند با آرامش صحنه را ترک کردند. نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه «در حال حاضر آرامش در سیرجان برقرار است»، خاطرنشان کرد: متأسفانه یک نفر در این اعتراضات کشته شد که از خانواده مستضعف بوده و باید به وضع این خانواده رسیدگی شود. یکی از مجروحین هم از بسیجی‌ها بود و هفت مجروح دیگر نیز به هیچ عنوان جزو معترضین به نظام نبودند بلکه درخواستی داشتند. متأسفانه دولت هم اطلاع رسانی لازم را نکرده بود و همین باعث شد که شوک روانی به مردم وارد شود.

گرامی مقدم: اعتراضات مردمی به رسمیت شناخته شود
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: راه فروکش کردن اعتراضات مردمی این است که این اعتراضات به رسمیت شناخته و همچنین این اطمینان داده شود که درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین صرف رفاه مردم می‌شود. اسماعیل گرامی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در دنیای امروز اعتراض جامعه به حکومت به رسمیت شناخته شده است، اظهار کرد: نوع مناسبات میان ملت‌ها و حکومت‌ها اقتضا می‌کند که راه و بستری برای ابراز اعتراضات وجود داشته باشد، زیرا اگر اعتراضی وجود نداشته باشد، اصلاحی هم انجام نمی‌شود. وی ادامه داد: البته اعتراضات باید ساماندهی شده باشد، نه اینکه حکومت آن را رها کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد اعتراضات کارکرد اصلاحی نخواهد داشت، بلکه شکل تخریبی به خود می‌گیرد و در نهایت به آشوب منجر می‌شود؛ بنابراین، حکومت‌ها باید به ساماندهی اعتراضات توجه داشته باشند، البته این اتفاق در کشور ما رخ نداده است.
 
ایفای نقش مجلس در نظارت،‌ اعتراضات خیابانی را کاهش می‌دهد


محمد کیانوش‌راد در ارتباط با ضرورت اتحاد تمام جریان‌های سیاسی درباره تصمیمات کلان نظام اظهار کرد: مهمترین مسأله در یک جامعه آزاد که رابطه میان مردم و حاکمیت بر مبنای اعتماد شکل می‌گیرد آن است که اقدامات دولت و یا مجموعه نظام باید از حد قابل قبولی از پذیرش و پشتوانه مردمی برخوردار باشد. وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم همواره می توانند نقش واقع‌بینانه‌تری در رابطه با تصمیمات کلان اتخاذ نمایند تا باعث اطمینان و آرامش در میان مردم باشند. مجلس پر جنب و جوش و پرتلاطم و حتی پر اختلاف و تنش می‌تواند باعث جلوگیری از انتقال تنش‌های اجتماعی به مردم شود. اگر مجلس نقش واقعی خودش را در نظارت و تذکر ایفا کند، بسیاری از اعتراضاتی که به صورت خیابانی صورت می‌گیرد، کاهش پیدا می کند.

اگر اتهام نجفی قتل شبه‌عمد شود، دیه هم منتفی می‌شود


وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: از آنجا که به لحاظ گذشت اولیای دم، قصاص منتفی شده، اگر دادگاه محترم بر اتهام قتل شبه عمد نظر داشته باشد، دیه هم منتفی می شود و فقط از جنبه عمومی جرم، مجازات یک تا سه سال حبس را دارد. حمید گودرزی گفت: از آنجا که به لحاظ گذشت اولیای دم، قصاص منتفی شده است، اگر دادگاه محترم بر اتهام شبه عمد نظر داشته باشد، دیه هم منتفی می شود و فقط از جنبه عمومی جرم، مجازات یک تا سه سال حبس را دارد. طبیعتا گذشت اولیای دم جزو جهات مخففه است؛ زیرا موکلم جهات مخففه عدیده‌ای اعم از گذشت اولیای دم، نداشتن سابقه کیفری و همکاری با سیستم قضایی را دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۱۱
این مزدوران اشوب گر را طوری محاکمه کنید که ترس بر اندامشان وجود داشته باشد که نتوانند حرف بزنند برای اربابان
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
آحاد ملت ایران برائت خود را از هنجارشکنان و آشوب طلبان مسلح و آسیب زنندگان به اموال عمومی اعلام میدارند و این وحشیگری ها را در شأن کشوری ده هزار ساله که مبدأ چیزی بنام فرهنگ در جوامع بشریست، ندانسته و در عین حال از دولت به اصطلاح تدبیر و امید که الحق اسم نامأنوسی را برای خود برگزیده خواستاریم که هر چه سریعتر سهمیه خودروهای شخصی را خیلی بیشتر از چیزی که اعلام شده، افزایش داده و کمتر بر زخم مردم نمک بپاشد و بیشتر از این، موجبات سوءاستفاده معاندان و ضدانقلابها را از شرایط کنونی فراهم نساخته و انتقامِ به زندان افکندن مفسدان اقتصادی و نیز انتقامِ مخالفانِ پروژه از پیش شکست خورده مذاکره با ترامپ را از ملت مظلوم، مقاوم و ولایتمدار نگیرد
انشاءالله تعالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
رحانی باید استعفابده و بره چرا منتظره که حتما وطنمون پاره تنمون خدای نکرده مثل عراق یا لبنان بشه که خودبه خود مجبور باشه که مثل عبدالمهدی یا سعدالحریری استعفا بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اقا صد نه هزار نه یک میلیون نه یک میلیارد نه یک تریلیون بار رحمت و صلوات به احمدی نژاد و هفت تیروطایفش!
مخاطب بیست وپنج ساله تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ایــــــــــــــن نـــــــــــــیـــــــز بـــــگـــــذرد امـــــــا ایـــــن را بــــــدانــــیـــــد کــــــســــــانـــــیـــــکــــه بــــه روحـــــــانـــــی رأی دادن و مـــــــچ بــــــنــــــد ســـــبـــــز و بـــنـــفـــــش مــــــیـــــبـــــســــتـــــن حـــــق هـــــیـــچ اعــــــتــــــــراضــــــی نــــــدارن و فــــــقــــــط بــــــایـــــد ســـــــکـــــوت کــــنــــن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
الآن خود به خود دانشگاه های کشور هم معطل مانده اند چون اکثر کارها و ارتباطات دانشجو و استاد از طریق تلگرام انجام می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
داداش من صد سال دیگه بین بد و بدتر بد انتخاب می کنم روحانی انتخاب بد مردم بود رئیسی انتخاب میشد که بدتر بود آره داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خان.محمد.علی.اقا لاریجانی و رییسی هم در این تصمیم دخیل اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ناشناس اماراتی اتفاقا روحانی بدتر بود و مطمئنا اگه رییسی رئیس جمهور میشد و ما همون کاری رو میکردیم که اون شانزده میلیون نفر کردند این قدر فلاکت زده و بدبخت و بی پول نمیشدیم این شماها بودید که گفتید اگه رییسی ریس جمهور بشه همه رو اعدام میکنه و پیاده روها رو دیوارکشی میکنه و ماها رو به اینجا رسوندید و حالا خودتون طلبکار شدید بقول مخاطب 25ساله شما نه حق اعتراض دارید و نه هیچ حق دیگه ای و فقط. سکوت بهترین انتخاب برای شماست شماهایی که روحانی رو به رییسی ترجیج دادیدن باید بکشید و بچشید از دستپخت و انتخاب اشتباهتون تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
مازاد اختلاف قیمت بنزین کارتی با بنزین آزاد با مصرف روزانه اعلام شده و نسبت مصرف حمل و نقل عمومی و بنزین سوپر میشه سالانه ۸۴هزار میلیارد تومن تازه من دست پایین حساب کردم حالا رقم یارانه قطع شده دهک های اعلامی که حدود ۳۰هزار میلیارد تومن در سال میشه رو بهش اضافه کنی میشه حدود ۱۱۴هزار میلیارد تومن در سال که با ۶۰میلیون نفری که الان اعلام کردن باید پول بگیرن یه خانواده ۴نفری باید ۶۳۳هزار تومن در ماه بگیره حالا شما ببین اگه کمتر بریزن که بزودی معلوم میشه اصلا ماهی ۶۵۰ تومن برای یه خانواده ۴ نفری چه تاثیری داره من خودم محل کارم شهرک صنعتیه هرروز با ماشین خودم ۳۲۰ کیلومتر رفت و برگشت دارم که در ماه ۵۵۰ لیتر بنزین میزنم و پول بنزینم ببین با این رقم جواب نمیده چه برسه افزایش هزینه های ناشی از بنزین اگر هم ماشین نداشته باشی هم نفری ۱۵۰ تومن دردی دوا نمیکنه پس طرح غلطه و فقط هدف اینه که نصف بیشتر پول بره واسه هزینه های خودشون که اونم جواب نمیده. تمام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خیلی خنده داره که علی مطهری میگه من گفتم هشتاد لیتر بنزین هزارتومنی به مردم بدید و قیمت بنزین ازاد هم بشه سه هزارتومن اما قبول نکردن!!!!
خوب پدر آمرزیده! هشتاد لیتر بنزین هزار تومنی تو با شصت لیتر بنزین 1500 تومنی الآن چقدر فرقشه آخه ؟؟؟؟!!!! چرا واقعا بعضیها .............
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دستگیری زم = گرانی بنزین
داوود
| Canada |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
منفی های مردم را ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
این وسط از همه بیشتر خوش بحال خودروسازان شده که زیرپوستی و بیخبر قیمت خودرو را به فلک رسانده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
30تا غیرقابل انتشار تا این لحظه جالبه
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ایول به هرکسی که اینترنت رو قطع کرده دمش گرم دستمریزاد اینطوری دیگه روحیه و اراده ای برای اغتشاش باقی نمی مونه که ازش فیلم بگیرند و بفرستند برای شبکه های سعودی و آمریکایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
سوال اینجاست در زمانی که اینترنت کل کشور ملی شده و امکان دسترسی به سرور های خارجی نیست دوستان ما چطور با ای‌پی های خارجی کامنت میزارن و ادعا میکنند داخل ایران حضور دارن؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
احسنت ناشناس |
۲۲:۲۹
امشب استثنائاً هرکس که پرچم کامنتش ایران نباشه واقعا داره از خارج کامنت میذاره چون هیچ فیلترشکنی درحال حاضر در ایران قابل دسترس نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
هنوز عده ای دنبال مثبت و منفی کیلویی در اینترنت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
آقایون خانوما برادران خواهرا امشب مطمئن باشید که هر پرچم خارجی که کامنت میذاره یه مزدور خارجیه چون اساسا هیچکس به هیچ سرور خارجی و درنتیجه هیچ فیلترشکنی نمیتونه متصل بشه
رابرت لنگدون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خیلی باحاله
یه کاربر با پرچم امارات (به احتمال زیاد مستقر در یکی از کشورهای همسایه یا متخاصم(چون استفاده از فیلترشکن فعلا محاله)) راه افتاده توی تابناک و شتابزده در کامنتهای مختلف مینویسه که من تمام کار و درامدم از طریق اینترنته و به مسئولین بگید که اینترنتو راه بندازن حالا تازه میفهمیم که چطور درآمدش از اینترنت تأمین میشه و مقاله نویسی و برنامه نویسی و غیره همش الکیه و منتظره که اینترنت وصل بشه و ویدئوی اعتراضات بفرسته به مافوق و درنتیجه درآمدی از این راه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
49غیرقابل انتشارتااین لحظه!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
کاربر 22:29 میشه بگی آی پی های خارج کشور چطور به سرور تابناک که داخل کشوره دسترسی دارن
مورد بعدی عزیزان آقا امروز این تصمیم رو رو تایید کردن پس ربطی به یک شخص خاص نداره و خواست کل نظمه البته اگه چهر روز دیگه آقای شریعتمداری نگه ما از اول هم مخالف بودیم
بحث گرانی بنزین هم فقط و فقط بخاطر کسری بوده سنگین دولته چون درآمدهای نفتی و مالیاتی محقق نشده یا باید گردن کج کنیم بریم سراغ ترامپ یا باید دوباره گردن کج کنیم زیر بار آثار تورمی و گرانی بنزین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دوستان گول کامنتها با پرچم های خارجی رو نخورید چون کلا سرورهای خارجی قطعه و هیچکس نه به گوگل و نه به فیلترشکن و نه هیچ سایت خارجی ای و سرور و ای پی خارجی ای متصل نمیشه پس کامنتهای امشب با پرچم خارجی خالص خالص از خارجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شاید نتوانیم کامنت بگذاریم اما لایک و دیس لایک رو میتوانیم انجام دهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفین جهان و مرد عمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
کاش غیر قابل انتشارها را قابل انتشار میکردی ببینیم کی به کیه و کیا چیکاره هستن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
عزیزان دقت کنید؛ اینکه شما در ایران نمیتوانید به سرور های خارج از ایران وصل بشید به این معنی نیست که ما هم نمی‌توانیم به ایپی های ایرانی چنچ کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
مخاطبان عزیز و محترم و گرامی تابناک
از ایران نمیشه به هیچ سایت و سرور و آی پی و فیلتر شکن خارجی وصل شد اما از خارج از کشور به راحتی می توانند به سایتهای ایرانی بیایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
منفی ها پاسخ دندان شکنی است به ساندیس خوارها .
سیریوس کنفسیوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
عـــــــــــــــادت
مـــــیـــــکـــنــــیــــم
فــــــــقـــــــط
زمـــــــان
مــــــیـــــبــــره
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
امیدوارم که این قائله هرچه زودتر به پایان برسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
سلبریتی هایی که مدام جیغ بنفش میکشیدن و میگفتن به روحانی رای بدید حالا چرا ساکتند؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
یادمه چندین سال پیش بعد از اعدام قاتل مرحوم روح الله داداشی سیلی از کامنتهای طرفداران آن پهلوان به سمت خبرگزاری تابناک گسیل شد که مسئولین تابناک را برآن داشت که از مخاطبان خود بخواهند که بدلیل تعداد بسیار بالای کامنت ، دیگر کامنت نفرستند

امشب هم فکر کنم که باز تاریخ تکرار شود!

#تا_۱۴۰۰_با_روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خطاب به ساندیس خور
عزیزم اول برو نظر سنجی مردم را ببین که قبلا فکر می کردین جز مردم واقعی ایران بودین با همین منفی ها که از وقتی این نظر سنجی بیرون امد معلوم شد جز مردم واقعی نیستید و اینقدر پرو هستید که از رو نمی روید
در ضمن چرا اینقدر دنبال زیاد بودن دارید مردم با شما همکاری نکردن در این چند روز و به زور به چند ده هزار تا هم نمی رسین در کل کشور؟
هر چند لیدرهاتون دستگیر شدن و دست ان ور ابی ها خالی شده برای اغتشاش و تهی شدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بجا اینکارا اعتصاب سراسری کنن سر کار نرن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
آیا اینها تصادفیست :































































































































































































































































































































































































































فتنه۷۸ = فتنه۸۸ = فتنه۹۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نمیدونم که یهویی چرا دلم خواست که مدال افتخار پلی استیشن یک بازی کنم و اون یارویی رو که اول بازی درحال کمک کردن هست رو بزنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
درود بر احمدی نژاد که اول طرحشو ورداشتن و بعد دوباره گذاشتن ولی با قیمت بیشتر و بالاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آقایی که اینترنت ملی درست کردی این اینترنت ملی احتمالا یه جستجو گر نمیخواد؟؟؟؟؟
اگه نداری ارتباط با گوگل رو وصل کنید گور پدر بنزین یه لغت رو نمیتونم معنی کنم!!!!م
یک دانشجو یک مادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
باعرض سلام
یه فکری به حال ما دانشجوهایی که همه کارمون بااینترنت هست بشه واقعا چرا تا زیرساخت لازم نیست دست با اینکارمیزنن
من کاری با این اغتشاشات ندارم ولی واقعا یهو قطع کردن یک امکانات بارمنفی بالایی داره حالا میخواد اینترنت باشه میخواد بنزین باشه ،
من یک مادرم تمام سفارشات پوشک و لباس و غیره کودکم با خرید اینترنتی هست و الان کلی پول دادم اما دسترسی به هیچ جایی برای پیگیری ارسال سفارشاتم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینترنت رو وصل کنید ، کارمون داغون شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نکنه خواهر وزیری ماهی 138 میلیون تومن حقوق میگیری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تابناک این چه مسخره بازی هست که یک قسمت زیادی از صفحه را سفید میگذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من خودم به اینترنت دسترسی داشتم و مردم هم داشتند. فیلم ها در شبکه های ب قول شما سعودی در حال پخشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ارتش سایبری تو کامنت ها خوب به چشم میخوره اما تعداد منفی ها عالیه.
دوستان الکی بحث بد و بدتر راه نندازید لطفا. این حنا ها رنگی نداره رئیسی روحانی نداره. همیشه همینه. وقتی می گفتیم رای ندید میگفتید نه بین بد و بدتره. حالا دیدید
سید حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عجیب است که با آب و تاب می گویند همه درآمد حاصل از طرح بنزین به جیب ۷۵ درصد از ملت ایران (یعنی ۶۰ میلیون نفر) می رود ولی حاضر نبودند این را به همه پرسی و آرای مردم بگذارند تا خود مردم نفع خود را انتخاب کنند! حتما نتیجه آن آشوب و اغتشاش نبود بلکه پرورش مردم با برداشتن یک قدم دیگر به سمت دموکراسی
ممنون که بالاخره اشاره ای به قطع اینترنت کردید.
در صورت انتشار نظر به من ایمیل می زنید ولی
متاسفانه ایمیل در کشور در دسترس نیست که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یه جوری دستور سرکوبی دادی انگار کاره ای هستی ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
با توی مزدور باید چیکار کنیم ؟
ناشناس
| - |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آفرین حالا برو دستمزدت رو بگیر
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تعداد منفی ها خودش گویاست. 1500 منفی در مقابل 94. این یعنی به ازای هر 150 نفر فقط 1 نفر اونوری هست.
سعید
| Germany |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کالاها از دیروز حداقل 30 درصد گران شده اند ناظرین کجا بودند و هستند آیا با کلمات میشود جلوی این فقر رو به افزایش را گرفت؟
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نه داداش از ناکارامدی نماینده های مجلس که رای دادیم برن از ملت حمایت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
امروزمسئولین وزارت ارتباطات اعلام فرمودند تا اطلاع ثانوی اینترنت قطع خواهدبود.ولی سیستمهای بانکی و کانالهای داخلی برقرار خواهندبود.
من مترجم هستم و قطع دسترسی اینترنت به سایت های خارجی و مخصوصا گوگل آسیب زیادی به من زده.
تابناک محترم،میشه لطفا پیگیری کنی جه زمانی اینترنت به حالت عادی بازمیگرده؟
سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
من هم این مشکلو دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
یک منبع آگاه با ایلنا حرف زده و گفته اتصال اینترنت نامعلوم است
پاسخگوی 25
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ناشناس عزیز از سایت
https://targoman.ir/
می تونید استفاده کنید.
تابناک عزیز نیاز به پیگیری نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اقا ایمیل ها بستس واتس اپ هم بستس اینجوری که نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
حتی آپدیت آنتی ویروس و جستجو و ... هم بسته شده. بیهوده نیست که در عصر حجر اینتر نت نبود!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
به دانشجوی تحصیلات تکمیلی فکر کردین؟؟؟؟موقع قطع کردن اینترنت به این فکر کردین که کار یه دانسجوی دکترا ریسرچ و مقاله خوندن و پیدا کردن ایده‌ست؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
آمریکا و اروپا و کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند باید از محل میلیاردها دلار پول بلوکه شده ای که متعلق به مردم ایران است زیر ساخت های اینترنت آزاد و رایگان و پر سرعت را برای ملت ایران فراهم کند.
سیدحسنی۳نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ننگ بر این بندگی
لعنت به این زندگی
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
جالبه که در شلوغی های تظاهرات و درگیری های چند ساله در هنگ کنگ و افغانستان و ونزوئلا و عراق و لبنان و سوریه و یمن و تونس و مصر و ترکیه هیچکدام از دولتها حتی اینتر نت را قطع نکردند
واقعا مشکل کجاست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
یه جیز باحال
همه پرچما ایران شده
این اقتدار ملی رو میرسونه که مردم ما شاد و خندان، با استفاده از اینترنت ملی، مشتی محکم بر دهان استکبار میزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
حسن قطع کردند خعلی قشنگ هم قطع کردند مخصوصا ترکیه که از همون اول اینترنتشو قطع میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
سایت کاملی نیست https://targoman.irسایت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ترجمه چیه من هزارتا کار با ایمیلم دارم با ننه بابام تو واتس اپ ارتباط تصویری داشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بچه حداد عادل اينترنت نميخوان يك سرور خارجي براشون تاسيس كنن ما هم استفاده كنيم؟ دنگمونم ميديم
جمشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حرکت به سمت اینترنت ماهواره ای
شما اگر در مجلس کارتان را درست اجرا می کردین سران قوایی تشکیل نمی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
یکی باید به این نماینده ها استعفا دادن یاد بده وقتی جایی هستین که هیچ منفعتی واسه ملتتون ندارین اسم نماینده بودن با یه استعفا از رو
پیشونیتون پاک کنید
البته نه الان که آخر دوره است
هما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
حسن جان. متاسفانه بلد نبودند!!!
مجلسی که بعد از اجرای طرح با خبر میشه وجود و عدم وجودش فرقی نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اسفند ماه انتخابات مجلس شرکت نمی کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خب شرکت نکن فکر کردی کسی ناراحت میشه؟
همون دلواپس ها شرکت می کنن و فرد مورد نظرشون میارن بالا و باز میزنن توی سر من و تو و باز تابناک جفتمون سانسور می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دموکراسی خنده داره
مالزيا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من كه ديگه عمراً راي بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مگه اینایی که با رای شما رفتن مجلس کاری هم برای ملت کردن؟
یا فکر کردید که اینا واقعا منتخب مردم هستن؟
همه از فیلتر گذشته ان.پس چندان تفاوتی هم بین شرگن کردن و نکردن نیست
مسئولین فراموش نکنند با رای و خواست مردم سرکار هستن پس لطفا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
به نظرت آدمی که با یه کیسه گلابی یا دمپایی میره سر مجلس، براش حال ما مردم مهمه؟
به نظرت تو مجلسی که به جا نشون دادن شخصیت، میپرن به جون هم و دعوا میکنن، میشه امیدی داشت؟

تو مجلسی که هرکی برا خودش میاد میره... مجلس کشور های دیگه رو دیدید؟
یک دهم مجلس ما لاکچری نیستن

#بی_کفایتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
يكي روياد ت رفته بگي سلفي با دوشيزه خانم اليزابت موگرينييييييي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
رای مردم پشیزی ارزش نداره
همین مسئولینی که در مجلس در ته امور قراردارند اومدن بعد از اینکه کار از کار گذشت یه عرض اندامی بکنن از ترس اینکه افراطیون بهشون بگن د انقلاب از اینجور حرفها رفتن و طرحشون را پس گرفتن. ای خاک برسرما
مگه رهبر خودشون نگفتن من کارشناس نیستم.
خوب مگه ما کمیسون اقتصادی مجلس را نداریم که به اصلاح کارشناس هستند. پس کار را باید کارشناسان مجلس که همیشه به زبان میگن و امام راحل میگفت در راس امور هست باید کارشناسی کنند و اصلا این کاری که صورت گرفته خلاف مقرراته.
مردم هم از این بی قانونی دلشون خونه چون کسانی که بعنوان قانونگذار مردم انتخاب کردند برای مجلس نادیده گرفته شدندو در حقیقت مردم نادیده گرفته شدند . با اینکار به کل مدم ایران توهین شده و بهشون گفته شده شما هیچی نیستید و اصلا مهم نیستید .. یعنی شما بی قانونی کنید و اونوقت مردمی که میخوان حقشون را بگیرند وقتی میان دنبال حقشون میشن اغتشاشگر و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شاید با رأی مردم بوده ، ولی با خواست مردم نبوده !!!!!!!!!
مشت نیازعلی اون آخر بن بست یه خونه نقلی ارث از پدر بهش رسیده .خودش به همراه عیال ودختر وپسر دانشجو زندگی می کنند. با یک موتور هوندا ویک کلنگ وبیلچه بعضی روزها صبح اول وقت راهی کندن چاه می شود.از این به بعد 25 لیتر بنزین دارد ماهیانه که حتما کم است و باید هر ماه حداقل 20 لیتر هم آزاد بنزین بزند.چون این موتور تنها وسیله نقلیه خانواده است .اما سر کوچه ما خونه رحمت بنگاهی است. حداقل 5تا سواری وچند وانت نیسان وپیکان همیشه تو دست وبالش هست.از جمعه داره بشکن می زنه.گفتم چیه .گفت خدا بده برکت این برج 1000 لیتر بنزین سهمیه ای اضافی دارم .1000 تا 1000 تومنم هم برام داشته باشه 1 میلیون یه بسته معیشتی هم دولت می ریزه به حساب جمعا 1میلیون و354 هزار تومان.خوب حالا دولتمردان بگویند عدالت را چطور برقرار کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دمت گرم، اونهایی که چند تا ماشین دارن، یعنی چند تا سهمیه بنزین ارزون میگیرن، و این اصلا با عدالت همخوانی نداره، دولت باید سهمیه ماشین های گران قیمت رو خیلی کمتر میکرد و حداقل 100 لیتر بنزین برای ماشین های معمولی قرار میداد
تابنااااااااک، تو gmail رو قطع کردی که فقط بیاییم تو را ببینیم؟ بخدا خسته شدیم. من کلی کار دارم با ایمیل، حتی رمز اینترنت بانکم رو داخل ایمیل دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ایترنت بین الملل بهتره که دیگه وصل نشه با همین سایت های داخلی نیاز خود را رفع کنید و بهانه جویی نکنید همه چیز در داخل هست منفی هم بدهید باز براتون فایده نداره بیشتر عصبانی میشیم 24 میلیون نفر به روحانی رای دادن یعنی ایکه به خواستش که خواست روحانی هست و قطعی اینترنته احترتم بذاریم دمکراسی یعنی چی؟.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تمام سرویس‌های مهمی مثل AWS و CF و DO از دسترس خارج شدن و باعث شدن کارکرد خیلی از سایت‌های داخلی مختل بشه. دسترسی به هیچ یک از ارائه‌دهنده‌های Git نیست و پروژه‌ها خوابیدن. فضاهای ذخیره‌سازی ابری از دسترس خارج شدن و نمی‌شه به داده‌ای دسترسی پیدا کرد. دسترسی به خیلی از آرشیوهای مقالات آکادمیک، کتاب‌های آنلاین و... قطع شده و کارهای دانشگاهی زمین موندن. اگر کسی هر نوع سر و کاری با رمزارزها داشته، دیگه هیچ کاری نمی‌تونه داشته باشه. بسیاری از نرم‌افزارهای تحت وب یا نیازمند دسترسی به وب کار نمی‌کنن.
بعد یک ی که واضحه به هیچ وجه از اینترنت (و البته همچنین از قوانین کشور، معنای دموکراسی و...) سر در نمیاره و اصلاً نمی‌فهمه چیزهایی که گفتم یعنی چی و به چه دردی می‌خورن، کامنت داده که بهتره اینترنت بین‌الملل قطع بمونه، با همین سایت‌های داخلی نیازتون رو رفع کنید و بهانه‌جویی نکنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس ۲۲:۴۸
ساندیست که تموم شد بیا حرف میزنیم.
عصبانی میشوید؟؟ تا حالا خشمتون چقدر قدرت داشته؟؟ ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس ۲۲-۴۸ اگه بعد کیک ساندیس میلی باقی موند بیا با ۵۵ تومنم بایست یه ساندیس خارجی بگیرم لا اقل بفهم ساندیس خوردن هم پرستیژ می خواهد
درباره قتل صورت گرفته توسط آقای نجفی: مگر می شود فردی که آموزش اسلحه دیده و توسط مربیان خبره توجیه شده است بدون نیت قتل اسلحه ی پر را به سمت کسی نشانه گرفته و دستش را هم روی ماشه بگذارد؟ (لازم به ذکر است که افرادی که مجوز حمل سلاح کمری برای حفاظت از خود را دارند به طور مستمر تحت آموزش بوده و هر شش ماه یا یکسال یکبار ضمن توجیه، در مکانهای امن اقدام به تمرین تیراندازی کرده و مهارت آنها برای استفاده از سلاح توسط مربیان تأیید یا رد می شود و در صورتی که مهارت کافی نداشته باشند مجوز سلاح آنها باطل می شود) با این اوصاف نجفی هم توانایی کافی در استفاده از سلاح را داشته و هم آموزش لازم را دیده بوده است بنابراین او قطعا می دانسته که قرار است چه کاری بکند.
حداقل اگر گوگل را آزاد نمیکنید، Yandex روسیه را آزاد کنید، یک جستجوی ساده هم نمیتونیم انجام بدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
می تونید از سایت یوز استفاده کنید.
yooz.ir
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شیر فلکه اینترنت بین الملل را بسته اند و فعلاً سرورهای داخلی فعالند، لذا نباید انتظار اتصال به یک سایت خارجی را داشته باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
.سلام.پارسی جو جستجوگر فارسیه. استفاده کنید.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
از جستجوگر ایرانی استفاده کنین
Parsijoo.ir
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
نابغه به فرض با اونچیزی که داری تبلیغش رو میکنیم هم جستجو کردیم وقتی آیتم های پیدا شده باز نمیشن به چه درد میخوره؟

همه آی پی های سایت های خارجی بسته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دوستان ۲۲:۱۶ و ۲۲:۱۹
آخه جستجو داخلی به چه کاری میاد؟! تمامی منابع علمی و فنی خارجی هستن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
از یوز استفاده نکنید نا ایمن هست و از ابزار موشن دیتکشن استفاده میکنه اون تگمان هم مشکل امنیتی داره . ولی پارسی جو مشکل خاصی نداشت
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
وارد نشین همشون نا امنن ممکنه هک بشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
پارسی جو کلا تو دیواره!؛ لطفا اطلاعات غلط به مردم ندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ارتش سایبزی دارع تابلو عمل میکنه خیلی ضایعید بخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دوستانی که Yooz.ir و بقیه جستجوگرهای داخلی را پیشنهاد می کنند خواهشا اول خودشون یک امتحانی بکنند بینند این سایتها اصلاً بالا می آیند!
تنها راه نجات کشور از این وضعیت بد اقتصادی فقط و فقط اطاعت از رهبری است.
من از طرف تمامی مردم ابراز شرمندگی میکنم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شما ساندیستو بخور تا آرامش پیدا کنی
طرح گرانی بنزین هیچ همخوانی با عدالت وکمک به اقشار ضعیف ندارد.چرا فکر می کنید با واریز 55 تا 205 هزار تومان افکار عمومی واقشار فرو دست رامی توانید قانع کنید.میوه فروش محل امروز گران کرد.گفتم فلانی گفت گرانی نداریم گفت فلانی می گوید 3 ×1000=1000
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شما اصلا می دونی در زمان احمدی نژاد با اصلاح قیمت ها ضریب جینی کمتر شد و فاصله طبقاتی مردم کمتر شد؟
اگر نمی دونی در برو در ارشیو همین سایت ببین
اشرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
راست میگه فاصله طبقاتی کم میشه همه فقیر می شویم خوش به حال بالا دستی ها
پوششی کاملا معادی یعنی چی تابناک ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اره دقیقا درست گفته هممون فقیر تر شدیم و ههمون رفتیم زیر خط فقر
تو خیابونا مردم به خاطر گرونی بنزین وایسادن .این اقایون هنوز دارن سهمیه بندی میکنن .
ما مجلس نداریم.
این چجور مجلسیه ؟
این مجلس نماینده چه کسانیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
نماینده خودشون
اونایی که کشته شدن چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اغتشاشگران رو باید اعدام کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شهید محسوب می شوند، انشاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
هیچی بابا! از این خراب شده راحت شدن
این جهات مخففه یعنی چی؟ یعنی قتل میکنی بعد نه قصاص میشی نه دیه میدی؟ جالبه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
پول و جایزه هم میدن
اینها ديگه کی هستن
روی قاجار هاراسفیدکردن
پاسخ ها
Aramir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
قصاص نشدن که به علت رضایت اولیای دم بوده و عدم پرداخت دیه هم در صورتی امکان پذیره که قتل شبه عمد محسوب بشه که با شرایط و اوضاع و احوال پرونده ممکن نیست قتلو شبه عمد محسوب کنن جهات تخفیف هم موضوعیست که در قانون پیش بینی شده و در مورد میزان حبس کاربرد دارد نه در مورد پرداخت دیه
از اصفهان صدای مارو دارین به صورت مسالمت آمیز دارن شهر شخم میزنن مردم با خنده و شادی دارن بنزین میزنن و جشن میگیرن!
واقعا که کیهان چقدر قشنگ افزایش قیمت بنزین را ماست مالی کرد !!؟؟
خداییش حتی خودش را هم توانست قانع کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کیهان اصلا با همین نیات کار می کنه
دولت می توانست طرح را اینطور اجرا کند.بنزین لیتری1000 تومان0 برای هر نفر ماهی 15 لیتروآزاد لیتری 5000بیشتر مستضعفان حتی موتور هم ندارند.
تا به حال این همه دروغ تو یه صفحه نخونده بودم حالم بد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تابناک برای موندن مجبوره وگرنه خوب میبستنش
شورای امنیت کشور به چه حقی دسترسی به اینترنت جهانی رو قطع کرده؟ شورای امنیت زیر نظر چه ارگانیه؟ ضمنا تفاوت بستن خیابان با بستن اینترنت چیه؟ اگر بستن خیابان کار غلطیه و 80 هزار نفر مقصرند به چه حقی شاهراه اینترنت برای 80 میلیون نفر قطع میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
برای اینکه ما مردم صغیر هستیم و نمی فهمیم، و دیگران برای ما تصمیم میگیرند چی خوبه چی بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شیر مادرت حلالت من با واتس اپ و ایمیل کار میونم‌دانشجو هستم برای تحقیق و هزار جور کار دیگه اینترنت میخواییم این چه وضعشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ایرانیان خارج از کشور باید از آمریکا بخواند از پول خودمون که اونجا بلوکه شده بسترهای لازم برای عرضه اینترنت آزاد و رایگان رو فراهم کنند . اگر ترامپ اراده کنه ظرف مدت سه ماه اینترنت آزاد خواهیم داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اینترنت آزاد یک توهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اینترنت ازاد خخخخه
در ضمن شورای عالی امنیت یعنی همه دستگاهها
به این دلیل بسته شده تا مثل شما یاد بگیرید که اگر عده ای فرصت طلب منافق اموزش دیده امد وسط اعتراض و خواست دست به خرابکاری بزند شما همراهی نکنید برای ان کار و فیلم گرفته شودو فرستاده نشود برای شبکه های اینترنتی و ماهواره ای برای تحریک مردم به اغتشاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
درود به شرفتتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بابا منافقین چیه؟ چرا برچسب به مردم می زنین
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس 23:39 !
چرا بعضي وقاها شما ادعا ميكنيد اكثر مردم با شما هستند اما اينجور مواقع از اينكه همان اكثر مردم بفهمند در كشور چه خبره اينقدر نگرران ميشيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
اینا نشون دادن اینترنت ملی رو برای چی میخان
اونوقت میشه بفرمایید ما چرا مجلس داریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
برای اینکه در انتخابات شرکت کنیم .خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
مجلس ایران چه ربطی به مجلس بریتانیا داره؟!
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خارجی بنام ایران حرف نزن چون دسترسی به سرور خارجی از ایران غیر ممکنه.مزدور کی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
حسین جان برو خودتو مسخره کن و از امارات مزخرف به هم نباف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس 23:07 !
من ار ايران پيام ميدم ميشه بفرماييد ما واسه چي مجلس داريم!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس ۱۱:۱۱
آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته!
الان خبر اومدن مربی تایلندی خیلی مهمه ؟ در مورد خبر بازگشت امنیت باید گفت واقعا چه کسی امنیت را به خطر می اندازد ؟ یک تصمیمی مهمی که تا چند ساعت قبل وزیر نفت اون رو تکذیب میکنه یکباره در یک روز تعطیل اعلام میشه و هیچ روزنامه و خبرگزاری حتی کیهان هم در خصوص اون اظهار نظر ننیکنه و بعد از بیست و چهار ساعت اینترنت هم قطع میشه و خیلی شیک و مجلسی اعتراضهای مدنی مردم ایران در همه شهرها بطور خودجوش توسط یک عده ارازل و اوباش به خشونت کشیده میشه و به بیراهه میره ، خوب آدم عاقل چه نتیجه ای میگیره ؟ در اینکه چند ساله عده ای ارازل و اوباش با محوریت پول اعتراضهای ملت رو منحرف میکنن شکی نیست ولی باید دید که چه کسی این پولها رو خرج میکنه و با چه انگیزه ای ؟
مردم میترسند برای بار سوم دوباره قیمتها سه- چهار برابر شود

بعد از اینکه در زمان احمدی در سال 91-92 از 950 تومان، دلار شد 3000 تومان و اهسته اهسته تمام ملک و کالاها هم 3-4 برابر شد
و بعد از اینکه بار دوم، در زمان روحانی انتهای 96- اول 97 از 3600 تومان به 16-19 تومان رسید که کمی تعدیل شد و حالا 12000 تومان شده یعنی حدود 4 برابر شد
والله بالله ملت، ملت له شده در بیمارستانها و در مطب برخی دکتر نماها والله به محمد مصطفی و علی مرتضی به سر بریده حسین مظلوم دیگه کشش ندارد پس بدهید واگذاریهای اصل 44 را -؟! اگر پول ندارید چطور پول ملیاردی برای توپ بازها دارید چرا از سرمایه دارهای خدا بیخبر و مستفیدین از اصل 44 رندی و رانت دفاع جانانه میکنید و از اصل 44 خصوصی والله خلاف قران است خلاف عدالت علوی است خلاف سیره امام پا برهنه ها است انه لبالمرصاد پس بدهید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
مطمئنا دوباره قیمتها جهش خواهد داشت و شرایط زندگی سخت‌تر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ترس بر پایه منطقه! قطعا این گرانی موج سوم هم اتفاق خواهد افتاد
حرف حرف حرف حرف ....حرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خب حرف تا حالا جواب داده.پس چرا که نه
این اینترنتی که به راحتی از مردم میگیرید بابتش هزینه شده و ملت پول داده اند چطور انقدر راحت مختل میکنید؟ چطور انقدر راحت به بهانه های الکی قطع میکنید و پای امنیتو غیره میکشید وسط....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کل این پولو دادیم تابناک بخونیم فقط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اون اینترنت حق الناسی هم یه منبع درآمد دیگریه برای دولت که فقط پولشو میگیره
۲۴ ساعت تموم نشد؟! اینترنت را برگردانید
چه مجلس فعال و دلسوزي !مردم اين لطف و همت مجلسيان را فراموش نميكنند ،
جستجوگر پارسیجو رو که خاموشکردین
کلا ایران رو افغانستان کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
افغانستان وضع اینترنتش خیلی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
وقتی جستجو گر مورد نظرت وصل شد سرعت اینترنت افغانستان رو سرچ کن تا دیگه این حرف رو نزنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
:)))
افغانستان اینترنتش عالیه که! تازه مثل ما فیلترشکن هم نیاز ندارن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اون ساندیسیه ه واسه پارسیجو تبلیغ می کرد چی شد؟
خوب چرا نمیزارید یه آب خوش از گلویه مردم بالا بره. چرا بنزین را یکدفعه 3 برابر میکنید الان دلار توی همین 2 روز که بنزین رو گرون کردید رفته بالا یک مسیری رو که من چند روز پیش 1500 تومان میرفتم امروز 5000 تومان پول دادم. چرا اینطوری میکنید مردم شرمنده زن و بچشون دارن میشن دیگه نمیشه شیکم زن و بچمون رو سیر کنیم. مگه ما چه گناهی کردیم که با ما اینطوری میکنید . قراره ما این بود که انقلاب کنیم که اینطوری گرسنگی بکشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من خودم آدم خیلی متدینی هستم ولی اینطوری نمیشه که هر روز یک چیزی را چند برابر گران کنید و ما هم نتوانیم از پس خرج زندگی بر بیایم. الان ما باید به کی اعتراض کنیم توی کجا اعتراض کنیم بخدا هر روز صبح که از خواب بلند میشم آرزوی مرگ برای خودم رو میکنم که باز هم امروز قراره شرمنده زن و بچه ام شم. بخدا نون شب دیگه نداریم. نکنید این کار ها را با مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
منظورت از من خودم ادم خیلی متدینی هستم اما اینطور نمیشه که همچیز رو گران کنید چی بود؟
یعنی چون خیلی متدینی عیب نداره
یا چون خیلی متدینی عیب داره گرون کنن
یا اونا که اعتراض دارن متدین نیستن
یا اونا که متدینن اعتراض ندارن
کلن گیجمون کردی
اااا جدی؟ با دستور شورای امنیت بوده؟ خب پس من دیگه اعتراض ندارم .حله!!!!!!!!!!
بگذارید همینجوری قطع بمونه!!! منم جای برنامه نویسی میرم آب حوض می کشم
ما برای اینترنت هزینه میدیم این قطع کردن یعنی حق الناس
تو مملکتی که با ایدئولوژی اداره میشه و این همه ادعا دارند مسئولاش، به راحتی حق ما رو ضایع میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
تو چقدر ساده ای!!!
کی دلش برای حق الناس میسوزه؟
برو پروژه های دولتی رو ببین چقدر توش اصراف هست
چه پروژه هایی که صد ها میلیارد هزینه میشه براشون تا وسط کار می رن بعد پروژه کنسل میشه...نمونه اش زیاده یکیش مونو ریل

پس از اینا توقع نداشته باش اسم حق الناس را آوردی تن و بدنشون بلرزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ایرانیان خارج از کشور باید از آمریکا بخواند از پول خودمون که اونجا بلوکه شده بسترهای لازم برای عرضه اینترنت آزاد و رایگان رو فراهم کنند . اگر ترامپ اراده کنه ظرف مدت سه ماه اینترنت آزاد خواهیم داشت
قطع دسترسی به اینترنت از طریق شورای امنیت کشور (پلیس بد) صورت گرفته اما وزارت ارتباطات (پلیس خوب) قراره پیگیری کند و اینترنت مجددا وصل شود. تا کی قرار است مردم را با بازی پلیس خوب و پلیس بد سرِ کار بگذارید؟
یک پیشنهاد دارم که به گوش دولت برسونید. طرح گروه های علوم پزشکی و تخصصی افرادی که با سهمیه ازاد(صرفا سهمیه آزاد، نه سهمیه تعهد محروم) قبول شدن رو بهشون بفروشید و مدرکشونو بدید جبران کسری بودجه کنید. با توجه به افزایش و تعداد سهمیه های مناطق محروم ( تقریبا فقط ۳۰٪ ورودی تخصص سهمیه ازاد هستن و بقیه سهمیه های دیگر هستن) مطمنن مشکلی پیش نمیاد. در کنارش میتونید سربازی رو هم بفروشید و تا حدی مشکل بوجه ۹۹ بدون دعوا و اعتراض حل میشه. میشه هزینه شو به اقشار کم درامد هم داد
مجلس در راس امور هست یانه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
والا دروغ چرا ؟ به خدا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
مجلس در ته امور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
مجلسی که این نوابغ نماینده هاش باشن
چه در راس امور باشه چه در ته امور هیچ مرهمی روی زخم شما نمیزاره
عجب مملکتی شده بیچاره مردم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شما که بهتون خوش میگذره نکنه وقتیکه هیچکس درحال حاضر نمیتونه به سرور خارجی متصل بشه شما از این امکان برخوردارید و از فیلترشکن استفاده میکنی؟! هخخخ
برو روباه برو خودتو سیاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من حسرتم شده یکی از این تیراندازی های مدرسه ای که هر چند هفته تو آمریکا رخ میده اینجا تو مدرسه بچه
هام اتفاق بیافته خیلی کلاس داره
شنیدم کارتون خوابهای اون جا هم خیلی بهشون خوش میگذره
یا مثلا مردم فرانسه ببینید چه قدر داره بهشون خوش میگذره؟ چرا این جا اون جوری نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خب شاید کلا خارج از ایرانه. میدونی که غیر از ایران هم کشور داریم. تازه اینترنت هم همیشه دارن
سایت هواشناسی ،کتاب های درسی،موضوعات علمی و روانشناسی و ......... در دسترس نیستند.چرا؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
چون هوا پسه
همه میدونن دولت کسری بودجه آورده قراره کلی پول به چیب بزنه یه ذره هم بده مردم صداشون در نیاد
در ماجرایی بنزین دولتمردان کشور ثابت کردند که راهشان با مردم جداست.
نظر مردم و اعتراضات آن برای مسولان هیچ ارزشی ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
نظز خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اینترنتو وصل کنین دیگه
قشنگ یه درس آموزشی به کشورایی مثل چین و روسیه در کنترل مردم دادین.
بله.بالاخره در آمد مجلسیا هم از جیب همین مردمه!!!
اینجاست که فرق رسانه خائن به مردم و رسانه واقعی معلوم میشه ، زم هم که گرفته شد حالا من میخوام بدونم مردم یرا چی اعترض میکنن دیوانه اند؟؟
تابناک حال میکنم که با این اینترانت دولت درآوردی دیگه رنکینگی تو سایتهای سرچ بین المللی نخواهی داشت. برو حالشو ببر.
دیدید روش کار رو؟ اول به طرف وعده دیه میدن و تطمیعش می کنن که رضایت بده بعد که رضایت داد در دادگاه بعدی اعلام میکنن که قتل غیر عمد بوده همون دیه رو هم نمیدن فقط یکی دو سال زندان بعد میره زندان ...بعد یک هفته هم مرخصی می گیره میاد بیرون

میبینید چقدر خوبه آدم ریش و قیچی دست خودش باشه...خعلی هم عالوووووووووو
به خدا قسم کسانبکه معترض هستند دوستار کشورند و اشرار نیستند چرا مطالبه به حق مردم رو شرارت مینامید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
به خدا قسم کسانی که بانک ها و ماشین ها رو آتش می‌زنند مردم نیستند.
!بخدا قسم کسانی که مغازه ها رو آتش میزنن مردم نیستند
بخدا قسم کسانی که با سلاح گرم به کلانتری حمله میکنن مردم نیستند!
بخدا قسم کسانی که با سلاح جنگی به سمت مامور نیروی انتظامی شلیک می‌کنه جزو مردم نیست!
بخدا قسم کسانی که فروشگاه ها رو آتش می‌زنند مردم نیستن

کمی شرف داشته باشید !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
دوستار چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
جناب باشرف وقتی به مردم حق هیجگونه اعتراض مسالمت امیزی نمیدن و حق نفس کشیدن رو از انها گرفتن این ملت چه خاکی به سرش بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
به نظر میاد اون اوباش دارن از جانب سرکوبگران برای سنتریو سازی علیه مردم تخریب اموال عمومی انجام میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مردم شرف دارند.
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس 22:40 !
هيسسسسسسسسسسسسسسسس!
رئیسی در انتخابات سال 96 می گفت من 150 هزار تومن یاران می دم ولی به رئسی رای ندادن
دولت باید حداقل توی این چند سال به هر نفر 150 هزارتومان یارانه می داد توی این چند سال قیمت گاز و برق و نان وبنزین ... را چند برابر کرده ولی به رایانه ها اضافه نشد
پول این اختلاف قیمت ها کجا رفته ؟ دولت روحانی این پول ها را چکار کرده ؟
احتملا به صورت رانت رفته تو جیب رانتخوارها؟
با رئیس جمهور شدن روحانی کلاه بزرگی سر مردم رفت متاسفانه مردم خبر ندارن
نه آقای گرامی چه کاریه بگذارید همه بگن اینا اغتشاش گر هستن چه کاریه اعتراض ها رو به رسمیت بشناسید.
اگه به رسمیت بشناسید بعد باید بهش توجه کنید اگه بخواهید به اعتراضات توجه کنید باید حرف مردم رو گوش بدهید گوش دادن به حرف مردم هم که اصن به صلاح نیست در ثانی هزینه بر هم هست
پس همون به رسمیت نشناسید تا راحت تر باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینهم حرف پوچ وتو خالی است
اعتراصات را به رسمیت بشناسید و به مردم توضیح دهید تا قانع شوند!
چه فرقی با اکنون دارد؟
اصلاح طلب.....اصولگرا....دیگه تموم ماجرا....
دولت فقط شعار پذیرش اعتراضات را می دهد و بدروغ اعلان می کند که حق اعتراض را به رسمیت می شناسد. در حالی که هیچ راهی برای اعتراض بدون فتنه گر و آشوب طلب نامیده شدن وجود ندارد. از طرفی اعتراضات آرام و بی صدا هم در این دولت هیچ تاثیر ندارد. متاسفانه دولت خواهان آشوب عمومی است تا بتواند پشت آن پنهان شده و اهداف خود را در تکمیل مذاکره با کدخدا پیاده کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عاقلانه ترین نظر!
می خوان مسولین رو مجبور به پذیرش مذاکره کنن.
دقیقا الان این وسط مجلس چیکاره بود؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
گلابی
بیایید تا می توانیم اندوه در جام بریزیم و بنوشیم! روزگارمان روزگار فقر و دردمندی است!
اگر خدا ما را از این دنیا گرفت؛ منتی بر سرمان نهاده تا دیگر
غم کرایه خانه و قسط وام ها و درد کیف پول خالی سر سفره خانواده بردن را دیگر نخواهیم داشت..
خدایا بر دردهایمان درمانی فرست
شبه عمد؟ بیچاره ها رو راضی کردید که رضایت بدن بادیه گرفتن الان می خواید پول ندید با شبه عمد کردن ؟
پاسخ ها
Aramir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این بیچاره هایی که میگین اگه خیلی حالیشون بود میفهمیدن که قتل دخ&رشون ی مساله شخصی نبود که بخوان رضایت بدن ی مساله اجتماعی بود که باید با نبخشیدن میفهموندن که سزای اشخاص دولتی که فکر میکنن همه کاری میتونن بکنن چیه
آقا جون مادرتون اینترنتو وصل کنید کار داریم باید تماس اس کایپی داسته باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ملت دارن بدبخت میشن تو فکر اینترنتی؟
مجلس منحل بشه سنگین تر است ، باز هم دم صادقی گرم ، مجلسی که نتونه طرح بده نباشه بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
هدف هم همینه!
حالا که رهبری افزایش نرخ بنزین رو تایید کردند همه باید تمکین کنیم
فردوسی فرمود:

تو با او جهان را بشادی گذار
نگه کن بدین گردش روزگار

یکی را برآرد بچرخ بلند
ز تیمار و دردش کند بی‌گزند

وزانجاش گردان برد سوی خاک
همه جای بیمست و تیمار و باک

هم آن را که پرورده باشد بناز
بیفگند خیره بچاه نیاز

یکی را ز چاه آورد سوی گاه
نهد بر سرش بر ز گوهر کلاه

جهان را ز کردار بد شرم نیست
کسی را برش آب و آزرم نیست
رئیس جمهور: «چطور باید کشور اداره شود؟»؛ پاسخ شما به این پرسش چیست؟
همین روشی که برای افزایش نرخ بنزین اعمال کردین خوبه ولی به شرطی که یک هفته قبل یارانه های سوختی را به حساب میریختین تا از ایراد خسارتهای جانی ومالی پیش گیری میشد___________ خوب شد بامجلس مطرح نکردید چون نزدیک انتخابات است و 100درصد رای نمی آورد درادامه هم اداره کشور باحذف یارانه های پنها ن و حذف باجهای ازمابهترون وعدالت اجتماعی که قطعا جنابعالی با تعدیل حقوقها مخالفید_______ اصلا غیرپولداری درگعده شما نیست که نیست لااقل چارتاوزیرهم ازقشر شاخ شکسته درکابینه میذاشتین که به شما بفهمانند فاصله طبقاتی وحقوقی بدترین وزجرآورترین معضل کشوراست درضمن دوتا کارخوب کردید که تشکر میشود 1 برجام که بابدشانسی شما ترامپ آمد 2 آزادی بیان ازاینکه حواله دادن به رئیس جمهور را مباح فرمودید باورکنید شما 50 درصد سوپاپ اطمینان شدید ومردم راحت تارده رئیس جمهور را آزادند روحانی ازاین دوتاکارت مچکریم
بنزین سال دیگر 10 هزارتومان .این پیشرفت اسن این نرقی است.اگر ملت بفهمند
به روزنامه کیهان بفرمائید که اصل گران کردن بنزین بیان کننده ناکارآمدی سیاستهای اتخاذ شده است.متاسفانه!
خوشم میاد دارن کامنتارو پاک میکنن
عصاره ملت خخخخخ.
۵۵به چه دردی میخورد.اگر یکبار فقط به جایی دور مسافرت کنی نیاز به حداقل۵۰۰هزار برای پول بنزین است.
خجالت بکشید که اسم رسانه رو دارید یدک می کشید و از این همه اعتراض هیچ گزارشی ندارید.
وقتی نظر مخاطب چاپ نمیشه و یا اینکه سانسور میشه چه نظری بدم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
برعکس نظرات ساندیس خورا خوب داره پخش میشه اما از تعداد مثبت منفی ها مشخصه چیکاره ان
بحث افزایش قیمت دلار وبنزین یک امر ثانویه است که بحث اولیه اون موضوع کاهش ارزش پول ملیست مردم بدنبال چرایی کاهش ارزش پول ملی باشند اگر اون موضوع حل شد بقیه هم حل شده است
پاسخ ها
می پرست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ملتی که کار نمی کند و برای حل مشکلاتش همش به دنبال دیگران است یا می خواهد دولت مشکلت را حل کند یا می خواهد یکی از قدرت های خارجی بیاید مشکلش را حل کند یا می خواهد موجوداتی فرا زمنی بیایند مشکلاتشان را حل کنند

یعنی ملتی که از همه کس انتظار دارند باییند مشکلاتشان را حل کنند ولی خودشان برای حل مشکلاتشان تلاشی نمی کنند می خسواتی چه بشود می خسواتی ارزش پول مان زیاد شود ؟؟؟


هان ؟؟؟
واقعا برای این مجلس با چنین اختیاراتی فقط بایستی گریه کرد!
بعد انتظار دارند ملت بروند به این‌مجلس اینچنینی رای بدهند!!!
از مدیریت فقط قطع کردن اینترنتو بلدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
خیر فقط پاک کردن صورت مسئله رو بلدند.در همه موارد
سرد سرد است اینجا یا رب تو خود فریاد رس باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خدایا خودت به داد این مردم برس
کاسب محل قیمت کالاها را براحتی ۴۵ درصد افزایش داده اعتراض میکنم میگم دولت دستور داده تعزیرات بررسی کنه و جلوی افزایش قیمت ناشی از گرانی بنزین را بگیرند. کاسب محل توی چشمام زل زد و گفت دولت بیخود گفته.
چرا برای هر خودرو ۶۰ لیتر اونی کهدیه ماشین داره یا اصلا نداره با اونی که چند تا ماشین داره یکیه
عقل دولت و این همه وزیر و وکیل به این موضوع که رهبری گفتند نرسید. اول یک پرداختی انجام می شد و بعد قیمت بنزین دو نرخی میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شما با اینکه کانادا تشریف داری ولی حرف درستی درمورد اطاعت از رهبری زدی ای کاش همه خارج نشینان ایرانی اینچنین باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اون نخبه ای که زیر همه پرچم های خارجی هی میاد پارازیت میده باید بدونه هر کی خارج از ایران زندگی میکنه منافق نیست سفیر و کاردار و کارمند های سفارت خونه های تمام کشور ها هم اگه بیان نظر بدن پرچم غیر ایرانی میخوره اون بالا


فکر نکن خیلی بچه زرنگی و چیز عجیبی کشف کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
مردم همواره از جانب دولت کلاه سرشان رفته؛ هرگز برنامه های این دولت را باور نخواهند کرد؛.هرگز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
میخوایید به مردم رشوه بدید؟؟؟ نگه نمیگید صد در صد پول بنزین میره جیب خودمون. خب آقا ما نمیخواییم. ما پول نمیخواییم بنزینمونو میخوایم. خلاص. اگه رای مردم براتون مهم بود اینجوری نمیشد
به نام خدا در کشور ما بنابه فرمایش اقای علی مطهری که با اشاره به شورای محترم نگهبان گفتند :"شورای نگهبان منتقدین نظام را رد صلاحیت نکند." منتج به این می شود که :در کشور ما اعتراض به حکومت به رسمیت شناخته نشده است . اگر اعترضات به رسمیت شناخته شود ارذل و اوباش به خود جرأت نمی دادند این چنین اموال عمومی و خصوصی را تخریب کنند چون در آن صورت خود را تنها می دیددند.والسلام
قطع ارتباط به شبکه خارجی به کار من آسیب زیادی زده.
سرویسهای گوگل، استک اووفلو، مدیوم، ویکی‌پدیا و کلی سایت دیگه نیاز دارم که باز باشه.
اينترنت رو وصل كنيد كه از كار و زندگي افتاديم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
یاد اون مثل معروف افتادم !!!!
اینجانب سرپرست خانوار چهارنفری از وزارت رفاه شکایت دارم که چرا یارانه اعضای خانواده بنده را از مهر ماه 94 قطع نموده اند و پس از چند بار اعتراض بنده به صورت حضوری و غیر حضوری ، اعلام نموده اند که چون اینجانب در تهران دارای آپارتمان می باشم یارانه خانوار را قطع کرده اند . آیا اینجانب که معلم بازنشسته هستم و دارایی من همین یک آپارتمان می باشد پس از سی سال معلمی دارایی زیادی محسوب می شود و جزء ثروتمندان محسوب می شوم ؟ در ضمن قبل از انتخابات پیامکی از ستاد هدفمند کردن یارانه ها ارسال شد که یارانه شما به اشتباه قطع شده و وصل خواهد شد اما تاکنون هیچ خبری نشده است . آیا این انصاف است ؟ آیا این عدالت است ؟ خواهشمندم پیگیری و رسیدگی نمایید.
من یه توسعه دهنده ام
رشته ام IT عه
به خاطر قطعی اینترنت، چند روزی از کار و درس و زندگیم موندم

میگید دسترسی به شبکه داخلی ازاده، ولی خیلی سایت ها و کسب و کار های ایرانی هستند که سرور خارجی دارن و دسترسی بهشون عملا غیر ممکن شده.

دسترسی به سرور های وزارت بهداشت غیر ممکن شده...
خیلی از هاستینگ ها خوابیده و ...

مرسی
#دولت_تدبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اون ساندیس خوره که هی لینک جایگزین معرفی می کرد چی شد؟ منتظر راهکار ایشون هستیم
وصل کنید این اینترنت بوقی رو دیوانه کردید مردم رو
هیچ کس حاضر نیست افزایش ۳برابری فشار بر ملت را به گردن بگیرد
اقا توروخدا اینترنتو وصل کنین ما کارو‌زندگیمون با اینترنته الان کلی مشتری داریم معلوم‌نیس چطور‌شدن اصلا نمیتونیم ببینیم وضعیت فروشکون چه حالیه هزینه اینهمه ضررو‌که ما کردیم کی‌باید بده?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
امارات هم از اینترنت ایران استفاده می‌کنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اون پرچم کجاست؟ از فلسطین آنلاین شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نه آیکیو؛ گفت نمیتونیم وضع مشتریامونو رصد کنیم. منظورش این بود که مشتریان داخل کشور قادر به اتصال به سایت نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ساندیس خور های گرامی. مشتری های داخل ایرانشو گفته نه خودشو
گناه ما که از اینترنت نون میخوریم چیه، از دیشب یک ریال درامد نداشتیم، اگر قراره تا اعتراضی میشه نت قطع شه کلا نباشه بهتره، مام میریم گوسفند چرونی
یه موتور جستجوگر کسی سراغ داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بله؛ همین تابناک اون گوشه بالای سایتش نوشته جستجووووووووو ، هرچی جستجو کنی تابناک نمایش میده بهتر از گوگل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اول به این سایت برو http://1000site.ir/
بعدش موتور جستجوی فیلتر نشده وطنی میبینی اینم مثالش https://parsijoo.ir/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
Parsijoo.ir
این سایت در اینترانت داخلی ایران تا حدودی کار راه بنداز هست ولی فقط تا حدود بسیار بسیار کم کار را راه میاندازد
حیف اون رای هایی که نمایندگان مجلس از مردم گرفتند. بعد خودشان هم ادعا دارند که ما در میان مردم زندگی میکنیم و از درد مردم خبر داریم. تازه میفهم که چرا در انتخابات مجلس قبولی حدود 50 درصد مردم شرکت کرده بودند. چون مردم ما از سالها پیش به ناکارامدی مجلس پی بردند. مطمئن باشید که در انتخابات مجلس بعدی با این نمایش ضعیفی که مجلس نشان داد، 30 درصد هم در انتخابات مجلس شرکت نمیکنند.
سلام بخاطر قطع اینترنت ناچارا به سایت شما مراجعه کردم اخبا
ر تلویزیون را دیدم
بابا یباره بیاین برق و ابم قطع کنید بخدا حیف شما مسیولین با خرده که فقط اینترنتو قطع کنید شما تواناییهاتون خیلی بیشتر از این حرفهاست
اینترنت مللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جالبه سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که تبلیغش رو همین سایته خوابیده.

رسما مردم رو خفه کردید با این کار

واقعا خفه کردید... آفرین به شما که انقدر به درد دل مردم گوش می دید.
یه سؤال:
مگه رییس جمهور مسئول اجرایی کشور نیست از کی میتونه قانون تصویب کنه.
قانون اساسی عوض شده اگه واقعا میخواین درست بشه و اعتماد ملی برگرده لطف کنین منت بذارین بر سر ملت احساس مسئولیت نکنین و هر کس کار خودشو انجام بده در ضمن مجلسو ببندین تا بیشتر از این هزینه اضافی ندیم
جالبه، هر کی ندونه فکر میکنه انگار جنگ جهانی سومه، بابا ما از خودمون داریم شکست میخوریم!
مگه شرایط جنگیه که اینطور عمل میکنید!
چند روز دیگه هم که لابد انتخابات مجلسه انتظار رای مردم و مشارکت حداکثری دارن...
این آقایی که همش میومد از حق الناس میگفت و مدام توی اینستاگرام و توییتر میومد کجاس؟؟؟ اینترنت حق الناس نیس؟؟؟
وصل کنید این نت رو هر چی هی صبر کردم میبینم نخیر
ملت کار و زندگی دارن

از کار افتاده همه چیم کلی موارد دارم باید سرکشی کنم و کارم رو انجام بدم نمیتونم

برای کارم دانلود یک فایل لازم هست همینجور موندم بین زمین و هوا
اینترنت شده نقطه ظعف مردم هر چی میشه سریع میرن سراغ اینترنت باوووو بیخیال کار زندگی دارییمااااااااااااااااا
وصل کنید این نت رو هر چی هی صبر کردم میبینم نخیر به هیچ کجاشون نیست

ملت کار و زندگی دارن

از کار افتاده همه چیم کلی موارد دارم باید سرکشی کنم و کارم رو انجام بدم نمیتونم

برای کارم دانلود یک فایل لازم هست همینجور موندم بین زمین و هوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دلت خوشه ما اینقدر در دنیا بی اهمیت هستیم که بود و نبود ما فرقی ندارد
آقا این همه مردم گرفتید انداختید هولوفدونی حالا مطمئنید مرتضوی اونجا نیست؟ داستان کهریزک نشه باز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
همون مسیر احمدی نژاد رو روحانی هم داره میره. به عاقبت اون هم گرفتار میشه
تابناک خائن خبرها هم عین خودت
تروخدا اینترنت برقرار بشه. این بد ترین کار ممکن. این کجاش ازادی بیان. دو روزه کارهام رو هم جنع شده. همه کارها با اینترنت ای بابا
اقای روحانی چرا فقط کاری می کند که به فقرا که پشتیبان اصلی نظام هستند فشار وارد شود خود وزیر اقتصاد شما یک ماه پیش گفت که چهل هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم چرا از پزشکان مالیات کافی نمی گیرید پزشکانی که ماهی بیشتر از پنجاه میلیون تو ما ن درامد کسب می کند چرا از سه میلیون خانه خالی مالیات نمی گیرد چرا مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر دلالی مسکن را اجرا نمی کند اتفاقا اگر این مالیات ها گرفته شود اقتصاد بهتر می شود همچنان که در کشورهای پیشرفته این مالیات ها را می گیرند چرا یارانه ثروتمندان را حذف نمی کند اینها نشان دهنده این است که ایشان و دولتش دستش با ثروتمندان و رانت خوران توی یک کیسه است و نمی خواهد به ضرر رانت خوران و ثروتمندان کاری کند و گرنه برای تامین بودجه راه های خوب و زیادی وجود دارد که ایشان فقط راه فشار بر قشر فقیر جامعه را بلد است
"درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین صرف رفاه مردم می‌شود." متاسفانه مسئولین محترم بدانند بدلیل افزایش قیمت بنزین چقدر تخم مرغ ومایحتاج مردم گرانتر شده است ... افزایش یافته و هزینه ها زیادتر شده که هیچ چیزی آن را جبران نمی کند
مازاد اختلاف قیمت بنزین کارتی با بنزین آزاد با مصرف روزانه اعلام شده و نسبت مصرف حمل و نقل عمومی و بنزین سوپر میشه سالانه ۸۴هزار میلیارد تومن تازه من دست پایین حساب کردم حالا رقم یارانه قطع شده دهک های اعلامی که حدود ۳۰هزار میلیارد تومن در سال میشه رو بهش اضافه کنی میشه حدود ۱۱۴هزار میلیارد تومن در سال که با ۶۰میلیون نفری که الان اعلام کردن باید پول بگیرن یه خانواده ۴نفری باید ۶۳۳هزار تومن در ماه بگیره حالا شما ببین اگه کمتر بریزن که بزودی معلوم میشه اصلا ماهی ۶۵۰ تومن برای یه خانواده ۴ نفری چه تاثیری داره من خودم محل کارم شهرک صنعتیه هرروز با ماشین خودم ۳۲۰ کیلومتر رفت و برگشت دارم که در ماه ۵۵۰ لیتر بنزین میزنم و پول بنزینم ببین با این رقم جواب نمیده چه برسه افزایش هزینه های ناشی از بنزین اگر هم ماشین نداشته باشی هم نفری ۱۵۰ تومن دردی دوا نمیکنه پس طرح غلطه و فقط هدف اینه که نصف بیشتر پول بره واسه هزینه های خودشون که اونم جواب نمیده. تمام.
بکشید همه ملت رو راحت بشید. همینو میخواید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
نُچ کافی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
ذره ذره‌
آقای محترمی که اینترنت رو قطع کردی، بنده بخاطر بیماری مادرم کارم رو آوردم داخل خانه و هر روز باید طرح‌ها و کارهای انجام شده را از طریق واتس آپ یا جی.میل بفرستم؛ به لطف شما توی این وضع گرامی بنزین دو برابر پول آژانس و کرایه تاکسی دادم که برسم به محل کارم کارها رو تحویل بدم وسریع برگردم خانه. اگر تا فردا اینترنت وصل نشه پس از این هر روز کار من این میشه که از جنوبی ترین نقطه شهر به شمالی‌ترین نقطه شهر برم و کلی هزینه کنم در صورتی که حقوق من بعد از این یک سوم هزینه رفت و آمدم میشه...این کار انصاف هست؟؟
لطفا و خواهشا اینترنت رو وصل کنید.از سایت تابناک ممنونم من به شخصه همیشه قبل قطعی اینترنت اولین سایت تابناک رو میدیم و نظرم رو میگذاشتم.اللانم که ففط تابناک.اگر لطف کنید وصل شدن اینترنت رو پیگیری کنید.اطلاع رسانی کنید ممنون تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
توی المان اینترنت قطعه؟! یا شما برخلاف همه مردم ایران به فیلترشکن دسترسی دارید؟!!
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ناشناس که نظرت رو به همه جا کپی میکنی پروکسی با سرور ایران اگه همین الان داشته باشی به خارج ایران هم وصل میشی برو بگرد پیدا کن
باید باید از رهبری اطاعت کنیم. اونهایی که کشته شدن اراذل و اوباش و مزدور بیگانگان بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
من راضي نيستم يك ريال از بيت المال خرج فلسطين و لبنان و عراق و يمن و سوريه بشه. محض اطلاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نه عزیز؛ اونا کسایی بودن که ساندیس رو برای بقا نمی پسندیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اصن هرچی تو بگی
فقط "دبیرخانه شاک ". همینو کم داشتیم.
پاسخ ها
اخرین فرصت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تابناک دروغگو.وای بر شماها.بترسید از خشم ملت
اینترنت رو وصل کنید
اندوه لبنان کشت مارا !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
چقدر بدبختی پس
اینکه با قطع اینترنت تو کار امثال مشکل پیش اومده و باعث کلی ضرر شده بماند اینکه میگن اراذل و اوباش هستند همه افراد تو خیابونها مسخره هست چون اگر اراذل و اوباش باشند به مغازه های مردم عادی هم حمله میکنند و دزدی و سرقت هم انجام میشد ولی اینطور نیست پس اینها افرادی هستند که خیلی تو فشار قاطی کردند
قرار بود دستتون روی دکمه فیلتر نره، فعلا که کل دسترسی اینترنت رو فیلتر کردید. آقایون ما کار و بدبختی داریم، این چه وضعشه الان دو روزه اینترنت نیست کلا؟ کی قراره این صاحاب مرده رو وصل کنید؟
اینترنت که امروزه جزو نیازهای اساسی مردم است و هر کسی به نحوی نیازمند بهش است رو از ملت خودتون دریغ کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
آب و برق هم قطع کنید مجانی که نشد قطع کنید برههههههه
دولت امید نه پولی داریم بنزین۳۰۰۰ تومنی بزنیم خرجی اهل و عیال دربیاریم
نه خانه ای برایمان ساختی که سر ماه صاحب خانه کرایه نگیرد ، اینهم وضع اینترنت و ارتباط.
خواست ملت کشک. رای ملت کشک. و این مجلس که هیچ اختیاری نداره لزومی نداره فعالیت داشته باشه و انتخابات اسفند هم کشششششششکه
میگویند جناب لاریجانی اجازه بحث در مورد گرانی بنزین را نداده ۲۰دقیقه ای تصویب شده
الان مشکل شما در ایران مرد روسری به سر هست که اول تیتر نوشتیدش؟

ملت دارن زیر فشار له میشن شما نمک از خودت تشعشع می کنی؟
با قطعی اینترنت میخواین مملکت رو اداره کنین...
من امتحان زیان دارم این هفته تو ترکیه... چه ظور الان هتل رزرو کنم؟
نه که فک کنین خیلی مایه دارم که میخوام سفر توریستی برم...نخیر آقا.... میخوام فرار کنم از این همه بی کفایتی و
و بی تدبیری و فساد!!!
این جوری مردم رو بیچاره کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
منم با خودت ببر، منم بخدا میخوام برم از ایران ، خلاص بشم از اینجا، مثل مردم دنیا عادی زندگی کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
منم امتحان دارم ولي هنوز اماده نشدم بايد زميني فرار كرد
ما به قیامت خواهیم رفت مردی که شب دست خالی به خانه میرود و راهی جز شرمساری در مقابل فرزندانش ندارد را چه کسی درک میکند، ملت ما کم کم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. نه اعتمادی مانده که دلگرمی اصلاح موجود باشد نه انصافی که فاصله رانتی را کم کند. کدام وعده اجرا شد، کدام افزایش قیمت کنترل شد؟ که الان مردم دلخوش باشند؟ خدایا آقای ما را بفرست. خستگی غیرقابل تحمل شده است. به تو شکایت میبریم که تنها مرجع رسیدگی بوده ای و هستی و خواهی بود. مردم بی پناه را دریاب یا رب العالمین
پاسخ ها
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
کاش ماهم میتونستیم
حداقل به شما خبرگذاری ها اینترنت بدن دوتا خبر هم از خارج از کشور مخابره کنید
اگر این اعتراضات کار اختشاش گران است چرا اینترنت را برای مردم قطع می کنید . چرا حق اعتراض را از این مردم گرفته اید ، چرا هر وقت می خواهیم صدایمان را به گوش نظام برسانیم برچسب اختشاش گر به مردم می بچسبانید . مردم دیگر خسته شده اند . ایران با این همه ثروت، حق مردم این نیست ، مگر مردم ایران صدقه بگیرند که این وضعیت را درست کردید و میگویید عواید حاصل از افزایش نرخ بنزین به حساب آنها واریز می شود، پول خودمان را گرفته اید بعد قسمتی ناچیز از آن را به ما صدقه می دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اغتشاش
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
باز هم بریم رای بدیم به مجلس که این همه کار برایمون انجام دادن
بابا تورو خدا اینترنت رو وصل کنید.من دانشجوی دکترام مقالم ریوایس خورده بود پس فردا آخرین مهلته برای ارسال مجدد مقاله بعد از انجام ویرایش..بابا کلی زحمت کشیدم...چرا دولت انقد بی انصاف و خودسر شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
امارات هم اینترنت قطعه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
برو خودتو سیاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
من امارات نیستم داداش من...ایرانم
همرنگ جماعت باش تابناک
خیلی قبولت داشتم دیگه ندارم
ملت از اینترنت خرج زندگی میدن قراره ماها کسری بودجه رو جبران کنیم پس باید شبانه روز کار کنیم دیگه بگید وصل کنن این بی صاحابو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
تو امارات هم مشکل قطعی اینترنت دارید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شاید خانواده اش در ایران باشن، از طرف اونها نظر گذاشته. اینقدر زود قضاوت نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
وقتیکه سرور خارجی و فیلتر شکن قطعه شما چطور پرچمت خارجیه،؟! مسلما از خارجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ساندیس خور های گرامی من خودم با پراکسی به تلگرام دسترسی داشتم. اونقدرا هم تو قطع اینترنت قدرت ندارید
دو روز هست که مرتب اخبار شبکه های مختلف رسانه ملی رو با نگرانی دنبال میکنم. یک گزارش دیروز گرفتن که تمام شبکه ها فقط اون رو پخش میکنن. توی این گزارش مردم مقابل دوربین یکصدا میگن که "این راهش نیست" و دیگه توضیح نمیدن پس کدوم راهش هست؟ دقیقا مردم باید چطور بصورت منطقی و عقلانی اعتراش خودشون رو به مسئولین نشون بدن؟؟؟ و آیا اصلا گوش شنوایی هشت؟ حداقل همین فضای مجازی رو نمی بستین تا مردم از همین طریق اعتراضشون رو به سمع و نظرتون میرسوندن
خدا رو شکر که ما «خس و خاشاک» های سابق با یک درجه ترفیع امروز به مقام «اشرار» ارتقاء درجه یافتیم.
اینترنت کجایی؟؟ دقیقا کجایی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بالاخره که وصل میشه ‌ سیل خبر ها و توهین ها میریزه تو کانال ها. تا کی میخواید قطع کنید
پات از رو‌سیم اینترنت وردار مردم کار دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بحث پا نیست چند نفری نشستن رو سیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
جویدنش
گوشت کیلو ۱۰۰هزار.طلا هر گرم ۵۰۰هزار پراید۵۱ملیون بنزین لیتر۳۰۰۰مسکن که رویا...انصافا مسئولین درباره عملکرد خود قضاوت کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
درود بر احمدی نژاد
حالت هزینه اینترنت این روزهاییو که قطع کردین برمیگردونین؟ یا اونم میکشین بالا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
داداش تو دیگه خیلی باحالی بابت بنزین ماهی چند صد هزار تومن کلاه رفته سرمون تو نگران ده تومن اینترنتتی؟
تعداد غیر قابل انتشار هات یه مقدار زیاد نیست؟ یه کم سوراخ الک رو گشاد کن تابناک !بزار مردم حداقل اینجا درد و دلشون بگن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
تابناک اینجور کامنتهایی "تعداد غیر قابل انتشار هات یه مقدار زیاد نیست؟ یه کم سوراخ الک رو گشاد کن تابناک !بزار مردم حداقل اینجا درد و دلشون بگن" را منتشر میکنه که اینجور نشون بده و بگه همه کامنتها را منتشر میکنه در حالیکه ...
کسی خبر داره کی نت وصل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
نه، ولی یک منبع آگاه با ایلنا حرف زده و گفته زمان وصل اینترنت نامعلوم است.

خدا به خیر بگذراند. دولت هم سکوت کرده و اصلا نظر مردم اهمیتی نداره
اینا اخر سر کاری میکنن که ملت چیزی برای از دست دادن نداشته باشن داداش خدایی الان اخه منطقی نیست بحای حل مشکلات اساسی اقتصادی منشا گرانی باشی
خداروشکر اینترنت رو مسئولین قطع کردن که مردم به کارو زندگیشون برسن واقعا خیلی راضی هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
کار و زندگی من تو اینترنته
نه کسی رو که این کارو کرده میبخشم. نه تویی که از این ظلم حمایت میکنی.
میگن افزایش قیمت بنزین ۴ درصد تورم میاره...بر فرض که درست باشه!!
حداقل حقوق ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومنه! ۴ درصده این مبلغ میشه ۶۰ هزار تومن افزایش نه ۱۰ هزار تومنی که دولت در قالب یارانه میخواد پرداخت کنه... پس دولت داره ۶۰ هزار تومن تحمیل میکنه و جاش ۱۰ هزار تومن میده و ۵۰ هزار تومنشو میزنه به جیب!!!
دروغ بزرگی به اسم پرداخت همه پول به فقرا!!!
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت اسیب نبیند
منی که اصلا سیاسی نیستم منی که تو این دو روز حتی خارج دانشگاه نرفتم چرا باید بخاطر قطعی اینترنت منم متضرر بشم؟؟؟؟چرا کاری میکنید که آتش خشم همه ملت شعله ور بشه....آقا مدرک دکترای من در گرو اینترنته...۲ روز دیگه مهلت ارسال مقاله ویرایش شده من به یه ژورنال خارجی تموم میشه....انقد زحمت کشیدم جون کندم چرا تاوان ترسو بودن مسئولین رو من بدم؟؟؟چرا؟؟؟؟اینترنت رو وصل کنید...حداقل اوناییکه تو خوابن بذارین بخوابن بیدارشون نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
هیچ اماراتی ای بفکر مردم ایران نیست برو خودتو گول بزن خارج نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
شما اگه ایرانی پس پرچمت چرا اماراته الان که هیچکس نمیتونه از فیلتر شکن استفاده کنه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بابا ماها مردم ایران با خودمون مشکل داریم تقصیرا رو میندازیم گردن دولت و روحانی...آقای محترم بنده ایرانم نه امارات...خودمم در تعجبم چرا پرچم امارات میندازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آره این مشکلو منم گاهی با تابناک داشتم؛ انگار برخی رنج آی پی ها رو درست تشخیص نمیده
شمایی که میگی از جستجوگر parsijoo استفاده کنید، والا هرچیزی رو تو نتایج جستجو میده بجز چیزی که مًدنظره.اینجاس که میفهمیم google یعنی چی...yahooوbingیعنی چی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
ایشون ساندیس به دسته که وقتی بهش میگی هواپیما نیست بهت الاغ رو به عنوان جایگزین پیشنهاد میده
ی سلامی هم بکنیم به مسولینی که معتاد نظرات و کلافگی مردم هستن. الان دارن نظرات مردم اینجا میخونن چطوری داداچ. خوش میگذره.، مگه نگفتید استارت آآآآپ. جون ها کار کنن. این همه جوان. بیکار. بفرما تحویل بگیر. بنزن که گرفتی. اینترنت هم شدیم افغانستان. کی بود میگفت ما دستمان روی فیلترینگ نمیروید. اون دستت حضرت عباس قطع کنه که کلا اینترنت از بیخ کندی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
برادر من چرا هی افغانستان رو پایین تر از ایران می دونید؟؟؟
هر افغانی ۵۶ تومان هست و اینترنت پر سرعت بدون قطعی در افغانستان هست‌
اقا جدي حالا مردم واسه بنزين اعتراض ميكنن فوقش رضايت ميدن برميگردن خونشون ولي همين قطعي اينترنت باعث معضل دوباره و اعتراض دوباره ميشه ها؟؟؟ :) واسه بنزين شايد مردم كنار بيان ولي اينترنت قطع كردن شوخي بردار نيست.
این جمله" اصلاح قیمت به ۳ هزار تومان" منو یاد یه قسمت از کتاب ۱۹۸۴ جورج اورول میندازه که مردم صبح پا میشن رادیو مژده میده جیره حبوبات از ۲ کیلو به یک کیلو افزایش یافت، میگن ۲ کیلو که بیشتره، دولت میگه نه برید دایره المعارف رو ببینید ۱ کیلو بیشتر از ۲ کیلوه و ..‌‌. بلاخره مردم قانع میشن که همیشه ۱ کیلو از ۲ کیلو بیشتر بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آفرین! اینایی که دارن پارسی جو رو به جای گوگل پیشنهاد می کنن میخوان به زور ثابت کنن یک کیلو از دو کیلو بیشتره و هرکس اعتراض کنه اوباشه
امروز بخاطر اوضاع زندگی توی کشورم گریه کردم! چون توی ۲۳ سالگی هیچ آینده ی روشنی در ایران، کشوری که روزی دوسش داشتم نمیبینم. چون امکانات اولیه زندگی رو ازمون گرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
من که چهارده سال از تو بزرگترم و جوونیم حروم شد پس چی بگم؟
در همه مراحل زندگیم هم تنبلی نکردم و تلاش کردم و بهترین دانشگاه تحصیل کردم دو سه تا مقام علمی کشوری هم دارم ولی الان توی این سن کاملا نا امیدم چون هیچی ندارم
آقا اینترنت رو وصل کنید بنزین رو بکنید قیمت جهانی ما بازی انلاین انجام میدیم و بیسمون زیر اتکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
واقعا که....تمام
اگر زمان انتخابت بود بازم روحانی اینجور تصمیمات قفلی را میگرفت یا کلید نشانمان میداد؟
کو اون نماینده محلس که ۶ ماه سال سر ۴ درصد و ۹ درصد افزایش حقوق گلو پاره کرد و الان با افزایش ۳۰۰ درصدی قیمتها ساکت شده؟
اقااااا مسئول محترم انترنت یه مملکت رو به خاطر چی قطع میکنی اخه مگه جنگه ؟؟ از خانواده ام تو کشور غریب بیخبرم و دارم از استرس میمیرم. یه تصمیمتون از اون یکی بدتر برا رفع این مشکلم الان یه تصمیم داغون تر میگیرین. به خدا بگین بلد نیستیم برا گرفتن فلان سمت هیچی از ارزش هاتون کم نمیشه. خسته شدیییم خدایا طلب یه زلزله ۸۰ ریشتری دارم که ما از دست مسئولین و اوناهم از دست ما راحت بشن. تابناک جان منتشر کن به خدا چیزی بدی نگفتم که تو دیگه سانسورمون نکن بزار اینجوری اعتراضمون رو به گوش مسئول برسونیم :(
چطوری و با چه زبانی باید گفت خسته شدیم .... در نتیجه شرمندگی جلوی خانواده ؟؟؟ چرا و با چه توجیهی به نفع جیب خودتان و بچه هایتان زندگی و سفره و آبرو و غرور هشتاد میلیون ایرانی را به غارت می برید ؟؟؟؟
خسته شدیم از شدت نا امیدی ، هر چه تلاش می کنیم به هیچ جا نمی رسیم ، همیشه هشت مان گرو نه مان است
ارمین اگه این پیام رو دیدی به نیما بگو به من زنگ بزنه بیسمون رو هواس
پاسخ ها
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
میگه نامه نوشتم دارم دنبال تمبر میگردم، فردا صبح پست میکنه واست
خیلی نامردی فیلتر می کنی سانسورچی
روحانی :من دولت سرهنگ نیستم
دستمان روی دکمه فیلترینگ نمیرود.
زرشك پلو
اقا، این نت رو وصل کنید کارو زندگیمون گیر کرده اخه این چه مملکتیه خداااااااا؟ جبر زمان و مکان هر دو اوار شده رو ما!
من 5 دیقه تونستم تو گوگل برم الان ولی دوباره قطع شد
پاسخ ها
نويد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
افرين پيشرفت بزرگي تو قرن٢١!!
چطور گفتن هیچی گرون نمیشه سیگار کنت که امروز ۲ هزارتومن افتاد روش گوجه هم که ۸ هزار تومن شد .. الان باید زنگ بزنیم به کی بگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
به خدا بگیم
بازدید سایتتون امروز رفته بالاها شاید ده سال پیش اخرین بار بود به تابناک سر زده بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
دقیقا
خداي دم (حسام آشنا؛) گرم يجوري اينترنت قطع كرده كه مردم به التماس كردن انداختيد و درد بنزين و گراني فراموششون شده.
وقتی هیچ تریبونی، هیچ جایی ، نیست جهت اعتراض مردم به یک تصمیم وقتی همیشه انگ اغتشاش گر میزنین وقتی اعتراض مردمی در همه جای دنیا قانونی هست و در ایران هنجارشکنی وقتی جلوی تشکیل حذب های مختلف رو میگیرید این طور میشه.
.من یه طلبه ام...دیگه به استخونم رسیده... خیلی چیزارو نابود کردید...خیلی چیزا...جون و مال و عزت مردم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
چرا کسی نمیگه بریم جلو وزارت ارتباطات اعتراض کنیم به وضع اینترنت مملکت؟ همه زندگیمون خوابیده
چايت سرد نشه. مسول تاييد كامنت
یکی بگه ما تو این مملکت چطور میتونیم به چیزی اعتراض کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
اعتراض واسه چی ؟! ای مغتشش ای آشوبگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
با ضربه زدن به اموال عمومی؟!
گری کاسپاروف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اعتراض در حکومتی که از طرف خداست جکم محاربه با خداست
و هر کسی با ما در بیافتد با خدا در آفتاده است

پس همانا بروید در منزل هایان و به جای این کار ها از گناهاون خود استغفار بجویید
من یک بازرگان هستم برای کارخانه ای مواد اولیه سفارش دارم از روسیه تو نماینده سان در باکو . ظهر ایمیل زدم که در جریان باشند فردا چگونه استناد برایم بفرستند . آنهم بعد نیم ساعت برگست خورد مانده رو هوا . شما بگوئید این ۲۴ ساعت کی تمام می شود من بدبخت فردا از چه طریقی با انطرف تماس بگیرم و اسناد بگیرم .
شاید از بنزین مردم بگذرن.
ولی از اینترنت نمیگذرنا... از ما گفتن بود... وصل کنید
سال ۸۸ یکسری از مردم اعتراض کردن (خس و خاشاکا) همه رو زدن و بستن و تمام
سال ۹۸ هم اعتراض و بازم سرکوب و اسمشونم شد اشرار
جالب اینجاست که همه خرابکاریها هم خودشون میکنن به اسم مردم
جالبه ۱۰ سال یکبار این اتفاق میوفته
میرم واسه ۱۰ سال دیگه اگر زنده موندیم ایشالا
کشور در شرایط خاص قرار دارد ، برای رفع اختلافات ،و جلوگیری از فسادها ، بهترین راه ادارهٔ کشور ، بدون مجلس ،و شوراهای گونانگون ،و هزینه های انتخابی ،میباشد ، فقط کافی است ریس دولت توسط رهبری انتخاب شود ،و تعداد کارشناسان خبره در همهٔ زمینه ها در بیت رهبری به رهبر مشاوره بدهند ، یقینا صد در صد هزینه ها ،و فساد کاهش پیدا میکند ؟،،
بقول شاعر و پایان این بی قراری بهشت است، نیست، جهنم است جهنم، خدایا خودت مردم ما رو کمک کن.
من چند تا از مرورگرها رو امتحان کردم بعضی هاشون باز نمیشه اونایی هم که کار میکنه درست سرچ نمیکنه بی ربط میاره خیلی افتضاحه
تابی جون راهنمائیم کن با این نی نی اینترنت که چیزی سرچ نمیشود یک مرورگر معرفی بقرمائید میخوام ازکهکشانها وزندگی حیوانات بیشتربدانم تمام مرورگرهای پیوندهایت را امتحان کردم اصلا2تا کارگر بایستی بگیری تاخودشون بازکنه جدی میگم معرفی کنید ممنون میشوم
با شلوغ بازی جایی نمی‌شودرسید

چهار تا اوباش می ریزند اموال عمومی را صدمه می زنند و از اوضاع سواستفاده می کنند با اینکه با افزایش قیمت بنزین مخالفم ولی ضد انقلاب نجس هم نتیجه ای نمی‌رسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
لطف میکنین بفرمایین که اعتراض خودتونو چه جوری اعلام می‌کنن
بهترین کار در این شرایط استیضاح روحانی است تا مردم ارام شوند ، چاره ای جز این نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این شیخ نشین اماراتی هم داره واسه ما نظر میده!
آقا تا دوشنبه ظهر اگ سریالم پخش شد و نتونستم من ببینم دیگ واقعا چیزی واسه از دست دادن ندارم دیگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
داداش ایشالا اینترنت وصل شه، حالا چی میبینی که انقدر نگرانشی؟
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
MR robot
سریال آقای ربات،انقدی که الان برام مهمه پرسیدم گویا شهرستان ها اینترنت وصله .. اگ تا ظهر اوکی نشه میرم ولی اگ موفق نشم تا شب باید یجوری خودم رو خال کنم دیگ .
۲۴ ساعت "دبیرخانه شاک" با ۲۴ چهار ساعت ما فرق میکنه؟!
۲۴ ساعت "دبیرخانه شاک" با ۲۴ چهار ساعت ما فرق میکنه؟!
این اینترنت رو وصل کنید هی مشکل رو مشکل نذارید خیلی از مردم والا با اینترنت کار میکنن
اینترنت و بستند
و این یه مشکل دیگه رو مشکلات اضافه خواهد کرد

وقتی باز یشه با یک حجم زیادی از تصاویر و فیلم گرفته شده توی فضای مجازی روبرو خواهیم شد و این خیلی بمراتب بدتر و پیگیری مردم رو هم بیشتر خواهد کرد متاسفانه!!!!
اعتراضات سنگینتر اینترنت قطع نشد چه وضعشه ، ا صدا سیمام که هی گزارش پخش میکنه که بستر این اعتراضات فضای مجازیه همونیکه اعتراضات مشابه در فرانسه رو بحق میدونه ولی اینجا میشن ارازل ، واسه 200 هزار نفر 80 میلیون اذیت نمیکنن،
ما هیچی مسیولین لطفا اینترنتو برای اقازاده های خودشون باز کنن که ما مثل بچه های خوب بریم از اونا ایمترنت بخریم
بنظر من هیچ تفاوتی بین شورشگران و دولتی که نادرست عمل می کند نیست شورش گران با تخریب اموال عمومی هم خسارت به مردم می زنند و هم زمینه های اعتراض را مسدود می کنند و دولت مردانی که نادرست عمل می کنند باعث ایجاد زمینه های شورش و سوء استفاده دشمنان می شوند
«مردم ما هرگز اجازه نمی دهند عده ای از احساسات پاک مردم و این فضا سوء استفاده کنند» ولی ما هم دسترسی‌شون به اینترنت رو قطع می‌کنیم چون در هر صورت برامون مهم نیست که مردم چه فکر می‌کنند و چکار می‌کنند!
دولتی که با ۹۸ هزار میلیارد کسری بودجه مواحه است و جناب همتی هم یکسال کامل منابع ارزی کشور رو به حراج گذاشت نتیحه اش میشه این ؟؟ وقتس میگن اقتصاد دستوری ناچار به فناست یعنی این ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
شما نگران ما نباش اماراتی
کلا پروژه چند ماهه ام کاملا نابود و صفر شد با ملی شدن یکهویی اینترنت و الان همکار آلمانی منم تو پروژه اصلا ازش خبری ندارم چون قطعه همه چی ، آقا درخواست من اینه کلا وصلش نکنید اینترنت رو چون نمیدونم چجوی توضیح بدم بهشون که همه چی پروژه خراب شد ، ناموسا بگذارید همینجوری قطع باشه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
از سرویس های میل داخلی استفاده کنید که اقلا کارتون فعلا راه بیفته تا این کار مسخره تمام بشه. این سرویس ها رو از صفحه peyvandha.ir مشاهده و استفاده کنین. . یا صاحب الزمان ادرکنا
جونمو بگیر اینترنتمو نگیر. دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم. کل زندگیم اینترنته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
منم استخون هام درد گرفته. من مشکلی با این بنزین و اینها نداشتم اما تو این 2 روز بدجوری متنفر شدم
در کشور ما تر و خشک با همدیگر می سوزند بفرض اینکه مسدود کردن اینترنت عاقلانه باشد اولا سایت های سیاسی باید مسدود شوند نه سایت های علمی و تجاری که با درآمد مردم سر و کار دارد و ثانیاْ کسانی که اهداف سیاسی دارند براحتی از طریق اینترنت ماهواره ای قادر هستند کلیه ارتباطات و تصاویر و ویدپو را مبادله و ارسال کنند که براحتی نمی توان جلوی آنرا گرفت و ثالثاْ امروز جلوی اطلاعات را توانستید بگیرید تا ابد که نمی توانید اینترنت را مسدود نگه دارید و فردا کلیه اطلاعات از داخل موبایلها در شبکه مجازی رد و بدل خواهد شد
جالبه آقایون مسئولین از هر ۱۰ تا نصیحت امام خامنه‌ای فقط به ۲ تاش عمل میکنن. خجالت بکشید آقایون.
خدا خودش رحم کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
بعد از خوندن کامنت تو دنبال ی شات اسید میگردم زندگیمو تموم کنم
کار مشتریام دستم مونده، نمیتونم ایمیل کنم، بنده خداها برای کنفرانسای خارجی میخواستن deadline داشتن. طرف مهلت ثبت نام دانشگاش محدوده و نگران
چه میشه کرد؟
یه عده شیرین و با نمک توی کامنتها دارن دنبال پرچمای خارجی میگردن که فورا ریپلای کنن و بگن تو که پرچمت خارجیه فلانو فلااااااااان...
خبببببب بابا فهمیدیم تو زرنگی. اصن تو مچ گیییییر تو خوووووووووب تو باحاااااااال
طرف با پرچم خارجی کامنت گذاشته کارم فروش اینترنتیه الان اینترنت قطع شده و دسترسی به مشتریام ندارم.هزار نفر ریپلای زدن که چرا با پرچم خارجی کامنت گذاشتی تو خرابکاریو دروغ میگیو وابسته به صعودیو آمریکایی و ازین حرفا....

یکی نیست بگه زرررررنگ این آقا کارش فروش اینترنتیه و در حال حاضر سفر کرده به یه کشور دیگه و در حین سفر میخواد با مشتریهاش ارتباط بگیره و کارشو انجام بده. پس این ربطی به خارجی بودن طرف نداره. اوکی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
بابا اصلا اونجوری که فکر میکنین نیست...خود من
بخدا تا حالا پامو به هیچ کشوری خارجی نذاشتم اما نمیدونم چرا اینجا پرچم امارات میزنه واسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اقای شبه باهوش خوب اگه خارج باشه که راحته و مشکلی نداره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اصلا آی پی های ایران و امارات و کانادا و روسیه کمی شبیه هم هستش و بعضی موقع ها سیستم اشتباه میکنه تو تشخیص کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
سفر به خارج چیه؟ بابا وقتی آنتی فیلتر استفاده می کنید ای پی رو یه کشور دیگه میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
تو رو خدا اگه یک کشور دیگه هستی برو تو گوگل سرچ کن - پاسپورت افغانستان - شرایط پناهندگی - وکیل مهاجرت بعد نتیجشو برامون بزار اینجا - نیاز داریم
این 24 ساعت تموم نشد؟یا بخاطر استقبال مردم تمدیدش کردن؟
پاسخ ها
بدبخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حتما 24 ساعت کاری هست.
هیچ ارازل و اوباشی در کار نیست ، از نظر روانشناسیم حال الان مردم رو تو مراوده ها ببینیم زود عصبانی میشن از بس تحت فشار ، آیا اینا بدن ؟ نه همه اوضاع مردم کرمانشاه میدونن ، اعتراضات شیلی و فرانسه اینترنت قطع میکنن ؟ بابا خیلی کارشون درسته با این حجم اعتراض ، صبرشون پیش خدا اجر داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
در واقع کشور های غربی شبکه های تلوزیونی ازاد و شخصی دارن و کارشون راحت تره. مثل ما نیست که همه ی منابع اطلاعاتی دست یک گروه باشه
روحانی مچکریم
نت رو خدا آزاد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
آزاد نشده که!!؟ عمرا آزاد بشه اصلا 70 درصد این اعتراض ها به خاطر قطع شده اینترنته نه بنزین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
راستش تا اونجایی که من بلدم و اعلام کردن قوه مجریه( دولت) قانون رو اجرا می‌کنه و این قانون، براساس مصوبه سران سه قوا وضع شده، نه قوه مقننه( یعنی نظر نمایندگان کل کشور به جز رییس مجلس ندیده انگاشته شده.)
شخصا، چه مصوبه درست باشه و چه غلط، هر هفته۱۲۰هزارتومن ندارم هزینه سوخت ماشین بدم.( امیدوارم جدال نون و کیک نکنید: فرقی نمی‌کنه از وسیله شخصی استفاده کنم یا وسیله نقلیه عمومی: هزینه همین هست.)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
تابناک یه پیگیری میکنید ببینید این اینترنت تا کی وصل میشه ما که یه مسئولین دسترسی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
وصل نمیشه! مثل اینکه ما هم باید بریم اعتراض کنیم تا اینترنت رو وصل کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
عملا اعتراض مردم و یک عده از مراجع و تعدادی از مجلسیون نتیجه نداد و بنزین قیمتش همان ماند که شب عید اعلام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
اقا شما رو به پیر به پیغمبر پیگیر این اینترنت بشین کسب و کارم داغون شد رفت من دارم ماهی n تومان بابت اینترنت پول می دم حق الناسه حق الناس!!

:|
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
نامردا وصل کنید اینترنت رو. شما حق نداری مردم رو بیکار کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
با گران شدن سه برابری بنزین قیمت اکثر خودرو ها با کاهش شدیدی روبرو میشه چون دیگه نمیصرفه بخوای از خودرو استفاده کنی و دیگه کسی خودرو نمیخره و خودرو سازا باید التماس کنن. از تهران با ماشین خودت بخوای بری مشهد و برگردی 700 هزار تومن پول بنزین باید بدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
من به طور متوسط هفنه ای یک باک تو این ترافیک میسوزم یعنی حدود ۱۶۰ لیترکه ۱۰۰ لیتر یعنی ۳۰۰ هزار تومان بعلاوه ۳۰ هزار تومان بخاطر ۶۰ لیتر یعنی ۳۳۰ هزار تومان فقط یه قلم روی هزینه زندگی من افزوده شده و حداقل ۱۰ درصد تورم روی سایر اقلام خواهد بود یعنی با یک تصمیم اشتباه حداقل ۸۰۰ هزار تومان به هزینه جاری من رر ماه اضافه شد ؟؟ این تذهیبون ؟ افلا تعقلون ؟؟ مراحع تقلید به فریاد ملت برسید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
تو را به خدا برو یک مطلب تخصصی را با هزار تغییر و پس و پیش کردن داخل جستجوگر پارسی جو بگزار ببین پایینش هیچ موردی یافت نشد میاره اما تا تو گوگل می زنی ده هزار تا سایت را نشون می دهده آخر بگو چرا با این کم کاری هاتون می خواهید مردم را عذاب بدهید و با این مدیریت ناقصتون افرادی را بر امورات بگمارید که نه سواد درست و حسابی دارند و نه دلسوز مردم هستند و فقط دنبال این هستند که چگونه نه گفتن را به زیردستان خوب یاد بگیرند تا به مراتب بالا ارتقا پیدا کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
اینا به نظرم بهانه اس که بخاطر امنیت ملی اینترنت رو قطع کردن هدفشون اینه که فکر مردم رو درگیر قطعی اینترنت کنن بعد یهو وصل کنن مردمم بگن به به و چه چه. یعنی کسی که جاسوسه و اغتشاش گره فکر می کنید نمی تونه اخبار رو به خارج کشور مخابره کنه و ارتباط داشته باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
تشکر مسئولین از هم بخاطر گرانی بنزین .مثل پیام تبریک عید نوروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
من مدیر داخلی یک اژانس هواپیمایی انلاین معتبر هستم ، اگر شما بدونید با قطع اینترنت و کنسل شدن پروازهای ایرلاین متعدد داخلی و خارجی چقدر مسافر این دوشب در فرودگاه ها معطل شدند ، چه مریض هایی که به مطب ها نرسیدند هیچ نت رو قطع نمی کردید ، به والله فروش روزانه پنج هزار تیکت داشتیم الان تقریبا دویست تا اصلا مهم نیست ، مهم اینه که مسافران الان در ترکیه گرجستان و فرودگاه های داخلی دسترسی به سیستم ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
با قطع اینترنت قشنگ برگشتیم به ۱۰۰۰ سال قبل ، میدونید چند میلیون نفر کارشون مستقیم با اینترنت هست ، دیروز تقریبا کل تجارت های شهر تعطیل بود و تهران هم بسیار خلوت بود و بیشتر مردم بیکار بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
متاسفانه تحقیقات حیاتی بنده در مورد نظرات پورن استارهای آمریکایی با قطعی اینترنت کلا رو هوا مونده. اگر امکانش هست این یک قلم رو هم به اینترانت ملی اضافه کنید. جوانان در مضیقه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
قطع اینترنت بین الملل= افزایش درآمد اپراتور های تلفن همراه و مخابرات
نشان دادن قدرت فیلترینگ به عموم مردم به طوری که فردا اگر اکثر پیامرسان ها نیز فیلتر شوند همه خوشحال خواهیم بود برای دسترسی به حداقل ها
جلوگیری از انتشار اخبار و فیلم های اعتراضات
جلوگیری از برنامه ریزی برای تجمعات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
بابا توروخدا همه زندگی ما به اینترنت بستس. هر چیزی که تو این 30 سال رشتیم برای ایندمون داره پنبه میشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
یک عده بخاطر بنزین معترض بودند حالا یک عده دیگر هم به آنها اضافه می شوند که معترض به قطعی اینترنت هستند. هر دم از این باغ بری می رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
علی برکت الله
خدااایاا چه گناهی کردم باید تا اخر ابان موضوع پروژه ارشدمو تحویل بدم نمیتونم برم چارتا مقاله بخوونم نا مسلموناااا اینترنت و قطع کردین
اینترنت رو بستن همه از کاروبار موندن
میلیاردها دلار خسارت به دلیل دشمنی و لجبازی الکی با آمریکا
تنها منبع درآمد تمام خانواده ی من اینترنته
من دیگه حتی قصد اعتراض برای گرفتن حقم ندارم
فقط میخوام خونوادم از گشنگی نمیرن
هیچ‌وقت تا به حال حجم اعتراضات مردم و شر اشرار و هرچی هستو... به این اندازه نبوده
مصدق نفت را ملی کرد و روحانی اینترنت را
خداروشكر فقط اينترنت قطع شده
هنوز برق دارين
تلفن خونگيا وصله
اس ام اس ميتونيم بديم
زنگ ميتونيم بزنيم :)
بعد میگن کارآفرینی کن
سایت من روی سرور آلمانیه و دو روز خوابیده
سه ماهه رکود داریم و هزینه هام رو در نمیارم
مستاجرم و یارانه ام رو دو ماهه قطع کردن
لطفاً برای شعور کسانی که با پول اونها امرار و معاش میکنید ارزش قائل بشید و اینترنت رو وصل کن
واقعا وای بر صداوسیما.
ولی خدایش خیانت خبرگزاری های رسمی به مردم رو دیدم در دفاع از حقوق مردم یک خبر برای قطعی اینترنت نزدن انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. بابا رگ داشته باشید یکم پیگیر باشید خبر از این مهمتر اینترنت قطع شده. انسانیت ارزوست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اینا دارن سود می کنن از این جریان آخه ، بازدیدشون چند صد برابر شده تو این 2 روزه
یه کسب و کار اینترنتی داشتیم که داره نابود میشه ...
ممنون بابت اشتغال زدایی ...
مجلس در ته امور هم نیست ....
بابا دیگه خسته شدیم بخدا چرا یه جوون باید به خودکشی فکر کنه مگه ما چه گناهی کردیم؟؟
با تعطیل کردن اینترنت کاملا مشخص شد شرایط همونطور که صداسیما نشون داد گل و بلبل و برف پاییزیه و فقط عده ای معدود از عربستان و اسراییل دست به آشوب زده‌ن.
اين مجلسي تا اين حدناکارامد رو ببنديد و نماينده ها رو هم بفرستيد خونه اينجوري واسه كشور سودآوريه بيشتري داره
اقا ما نون زن و بچمون از نت و تلگرام و اینستا در میاد با فروختن ساعت دو روزه که فروش نکردیم پولی نداریم وصل کنید چه وضعیه این
سردار اشتری که از همه میخواد مسائل رو در چارچوب قانون دنبال کنند لطفا قبلش توضیح بدهند که خود این جلسه سران قوا دقیقا کجای قانون اساسی قرار داره که همه رو ملزم به اطاعت از اون کرده و همچنین در شرایطی که پلیس و قوه قضائیه و مجلس بجای ایستادن کنار مردم و پشتیبانی از خواست مردم همگی در کنار دولت ناکارامد و در مقابل مردم ایستاده اید و شبانه روزی مشغول تهدید و ارعاب هستید دقیقا چه راه قانونی ای جهت اعتراض یا به قول شما پیگیری مسائل برای مردم باقی گذاشتید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
افرین
من یه بازنشسته با سه میلیون تومان حقوق و دو پسر 25 و 30 ساله و یک دختر دانشجو دانشگاه آزاد و مستاجر هستم. هر روز من و پسرهایم با ماشین شخصی مسافرکشی میکردیم تا هزینه خانواده را دربیاوریم. من دویست هزار تومان حمایتی و یارانه را نمی خواهم . تابناک شما را قسم به امام حسین (ع) به مسئولین بگویید پسران لیسانس بیکار من چه خاکی به سر کنند. کار در جامعه نیست به خدا مسافرکشی در شهر و بین شهری افتخار نیست و افرادی مثل من زیاد هستند که دختر دم بخت دارند و مجبور هستند با ماشین کار کنند با دویست هزار تومان در ماه میشه شهریه دانشگاه و جهیزیه و یا عروسی ساده برای فرزندان گرفت. افراد مثل ما در خیابان هر روز به سرطان در اثر آلودگی نزدیک میشویم . تو را به امام زمان(ع) ما را خجالت زده خانواده نکنید. افراد ثروتمند و دوردور زدن کمتر از دو سه درصد هستند که بنزین هدر میدهند. یا امام زمان به درد دل ما برس یا امام حسین ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
فقط خدا عزیزم . فقط خدا
سایت گیت هاب یک سایت جهانی است و مهم ترین منبع برای برنامه نویس هاست ، پلت فرم اندروید استودیو هم که متعلق به شرکت گوگل هست ، و هر کسی که میخواد برای اندروید برنامه نویسی کنه ممکن ترین روشش استفاده از این برنامه هست ، این دوتا وقتی فیلتر بشن یعنی برنامه نویسی تعطیل ، برنامه نویسی نسخه ملی نداره هیچ جای دنیا ، سیستم عامل های مختلف نتیجه کار هزاران برنامه نویس در طول سالهای مختلف هست که نتیجه میده ، اگه ما میخوایم از فناوری روز دنیا فاصله بگیریم و با دود علامت بدیم و روی چرم کتابت کنیم ، همین روش قطع اینترنت جهانی به روش کشور کره شمالی گزینه مناسبیه.
این قطع اینترنت فقط یک چیز داشت انهم معلوم شد همه مثبت و منفیها از داخل همین مردم هست که به البانی ربط میدادین ولی مگر زمان انقلاب اینترنت وجود داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
البته اینم معلوم کرد که تو آدم بیسوادی هستی
ما نمی‌تونیم به سرور های خارجی وصل بشیم اما اونا میتونن :))
یه کامنت دادی با اطلاعات غلط 15 تا مثبت گرفتی !
با وجود اينهمه تجمعات و اعتراض مردم اين تعداد كشته و مجروح هنوزم تو كانالاى ايران همه جا آرومه و مردمم خووووووشبخت!!!
پاسخ ها
حاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خوبیه این نظرات و مخصوصا پاسخ های ناشناس اینه که میبینیم چقدر ساندیس خور بیسواد داریم تو مملکت!
کسایی که با رانت و ماله کشی وضعشون خوب شده
چرا هیچ مسئولی به مردم در خصوص قطع اینترنت توضیحی نمیده مگر این از بین بردن حق قانونی تقریبن ۵۰میلیون ایرانی نیست
بابا مردم بیخیال بنزین شدن .
بابا مردم بیخیال بنزین شدن .فردا به خاطر اینترنت میان بیرون
ای بابا چقدر شلوغ می کنید مردم
شماها باید درد فرزندان مسئولان که در خارج بنزین گرون میزنن رو بکشید تا بتونید باهاشون همدردی کنید
والا
ای بابا چقدر شلوغ می کنید مردم
شماها باید درد فرزندان مسئولان که در خارج بنزین گرون میزنن رو بکشید تا بتونید باهاشون همدردی کنید
والا
بسیاری از سایت های خبری اقتصادی داخلی قطع شده ، سایت های هواشناسی از کار افتاده ، موتورهای جستجوگر داخلی فقط در حد اسم هست و اصلا صفحه اش بالا نمیاد ، مردم چه گناهی کردن که اینترنت قطع شده ؟ در روزهایی که دنیا داره اینترنت 5g رو استفاده میکنه ، اینترنت معمولی هم برای ما ثبات نداره و قطع میشه ، بسیاری از کسب و کارهای جدید بر بستر اینترنت جهانی هست ، چرا جلوی اشتغال و درآمد مردم رو می گیرید؟
یارانه همه که قطع هست من حداقل کسی تو اطرافیانم نمیشناسم که یارانه بهش تعلق بگیره ماشلا همه وضع ها خوب همه پولدارن از نظر دولت هرموقع به کارتون خوابی روی آوردی شاید بهت یارانه تعلق بگیره.
تمام این گرونی بنزین هم بخاطر جبران کمبود بودجه دولت هست اون شصت لیتری هم که دادن برای این بود که شما صدات در نیاد اگرنه اصل قیمت بنزین همون 3تومن هست
اینم بماند کشور مون اسلامی و با قطع اینترنتی که پولش دادیم فکر میکنم حق الناس هست.
اینم بماند که دولت میگه کسی حق نداره قیمت هارو بالا ببره و میخواد افراد جامعه باهم درگیر کنه که حواسشون به مسائل بزرگ تر نباشه.
این کشور اصلا دست مجلس رئس جمهور نمیچرخه قدرتی ندارند بنزینی که معلوم نیست کی گرون کرده اینترنتی که معلوم نیست کی قطع کرده
این ادم هایی هم که معترض هستن اسمشون اختشاش گر هست اگرنه مردم که اعتراضی نکردند اصلا نمیدونم بستری هم آیا هست برای اعتراض؟
به این دلیل هم امروز مجلس به جایی نرسید چون اگر مردم یاد بگیرند با اعتراض میشود حق را گرفت دیگر راهش را یاد می‌گیرد پس اعتراض در نتفه باید خفه شود
حتی ایران از تایلند هم اگر بدتر شود هیچ اشکالی نداره چون مردم سرگرم بدبختی های خود می‌شوند و دیگر کسی به مسائل بزرگ تر فکر نمی‌کند.

وهرکس هم که معترض باشد اسمش ضدانقلاب ضد اسلامی اختشاش گر آشوب گر سیاسی و... هست خلاصه از ما نیست اگرنه مردم ما هیچ نارحتی ندارند چون اگر داشته باشند دیگر از ما نیستند!
عيب نداره اين نيز بگذرد ...
نمیدونم 24 ساعت اینا با ما فرق داره؟
پ چرا تموم نمیشه این لامصب کارا مونده روهوا آی جماعت
نظام صلاح ديده اينترنت رو محدود كنه،وضيفمونه پشتيباني كامل كنيم از تصميمات نظام،چند روز اول دشواره فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
لابد رزق و روزی شما احتیاج به انلاین بودن نداره ، مال ما داره
آقایون خانوما توجه بکنین !

مگه ما بابت اینترنت پول ندادیم به فلان اپراتور یا مخابرات و غیره پس چرا در ازاش باید اینترانت بهمون بدن؟ پول اینترنت میگیرین بهمون اینترانت میدین؟ من به شخصه اگه اینطوری باشه پول که هیچ پشم مرغ و خروس هم نمیدم که اینترانت بگیرم ! الان آقای آذری جهرمی دقیقا چیکار میکنه؟ رفته با خونواده حتما پیک نیک ! آقا جمع کنید ببینیم !! شماها رو چه به اداره مملکت به شماها باید اسباب بازی بدن بازی کنید ! چون از زندگی و کارش فقط بازی کردن رو بلدید اگه چیز دیگه ای بلد بودید با زندگی ۸۵ میلیون نفر بازی نمیکردین ! انقد حرف تو دلمه که بخوام بگم بخدا باید تابناک یه کتاب برام چاپ کنه..
تنها راه نجات کشور فقط و فقط اطاعت از رهبر عزیز است
دبير خانه شاك !!! اين ديگه از كجا سبز شد ؟!
به سوی مردم تیراندازی نکنید.
آقا اصلا اینترنت به حهنم !!

من میترسم بجایی برسیم دیگه زنگم نتونیم بزنیم

باید بریم سرکوه آتیش روشن کنیم بعد با دود علامت بدیم

موندم چرا هر چی عاقله بیکاره

هر چی جاهله سرکاره و داره پدر مردم رو در میاره؟
فکر کن هرچی پوله میریزیم واسه اینترنت حق الناس! ؛ اونوقت فقط میتونیم تابناک باز کنیم.
خدمتی که گوگل تا حالا به ما میکردو نمیدیدیم - جستجوهای کاری و فنی - دریافت اطلاعاتی که حالا برای یک ذره ازش موندیم ... قدرشو الان میدونم - البته مسئولین ما هم خیلی بدرد بخورن قدرشونو بدونیم
خدمتی که گوگل تا حالا به ما میکردو نمیدیدیم - جستجوهای کاری و فنی - دریافت اطلاعاتی که حالا برای یک ذره ازش موندیم ... قدرشو الان میدونم - البته مسئولین ما هم خیلی بدرد بخورن قدرشونو بدونیم
برای اون دوست عزیزی که برای پارسی جو تبلیغ می کرد به عنوان جایگزین گوگل!
انصافا ایشون تو زندگیشون یک بار از این سایت استفاده کردن؟ نتیجه های احمقانشو دیدن؟ اصلا میدن سرچ دقیقا چه چیزیه؟
میشه یکی یه توضیح منطقی بده که چرا الان توی این شرایط بنزین رو گرون کردن، به جای اینکه یه طرح درست و با قدرت اجرایی بالا برای مالیات گرفتن از پزشکان و ثروتمندان بذارن؟ واقعاً چرا؟؟
ما رکورد زدیم
اینترنت رو وصل کنید لعنتیا، کارمون داغون شد
باید خون گریست.....
من فقط یک سوال دارم: مگر مجلس در راس امور نیست؟ مگر مردم سالاری این نیست که نمایندگان مردم در قوه ی مقننه برای مسائل کلان مملکت تصمیم بگیرند؟ طرح و لایحه و کمیسیون های مختلف و در نهایت نظر شورای نگهبان مگر مراحل قانونی تصویب چنین تصمیماتی نیستند؟ پس چرا در مورد چنین مسئله ی مهمی در جلسه ی سران سه قوه تصمیم گیری شد؟ مگر مملکت شرکت خصوصی است و این آقایان اعضای هیات مدیره؟ آیا این کار خلاف متن صریح قانون اساسی نیست؟ آیا نباید مجلس به این موضوع اعتراض میکرد؟ آیا این عمل حتک حرمت آشکار مجلس و توهین به رای مردم و زیر پا گذاشتن صریح قانون نبود؟
اگر بود که میبایستی با خاطیان، هر که میخواهند باشند، بر اساس قانون اساسی برخورد شود. اگر نبود هم که پس به بطور رسمی انحلال دایمی مجلس شورای اسلامی را اعلام کنید تا مردم وقت خود را سر صندوق های رای سوری هدر ندهند.
از صبح تمام موتور جستجوهایی که توی صفحه پیوندها معرفی کده بود رو امتحان کردم و هیچکدوم کار نکردند که هیچ٬ خیلیاشون حتی سایتشون بالا نمیومد یا زور میزد تا لود بشه. معلوم شد که اونها اصلا موتور جستجو نبودند بلکه خودشون از گوگل و بینگ و ... استفاده میکنن و فقط با یک کد دو خطی سایتهای دات آی آر و یا اونهایی که آی پی سرورشون توی ایران هست رو نشون میدن و بقیه رو حذف میکنن. ناخودآگاه یاد بقیه ی پروژه های ملی مثل پیام رسانها افتادم که بدست متخصصین و جوانان غیور و انقلابیمون قرار بود مشت محکمی به دهان همه بزنند و تا تونستند از دولت بودجه های میلیاردی گرفتند و اصلا معلوم نشد که چی شد و صداش دیگه در نیومد و آخرشم یه کم عجز و ناله کردند و تقصیرها رو به گردن همه انداختند غیر از خودشون
مگه یک مقام مطلع تو وزارتخانه نگفت که قراره بیست چهارته وصل بشه اینترنت .پس چرا وصل نمیکنید.ما رو از کار زندگی انداختید.این چه وعضشه بابا
چرا اینترنت رو وصل نمیکنید مگر دم از حق الناس نمیزنید اگر ما مردم هستیم از حقمون نه در این دنیا نه در اون دنیا نمیگذریم
به علت تورم گرانی بنزین دراینده نیز ادمه دارد مشکل تورم حل شود
میخواستم ببینم چرا برای بعضیا پرچم کشورشون یه چیز دیگه است ؟
اقاي روحاني ما اين همه شهيد نداديم كه جناب عالي و مديران ناكارآمدتون بيايين خون پدر و مادرها و بچه هاشون رو توي شيشه بكنيد
ما که امیدمون نا امید شد رفت ...فهمیدم دیگه به هیچ کسی اعتماد نکنم
کسی که اینترنت رو قطع کردی.امثال من رفتم سراغ خود اشتغالی سربار دولت نشدم خودم کار ایجاد کردم ولی شماها نمیزارید. تو این دو سه روز چند میلیون ضرر کردم عملا بیکار شدم من همه کارم با اینترنته. خدا به داد ما برسه با این راهکارهاتون. خدایی خیلی با حالید. خیلی باحالید دیونه شدم دیگه.
آقا این اینترنت بی صاحب رو وصل کنید درآمد ما با نت هست تو این وضعیت خدا رو خوش میاد؟؟؟ الان خرج خانواده من از کجا باید تامین بشه؟ چرا مردم رو عصبانی تر میکنید آخه؟؟؟
علاوه بر گران کردن از این ماه یارانه ی مارم قطع کردن.
سلام این که سخت نیست یک قشری حدود بیست درصد مردم درآمدشان از همین یارانه سوخت است یعنی روزی یه باک میزنند و مردم یا کالاها را جابجا می‌کنند میشه ماهی حدود یک میلیون پول سوخت میدهند حدود سه چهار پنج میلیون درآمد دارند حالا اینها دچار مشکل شده اند
اون طرح احمدی نژاد چهاردرصدی ها بود یعنی از دهن چهاردرصد بالای جامعه در میآورد و به ۹۶ درصد دیگر میداد
اما این طرح از دهن. بیست درصد در میاره به اون هشتاد درصد دیگه میدهد ...
این سخت نیست بخدا تخصص هم نمی خواهد .......
۲۴ ساعت شد ۹۶ ساعت..زیبا نیست؟؟؟؟
بعدش هم ....بگذریم
سلام
کیهان محترم خوب است کمی واقع بین باشید توی این یکساله بخاطر گرونی چقدر فشار روی مردم حقوق بگیر فهیم بوده ؟مسکن چندبرابرشد؟قدرت خرید شده یک سوم.درحالی که هیچ افزایش حقوق و اتفاقی برای قشر حقوق بگیر نیفتاده.
کیهان محترم در این حالت تاسف بار دولت تدبیر و امید محترم و اقای لاریجانی کارد را به استخوان ملت رسوندند با این افزایش ۳برابری.اقایون دولتی و اقای لاریجانی نمیدونیم ایا واقعا از حال و روز این مردم خبر دارند؟ که اینچنین بی محابا دست به همچین کارهایی میزنند .ما از کی بنالیم از گرونی که عاملش دشمنی امریکا علیه ایران عزیز هستش؟ که ملت دم بر نیاوروند.یا از گرونی بنالیم که عاملش ........
زمان اقای احمدی نژاد هم گفتند که هیچ گرونی نداریم و این پول همه ملته که بعدا شاهد گرونی افسار گسیخته بودیم شاهد بودیم که چقدر ادمای مستحق از گرفتن یارانه حذف شدند.
تاریخ دوباره تکرار شد
کیهان عزیز چقدر دروغ و وعده های بچه گانه و تکراری؟ ملتو خسته و فرسوده کردند اقایون تدبیر و امید.
ظاهرا این وکیل نجفی تا یه پولی هم از خانواده متوفی نگیره ول کن پرونده نیست!!!
ببخشید، آیا دولت محترم خساراتی را که در پی قطعی اینترنت به مردم وارد شد نیز جبران خواهد کرد؟!!!
مصدق نفت را ملی کرد و روحانی اینترنت را
خدا شاهده دو روز هست به خاطر قطع اینترنت شرکت ما تعطیل شده
عجیب است که با آب و تاب می گویند همه ی درآمد حاصل از طرح بنزین به جیب ۷۵ درصد از ملت ایران (یعنی ۶۰ میلیون نفر) می رود ولی حاضر نبودند این را به همه پرسی و آرای مردم بگذارند تا خود مردم نفع خود را انتخاب کنند! حتما نتیجه آن آشوب و اغتشاش نبود بلکه پرورش مردم با برداشتن یک قدم دیگر به سمت دموکراسی
ممنون که بالاخره اشاره ای به قطع اینترنت کردید.
در صورت انتشار نظر به من ایمیل می زنید ولی
متاسفانه ایمیل در کشور در دسترس نیست که
پس کی اینترنت بین الملل وصل میشه 24 ساعت که هیچ الان داریم به 48 ساعت میرسیم فکر کنم دیگه کلا قطعش کنن
جناب نظرات مردم را غربال نکن...................
این وسط ما که کسب و کار انلاین با ایرانی‌ها و خارجی‌ها داریم له شدیم.
کی جواب بدبختیای مارو میده؟
این وسط ما که کسب و کار انلاین با ایرانی‌ها و خارجی‌ها داریم له شدیم.
کی جواب بدبختیای مارو میده؟
میگویند تصمیم عده ای قلیل برای بستن راه و ایجاد اختشاش که زندگی بخشی دیگری از مردم را تحت الشعاع قرار می دهد مستوجب برخورد جدی خواهد بود (صحیح!) ولی نمیگویند تصمیم عده ای در شورای امنیت ملی برای قطع دسترسی همه مردم به جریان آزاد اطلاعات که رفع نیازهای بخش کثیر مردم به آن وابسته است چه گونه حکمی است!؟
با احترام خیلی وقت بود تابناک نیومده بودم الانم مجبورشدم امدم . واقعا پیشرفتون در تحریف واقعیت جامعه چشمگیر بوده مچکریم اشکالیم نداره بلاخره شماهم نون زندگیتون از این سیستم داره درمیاد ولی یک زره انصاف خوب بود.

نزدیک انتخابات مجلسیم و ما توقضیه افزایش قیمت بنزین نقش این نهاد مردمی رو چقد پررنگ دیدیم .واقعا ادم از این همه بازی دادن نمایندگان مردم در تصمیات مهم شکه میشه . سران سه قوه خودشون نشستن تصمیم گرفتن .بعد نمایندها هیچ گونه اطلاعی ندارن تا جایی که میان طرح لغو افزایش قیمت بنزین میدن به هئیت ریسه. واقعا چه خبره تو این مملکت چه اوردین بر سر این مرزدم بدبخت .من بعد بیست سال که پای صندوق نرفتم چون اعتقاد ندارم امدم به روحانی رای دادم بشدت پشیمان شدم ولکه ننگی توی شناسنامه خودم گذاشتم . دیشب میگه طبق قانون باید قیمت بنزین به قیمت خلیج فارس برسه انگاره تواین شش سال داشته رو افزایش درامد مردم درحد خلیج فارس کارمی کرده فقط بنزین باید به قیمت خلیج فارس میرسونده نه اینکه اینارو نمی دونن این وقاحت وتوحین به شعور سیاسی مردم رو درحد اعلا خودش رسونده . به هر حال سرتنون درد نیارم این سیستم با شعار حمایت از مستضعفان امد کسانی که دارید دفاع میکنید از این سیستم اگر یک زره دقدقه دین دارید و نگران اسلامید و بین مردم هستید ببینید امروز وضع فقرا در چه وضعیه ، چند درصد جامعه با این افزایش قیمت به زیر خط فقر پرتاب شدن
لطفا لینک دانلود پیام رسانهای داخلی رو بگذارید تا لااقل بتونیم کار کنیم ما کارمون بر مبنای ارتباط موثر هست ایمیل نداریم لا اقل پیام رسان داخلی داشته باشیم
آقایون مسول دستتون درد نکنه

مردم نسبت به گرانی اعتراض کردند بعد شما اومدید اینترنت رو هم کلا بستید تکلیف کسب و کار ما چه میشود!!!!!!!!!!!!! خرج زندگیمون رو از کجا بیاریم .؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
محض رضای خدا اینترنت رو باز کنید ، ولله بیچاره شدیم .
چرا هیچ کسی در مورد مشهد صحبت نمیکنه!!!؟
پلیس شیشه های ماشینهایی که به خاطر اعتراض به گرونی بنزین تو بلوار وکیل آباد خاموش کرده بودن رو شکسته!!!
من فاصلم با محل کارم تقریباً 25 کیلومتره، روزی 50 کیلومتر فقط رفت و برگشتم میشه. همین 60 لیتر برای رفتن سر کارم هم کفایت نمی کنه. خانواده من گردش نمی خوان؟ مسافرت نمی خوان؟ گرونی ای که از این به بعد گریبان گیرمون میشه چی!!! خدا بخیر بگذرونه، من که به هیچ عنوان به مسئولین مملکتم اعتماد ندارم؟ به هیچ عنوان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
این نظر رو من نوشتم ولی آخرش سانسور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
من روز شنبه و یکشنبه ماشینم رو اونجا پارک کردم برای اعتراض اما ماشین بنده آسیب ندید و بنده هم کسی رو ندیدم که به ماشین ها آسیب بزنه چه معترضین چه مامورین
چرا دختر رِيس چمهوردر اروپا ودختر ريس مجلس بايد در امريکا زندگي کنند و اقا زاده هاي ديگه بايد خارج نشين باشن بقول اين اقا زاده ها خونشون رنگين تره و نزاد برترند
وقتی احمدی نژاد قیمت بنزین را از 80 تومان به 700 تومان رساند دقیقا قیمت بنزین را جهانی کرد . قیمت منطقه ای بنزین و فوب خلیج فارس در آن مقطع 70 تا 80 سنت بود و در امریکا و اروپا و فرانسه ( که کلا وارد کننده هستند - نه کشور دوم نفتی جهان ) قیمت بنزین حدود 1 دلار تا 1.2 دلار بوده است . اکنون نیز قیمت جهانی چندان تغییری نداشته است و این تغییر در محاسبه ناشی از بالا رفتن قیمت دلار و افت ارزش پول ملی است که فقط شامل بنزین نشده و همه اقتصاد کشور و مردم را شامل می شود .اینکه یکبار قیمت بنزین و حامل های انرژی را جهانی بکنید و بعد از آن ارزش پول ملی افت پیدا کند و در حالی که قیمت جهانی تغییری نداشته از قیمت جهانی بنزین بگوییم تسلسل دارد و دو بار مردم را فقیرتر می کند هم زمانی که ارزش پول آنها کم شده و هم مجددا افزایش قیمت بنزین و دیگر حامل های انرژی و .. ضمن اینکه اگر از قیمت جهانی می گوییم باید همه عوامل را ببینیم درآمد و حقوق مردم و کارگر را نیز جهانی ببینیم خودرو را هم به قیمت جهانی به مردم تحویل دهیم . قاچاق بنزین نیز بهانه خوبی نیست چون اولا به دلایل شرایط تورمی کشور این مسِله کماکان ادامه خواهد داشت ، ثانیا اگر اراده ای برای حل معضل قاچاق وجود داشته باشد این مسئله به راحتی با کنترل پایانه های نفتی و مراکز پمپ بنزین بصورت صد درصد قابل حل خواهد بود . دولتی که نتواند شرکت نفت خودش را کنترل کند چگونه می تواند کشور را مدیریت و کنترل کند . نهایتا اگر نفت ملی است شرکت ملی نفت ایران می بایست حق العمل خودش را در اکتشاف و استخراج و تولید نفت برداشته ( خیلی شفاف با محاسبات مالی ) و الباقی آنرا به هر فردی ایرانی روی کد ملی مثلا ماهیانه سهمیه بنزین او را بصورت اعتباری اختصاص دهند ، حال اگر فرد خواست مصرف می کند و نخواست آنرا می تواند بفروشد .مگر دولت نمی گوید هیچ پولی ار افزایش قیمت بنزین به جیب دولت نمی رود ، پس سهمیه بنزین هرکس را به خود او اختصاص دهند .
عید میلاد پیامبر میایین اعصاب ملتو خرد میکنین! واقعا چه دینی دارید
برو ببین مسیحیا میلاد پیامبرشون چه میکنن شما چه کردید!
"مجلس در راس امور است"
امام خمینی

این سخن امام امروز نمود عینی پیدا کرد.
اقا دو روزه بيکار نشستيم تو شرکت همه کارامون تلنبار شده رو هم اين اينترنت بي صاحبو وصل کنيد ديگه
به قول احمدی نژاد مجلسی که در راس امور نباشد به درد عمه می خورد. حالا اگر این مجلس که نمایندگان 85000000 نفر هستند در تصمیمات کشور من جمله تعیین نرخ بنزین دخیل نباشند و انان را دور بزنند. اگر دلسوز به مردمی که محتاج نان شب هستند داشتند همین الان مثل نماینده غیور بوکان استعفای خودرا تقدیم مجلس می کردند و مجلس را ترک می کردند.
مردم رو به نون شب محتاج کردید
من بارها توانش را داشتم از ایران برم. هزینه هاش برام سخت بود، ولی می شد. زبانم هم خوب هست، انگلیسی که خوبه، کمی هم آلمانی و ترکی بلدم. ولی نرفتم. گفتم ایران چشه؟ یک سری مشکلات داره ولی درست میشه. همه بریم که نمی تونیم درستش کنیم. همش خیال باطل.

از دانشگاه فارغ التحصیل شدم، دنبال کار. یک سال طول کشید تا کار پیدا کردم. تو این فکر بودم که برم، ولی گفتم نه. درست میشه. درست میکنیمش. همش خیال باطل.

ازدواج کردم، گفتم پول پس انداز کنم، دلار 4 برابر شد. هر پول داشتم بی ارزش. بعد یکم برگشت، یکم امیدوار شدم، گفتم خدا آمریکا را لعنت کنه ما را تحریم می کنه، ولی درست میشه، درست میکنمیش. همش خیال باطل.

دیگه صبرم به سر رسیده. الان بدون اینترنت، نه می تونم کار کنم (کار من تحقیقاتی است)، نه تفریح، نه حتی می تونم برای رفتنم برنامه ریزی کنم. اینبار دیگه میرم، اینجا جای موندن نیست. لعنت به من که قبلا تا می تونستم نرفتم.
این حق مردم نیست
محدودیت ها‌ رو مدیریت حساب نکنید
متاسفانه مجلس از قدرتش خبری نیست این نشون میده رای ما بی ارزشه هیچ نقشی توی سرنویشت مملکت نداریم .
اینترنت را آزاد کنید.
.
تابی خوش به حالت انترنت قطع بازدیدت زیاد می شه
مردم ناراضی و خسته اند
ما همه به افزایش قیمت بنزین ، دزدی، اختلاس،تورم بی حد و مرز ، پایین بودن حقوق بازنشستگان ، ندادن حقوق حق و تدریسی ها ، تعطیلی کارخانه جات،تبعیضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض، پولی بودن مدارس دولتی، قطعی نت و ... ناراضی هستیم و گلایه داریم.
یه عده هم بودن که تمام غرورشون رو زیر پا گذاشتند و با مدرک ارشد و ماشین سمند و ۲۰۶ اقساطی تو اسنپ کار می کردن نه تنها کاری برای کسی نکردید اسنپ هم تعطیل کردید
اعتراض که نمیشه کرد ، حرف که نمیشه زد پس کجا نوبت ما مردمه ...
هر کس ناراضی علامت + رو بزنه شاید تعداد + نشون بده ما ها رو ...
مخابرات براي قطعي سيستم اينترنت بايد به مشتركين خسلرت پرداخت كند. به هر دليلي اين قطعي صورت گرفته باشد. چون هزينه ان دريافت مي شود.
اینترنتو ازاد کنید
چرا علت گرانی بنزین را نمیگویند؟
باید صیر کنین تا سال 1400 تا یه نفر بیاد کاندید رییس جمهوری بشه و وعده بده که من اینترنت راااا وصل خواااهم کرد و شماها برین بهش رای بدین به امید اینکه اینترنتون وصل بشه.
کاش نمایندگان نماینده مردم بودند .
کاش رئیس جمهور حامی ملت بود .
با این پولی که قرار به 60 میلیون نفر بدن میشه در ماه متوسط بین 10 تا 15 لیتر بنزین زد! که فقط به اندازه مصرف 5 الی 6 روز کشوره! اسم اینکار غول زدن مردمه! یعنی دادن خروس قندی!
اگه مدیریتی وجود داشت! نیازی نبود چیزائی رو که بنفع دولت با کشورهای دیگه مقایسه بشه و گرون بشن و چیزهایکه بضررشه با داخل کشور و بگن نمیشه!
ملت اگه فهم داشته باشند اگر حافظه داشته باشند تحت هیچ شرایطی درپای هیچ صندوق رای نمیروند.ولی متاسفانه این ملت واس 45 تومن یارانه سرنوشت خودشونو تباه میکنند
من بازنشسته ام و یارانه ام را ۵ ساله قطع کرده اند. به سایت گفته شده، رفته و اعتراض کردم اما هر بار پیغام می دهد کد ملی اشتباه است و آخرش خسته و به نتیجه ای نرسیدم. الآن هم که علاوه بر ۵ سال قطع یارانه این رقم بنزین را هم خبری نیست. آیا این عدالت است!؟ که از جیب امسال من بگیرند و به دیگران بدهند؟
سلام
از وقتی این اعتراضات صورت گرفته، اینترنت هم قطع شده (سه روزه) و ارتباط ما با محافل علمی در خارج از کشور به طور کلی قطع شده. بنده دانشجوی دکترا هستم و برای نگارش مقالاتم نیاز به سرچ و جستجو دارم مثل خیلی از دانشجوهای دیگه. اما نه می تونیم به google وصل بشیم و سرچ کنیم و نه به سایت هیچ مجله ای. از طرفی نمی تونیم مقاله مون رو سابمیت کنیم که عدم به موضع سابمیت مقاله، برای ما از نظر آموزشی مشکلاتی را به دنبال دارد. برای اساتیدمون هم که در شهر ما نیستند، فایل های مقاله رو نمی تونیم بفرستیم. توو این چند روز خیلی از دانشجوها بخاطر قطعی اینترنت دچار مشکلات عدیده ای از بعد تحقیقی شده اند.
از مسئولین محترم تقاضامندیم نسبت به رفع این مشکل هر چه زودتر اقدام کنند.
از تابناک عزیز هم از اطلاع رسانی به موقع سپاسگذاریم.
اگر برای تابناک هم امکان داشته باشه در مورد معضل قطعی اینترنت برای جامعه علمی مطلبی بنویسند که واقعا ممنوم میشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
عزیز من دانشگاه رو سه سال تعطیل کردند، قطعی چند روزه اینترنت که دیگه چیزی واسشون نیست!
میخواین طرح بدین اول خودشون از وسیله دولتی استفاده نکنن بعد اقایون میخوان برنامه بدن بگن اول کساییکه ماشین خارجی سوار میشن باید ازاد بزنن نه کسی که پراید سواره اونوقت بیان برنامه بدن
کسی که زندگیش مسافرکشی شده اونم میخواین بگیرین
سفر شده برای پولدارها بد بختی همیشه برای ماهاست
تو انتخابات هرکس انتخاب بشه کاری نمی کنه فقط حرفه
یعنی خاک بر سر من
هیچ وقت نخواستم از کشورم خارج بشم چون اینجا خونه منه با همه مشکلاتش. دو ماهه دارم روی پروژه ای کار می کنم که طرحمو بفرستم اونور مشترک کار کنم اونم با انگیزه مالی نه سیاسی اجتماعی فرهنگی ... بلکه در کنار این حفوق ناچیز ماهانه بشه از پس هزینه ها بر اوند. ددلاین داشت که امروز تمومه وقتش. گذاشته بودم دو روز اخر اپلای کنم بلکه روش بیشتر کار کنم شانس پذیرش بیشتری داشته باشم.
تمام زحماتم به هدر رفت. اینترنت وصل شد چطور با استاد خارجی صحبت کنم از خجالت. که بارها گفتم من ترک وطنم نمی کنم همین طور در داخل در حالی که به میهمنم خدمت می کنم کار مشترک علمی انجام می دهم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
!!!شما که اصلا ایران نیستی
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
اومدم ببینم نظرمو انتشار دادن یا نه می بینم‌پرچم جای دیگه زده یکی هم زیرش ن‌شته ایران نیستی !! به لفظ جلاله الله قسم من همین تهرانم! این دیگه چه بازی ایه! که به جای توجه به متن درگیر این بشیم ایرانی ایران نیستی!!! من خودمم مات و مبهوت موندم چطور ممکنه ! فقط یه چیزی برای این که از این بدبین تر نشم به کل تابناک به من بگید ایا ربطی به نوع گوشی می تونه داشته باشه و ریجستری اون؟! هر چی فکر می کنم با اینترنت ملی داخل ایران چطوری یه پرچم دیکه نمی فهمم والا!
مجلس فرمایشی زیر امور است
سلام تابناک عزیز
من هرچی توو لیست عناوین خبر شما نگاه کردم، بجز همین یک مطلبی که در مورد اینرنت نوشتین، دیگه خبر دیگه ای نبود! به مخابرات زنگ می زنی، می گن دست ما نیست. یعنی مسئول این کار هم اغتشاشگران هستند؟ واقعا این چند روز بخاطر قطعی اینترنت کار ما کساد شده و به معنای واقعی فلج شدیم. از ما مردم حمایت کنید. مسدولین محترم لطفا بر این کار هم مراقبت کنید.
به خدا که شما نخبه‌این، با چه محاسباتی به این نتیجه رسیدین که اگر از 70 میلیون ایرانی پول بگیرین و فقط به 19 میلیونشون پول خودشونو برگردونین یعنی کمک به مستضعفان؟
واقعا چی فرض می‌کنین ملتو؟
فک کنم مسولین در حال خودزنی هستن بابا مردم گرونی نمیخوان اینترنت و قطع میکنید عجب باباااااااا
مردم ایران بیش از پیش زندگیشان به اینترنت وابسته است. اینترنت را آزاد کنید قبل از اینکه فاجعه بزرگتری رخ بدهد.
سلام
متاسفانه از وقتی اینترنت مختل شده، ما حتی نمی تونیم به سایت های بانکی هم متصل شیم و خرید اینترنتی انجام بدیم. مسئولین محترم لطفا هرچه زودتر این اختلال را برطرف فرمایید.
اين قطعي اينترنت خسارت شديدي به مردم و كسب و كار اونها زده و مردم را خيلي بيشتر عصبي كرده است.........
در ضمن اين نظرات و قطعي نشون داد بيشتر كامنتها و نظرات داخلي است و ربطي به خارج و آلباني ندارد!!!!!!!!!!!
سلام
بنده فارتحصیل مقطع ارشد رشته مهندسی صنایع هستم. با یک استاد خارجی در یکی از دانشگاه های معتبر خارج از کشور برای بورسیه دکترام و روند کار علمیم، قرار بود دیروز مصاحبه ای انجام دهم. اما قطعی اینترنت این مصاحبه را لغو کرد. مسئولین محترم آیا شما پاسخگو هستید؟ من با هزار زحمت و آرزو و تلاش های شبانه روزی برای چنین روزی خودم رو آماده کرده بودم، اما قطعی اینترنت بخاطر حفظ امنیت ملی، آرزوی ما رو نابود کرد. لطفا پاسخگو باشید.
سلام
باتوجه به اقدامات اخیر . مجلسی که در راس امور نباشه نمیخایم. انتخابات مجلس با وضعیت موجود معنی نداره.
اقا وصل کنید قسمت جدید rick and morty و shameless اومده وصل کنید، الان اینترنت رو قطع کردید ملت تو خونه بیکار نشستن میگن چیکار کنیم حوصلمون سر نره؟! خب بریم تو خیابون
سلام. ببخشید من میخوام غذا رزرو کنم برای سلف دانشگاه خودم. اما چون اینترنت قطعه، نمیشه این کار رو کرد. لطفا مسئولین مسیری را نشون بدن که از اون مسیر فرعی بشه غذای سلف دانشگاه رو رزرو کردم تا مجبور به پرداخت هزینه دوبرابری نشویم.
هنوز 24 ساعت آقایون گویا تمام نشده و اینترنت دو روزه که قطع هست. البته مسؤولین و از ما بهتران هم اینترنت دارند و هم شبکه هایی که برای مردم فیلتر و گناهه. مثل توییتر و تلگرام و فیسبوک. اونوقت ادعا میکنن که مردمی هستند البته نظر من هم طبق همان سیاست های مرررردم سالارانه سانسور و حذف میشه
واقعا درود بر مسوولینی که اینکارررا انجام دادند.مرگ بر فرصت طلب مرگ بر اینترنت خارجی
"طرح‌های مجلس برای «لغو گرانی بنزین» از دستور کار خارج شد"

این نمایندگان اگر کارامدداشتند باید همه شون استعفاء میدادند .مگر اینها نماینده مردم نیستند ؟شاید نماینده دولت هستند نه مردم
سلام

تابناک الان که اینترانت ملی داریم و نشانی موتور جستجوی ایرانی رو هم نداریم چه جوری توی اینترانت سرچ بزنیم و نشانی وبسایت ایرانی مذکور رو پیدا کنیم .
یعنی یه کم تعقل هم توی این مسولین پیدا نمیشه ؟
تو را به خدا اینترنت رو وصل کنید از کاروزندگی افتادم درامدم از اینترنت بود
باید برم دانشگاه پول دانشگاه رفتن ندارم پول بنزین ندارم
من جون چقدر حرص بخورم
ما جون ها تو این اوضاع پیر شدیم
اینترنت بود درامد داشتم الان ضرر کردم
نکنید اذیت نکنید
خدا رو خوش نمیاد
خدا جوابتون رو بده
برای دولتی که می تواند با فشار چند کلید کامپیوتر هر چه قدر که می خواهد از طریق بانک مرکزی پول خلق کند و یا پول کاغذی چاپ کند گران کردن بنزین چه معنی دارد ؟ مگر این دولت به تورم و افزایش نقدینگی اهمیتی می دهد ؟ به نظرم آنها می خواهند مردم را عصبی و خسته کنند تا به زندگی فلاکت بار خود عادت کنند .
وقتی احمدی نژاد قیمت بنزین را از 80 تومان به 700 تومان رساند دقیقا قیمت بنزین را جهانی کرد . قیمت منطقه ای بنزین و فوب خلیج فارس در آن مقطع 70 تا 80 سنت بود و در امریکا و اروپا و فرانسه ( که کلا وارد کننده هستند - نه کشور دوم نفتی جهان ) قیمت بنزین حدود 1 دلار تا 1.2 دلار بوده است . اکنون نیز قیمت جهانی چندان تغییری نداشته است و این تغییر در محاسبه ناشی از بالا رفتن قیمت دلار و افت ارزش پول ملی است که فقط شامل بنزین نشده و همه اقتصاد کشور و مردم را شامل می شود .اینکه یکبار قیمت بنزین و حامل های انرژی را جهانی بکنید و بعد از آن ارزش پول ملی افت پیدا کند و در حالی که قیمت جهانی تغییری نداشته از قیمت جهانی بنزین بگوییم تسلسل دارد و دو بار مردم را فقیرتر می کند هم زمانی که ارزش پول آنها کم شده و هم مجددا افزایش قیمت بنزین و دیگر حامل های انرژی و .. ضمن اینکه اگر از قیمت جهانی می گوییم باید همه عوامل را ببینیم درآمد و حقوق مردم و کارگر را نیز جهانی ببینیم خودرو را هم به قیمت جهان به مردم تحویل دهیم. ضمنا قاچاق بنزین نیز بهانه خوبی برای افزایش قیمت نیست چون ما در شرایط تورمی هستیم و این داستان کماکان ادامه خواهد داشت و دولت اصولا بایستی قاچاق را کنترل کند . در ارتباط با بنزین اگر دولت شرکت پایانه های نفتی و پمپ بنزین ها را کنترل کند قاچاق بنزین بطور کلی از بین خواهد رفت و دولتی که نتواند شرکت نفت خودش را کنترل کند کشور را چطور می تواند مدیریت کند ؟! .
فقط حرف الکی میزنن
کنتور که نمیندازه پس همینجور حرف میزنن
مسیری که اسنپ همیشه پنج شیش تومن میزد از بعد گرونی بنزین میزنه نه هزار تومن اونوقت میگن گرون نمیشه
اصلا مگه میشه شما به راننده بگی قیمت بنزینت پنجاه تا سیصد درصد زیاد میشه ولی حق افزایش کرایه رو نداری
نود درصد اجناس برچسب قیمت ندارن که هرکسی هرقیمتی دلش میخواد میده کسی هم نمیتونه چیزی بگه
به زور که نمیشه قبمتا رو ثابت نگه داشت خواه ناخواه قیمتا بالا میره حالا اینا ممکنه بتونن به زور چند هفته قیمتارو کنترل کنن که جو اروم بشه بعدش دوباره وضع مملکت میشه همونی که همیشه بوده
اخه چقدر میخوان به این مردم دروغ بگن
واقعا هرروز تو این مملکت باید نگران باشیم که چی میخوان به سرمون بیارن از استرس پیر شدیم
بعد از وصل اینترنت اولین کاری که خواهم کرد خرید نت ماهواره ایهه ، به هر اجنبی و کشور دیگه ای پول بدم ، هر چقدرم هم بیشتر ، به این می ارزه که اولا ازم دزدی نشه مثل کاری که کلیه ی اپراتور ها الان دارن می کنن ، دوما به عنوان خریدار بهم احترام گذاشته بشه کاری که در این کشور به هیچ وجه انجام نمی شه ، سوما کار و زندگی و نون شبم در گرو کرم آدمهایی که پشیزی واسشون ارزش ندارم نمی مونه
پاسخ ها
بدبخت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
خریدی به من هم بگو بیام بخرم. بدون اینترنت زندگی من که کاملا مختله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
نت ماهواره ای رو از کجا باید بخریم و هزینه چقده و مزایاش چیه؟ لطفا یه توضیحی بدین
اینترنت رو چرا قطع کردید! ملت از کار و زندگی افتادن. آقای جهرمی کجایی؟؟؟
نمیدونم شمام مثل من هستین یا نه. عصبانیم عصبانی. حس میکنم دارم تحقیر میشم. نمیدونم این خشم درونیمو چطوری تخلیه کنم. . خوب عصبیشون میکنین. تحقیرشون میکنین. من فقط میدونم کینه ای شدم یجا خشمم رو باید بروز بدم. حالا کجا کی .......
منم قبول دارم قطعی به خاطر اینه که تجمعات اعتراضی تبدیل اغتشاش و خرابکاری نشه و به خشونت کشیده نشه
خب می تونستید فقط شبکه های اجتماعی خارجی و ایرانی به علاوه فیلترشکن ها رو قطع کنید چه اصراری بود به قطعی اینترنت کل کشور؟!
خنده داره اگه بگیم راه ها و منابع ارتباطی و اشتراک و تبادل اطلاعات کاملا شناسایی نشده و آمارش رو ندارن
مسئولین ما فقط بلدند تصمیمات ناگهانی بگیرند چه در مواقع بحرانی و چه در مواقع غیر بحرانی فرقی هم نمی کنه
یه تصمیمی میگیرند و بلافاصله اجرا می کنند انگار 80 میلیون نفر حتی نوزادان به دنیا نیامده همگی در شبکه های اجتماعی عضوند ، و همگی به دنبال خرابکاری ، اغتشاش و تحریک مردم هستند آن هم با استفاده از اینترنت.
یه جمله معروفی بود که می گفت : نسلی هستیم که از بیرون تحریمیم از داخل فیلتر ! الان یکی به من بگه به جای "فیلتر" چی باید گذاشت؟!!!!!!
فتوای جدید مراجع عظام :
اینترنت ، از امروز حرام است !
سلام
من از روحانی تعجب میکنم بادر نظر گرفتن دو نرخی کردن بنزین امکان سو استفاده از پمپ بنزین ها تا شرکت و وزارت نفت وجود دارد اگر هم میخواستن گرون کننن تک نرخی میکردن جلو کلی سو استفاده های بعدی ان گرفته میشد
میگم مجلس در راس امور است
تو رو خدا تو رو پیغمبر اینترنت رو وصل کنید . بیچاره شدم رفت .

شرکتمون عملاً تعطیل شده . واااااااای
اقالیان اقایان من یه کافی نتم که راننده اسنپ هم هستم . بنزین رو که اینجوری کردین و هیچی حداقل اینترنت ر وصل کنید بخدا پول شیر خشک بچمو ندارم بدم از کار و زندگی افتادم . وجدانتون کجا رفته
واقعا با پدیده عجیبی روبرو هستیم، این طرح رو با تمام پیامدهاش اجرا کردن و محکم ایستادن چون تا دو سال آینده مصرف بنزین بیش از تولید داخل میشد و امکان تحریم بنزین رو به آمریکا می داد. حالا باید هزینه های مضاعف ضدیت با آمریکا رو بپردازیم، بله به قول ظریف ما انتخاب کردیم این سبک زندگی رو !!!
خدایااا خودت فقط نجاتمون بده
مجلس داریم بودجه در آن تصویب و در شورای نگهبان تصویب، اگر به خاطر تحریم یا مخارج آقا زاده ها بودجه کم آمده باید دولت لایحه اصلاح بودجه به مجلس می داد و اگر برنامه پنج ساله را اجرا می کنند موقع تصویب سند بودجه در مجلس کجا بودند و سران قوا کاری غیر قانون کردند و نمایندگان هم جایگاه مجلس را لگدمال کردند و این بدعت خطرناک برای آینده کشور است
ننگ بر من باد اگه بار دیگه برم رای بدم خدایا.......
باز کنید این نت کوفتیو کلیه هاتون ازتون نمیخام نت میخایم برسیم به بدبختیمون
هشدار میدم اینترنتو زودتر وصل کنید وگرنه عواقب بدی خواهید دید.صبر مردم هم حدی دارد
بار دیگه هم بین احمدی نژاد و روحانی، من روحانی رو انتخاب میکنم
چه قدر زرنگه این اقای نجفی . اول رفته رضایت گرفته حالا امده به رای دادگاه اعتراض میکنه
خانه از پای بست ویران است
انقدر عصبی و ناراحتم از اینکه کارام مونده و اینترنت ندارم
توقع ما از رهبری عزیز حکم حکومتی برای برگشت قیمت بنزین به حالت قبل است.
"بازگشت مرد روسری به سر به ایران"
خاک بر سر ما که یک مرد خارجی واجنبی با روسری در بین ناموس ایرانی چشم چرانی میکند واصول نظام باعث تمسخر بیگانگان شده !!!!!
سلام و عرض ادب
آقا از شنبه شب تا الان جاده اصلی شهر جم در استان بوشهر به پالایشگاه های کنگان و عسلویه توسط افرادی نامعلوم بسته هست و کلا درگیری هست و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمیهای عسلویه نتونستن برن سر کار
لطفا اطلاع رسانی کنید
در ضمن به دلیل اینکه آب مصرفی شهرک های کارکنان از عسلویه میاد از دیشب هم آب قطع شده
با تشکر
شورای امنیت رئیس روحانیه
کسی نیس جواب بده اینترنت کی وصل میشه
قطع اینترنت، بی تدبیری قیمت بنزین، برجام سوخته، معطل کردن 7 ساله کشور و... همه اینها به خاطر رای دادن امثال شما ها به روحانی است . توبه کنید .
فقط...........................................
الان ایرانی ها دو دسته شدن:1- اونایی که خارج اند.2- اونایی که دوست دارند برن خارج
به نظرم کلا مجلس رو باید منحل شده تصور کنیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر