بازدید 12291
مدیرعامل سابق آدیداس رای اعتماد گرفت

رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شد+عکس

هاینر ۶۵ ساله که چند سالی است در هیات مدیره بایرن مونیخ حضور دارد از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ مدیر عامل کمپانی آدیداس بود و از آن زمان در کادر مدیریتی بایرن مونیخ حضور داشته
کد خبر: ۹۳۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 16 November 2019

باشگاه بایرن مونیخ از امروز شنبه رئیسی جدید خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، اولی هونس پس از ۴۰ سال حضور در کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ سرانجام به آخر راه رسید و بازنشست شد. در گردهمایی سالانه باشگاه، هونس در یک مراسم احساسی آخرین سخنرانی اش به عنوان رئیس باشگاه را انجام داد و بر اساس رای گیری انجام شده، هربرت هاینر به عنوان جانشین او انتخاب شد.

هاینر ۶۵ ساله که چند سالی است در هیات مدیره بایرن مونیخ حضور دارد از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۴ مدیر عامل کمپانی آدیداس بود و از آن زمان در کادر مدیریتی بایرن مونیخ حضور داشته است. هاینر از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۱ هم بیشتر در پست‌های مدیریت فروش و بازایابی آدیداس مسئولیت داشته است.

بوندس لیگا-بایرن مونیخ-Bayern Munich

هاینر پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ گفت: بسیار خوشحالم که جانشین شما (اولی هونس) خواهم بود و دریافت پست ریاست باشگاه برای من افتخار بسیار بزرگی است. بایرن مونیخ بهترین باشگاه جهان است. من این باشگاه را دوست دارم و برای تمامی کارمندان آن نهایت احترام را قائلم.
به شما قول می‌دهم رئیسی برای تمام باشگاه باشم. باشگاه امکانات نامحدودی دارد. من ۳۰سال تجربه کار در آدیداس را به همراه دارم، یک شبکه بزرگ از تجارت و ورزش و اکنون در سومین پستم، ریاست باشگاه بایرن مونیخ را تجربه می‌کنم و برای آن شور و اشتیاق فراوانی دارم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل