بازدید 3170

تقدیر از خانواده مرحومان پورحیدری، آشتیانی و شادمانی

کد خبر: ۹۳۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 15 November 2019
خانواده مرحومان پورحیدری، آشتیانی و شادمانی در همایش «بازنشستگان حامی تیم ملی فوتبال ایران» مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش «تابناک» همایش «بازنشستگان حامی تیم ملی فوتبال ایران» پنجشنبه عصر و همزمان با شب ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) با حضور بازنشستگان و خانواده آنها در سالن همایش‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور چهره‌های مختلف ورزشی کارگری برگزار شد، بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق با گزارش محمدرضا احمدی مجری صداوسیما و به‌صورت زنده ، برای بازنشستگان شرکت‌ها و موسسات زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پخش شد. همچنین نوید مظفری پیشکسوت داوری کشورمان هم در جریان این بازی در کنار گزارشگر نشسته بود و عملکرد داور سریلانکایی این بازی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌داد.

حضور چهره‌هایی همچون خانم فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پوحیدری (پدر تیم استقلال)، اردلان آشتیانی فرزند مرحوم ابراهیم آشتیانی (پیشکسوت پرسپولیس)، خانم مجیدی همسر مرحوم مهدی شادمانی (خبرنگار فقید ورزشی) بیژن خراسانی مجری تلویزیون و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کارگری، به این مراسم که به همت موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه برگزار شد، جلوه ویژه‌ای بخشیدند.

در بین دو نیمه این مسابقه و با حضور دکتر ابراهیم صادقی‌فر معاون فرهنگی، حامد شمس رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر پیام برازجانی مدیرعامل موسسه آهنگ آتیه، با اهدای تابلو فرش و هدیه ویژه، از خانواده مرحومان پورحیدری، آشتیانی و شادمانی تقدیر شد.

در جریان این تقدیر، فرزندان مهدی شادمانی روزنامه نگار فقید ورزشی کشور، با پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران و به همراه مادرشان روی سن آمدند و مورد تشویق حاضران با شعار «شادمانی دوستت داریم» قرار گرفتند.

در پایان بازی ایران و عراق، پیام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حاضران پخش شدن و در نهایت و به مناسبت ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، و براساس قرعه‌کشی، به یکی از نابینایان حاضران در سالن که نامش «محمد» بود، هدیه‌ای، اهدا شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر