بازدید 8886
۶

دستور جدید روحانی برای مسکن کارمندان

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تهرانسر نیز جزو طرح ملی مسکن است، یادآور شد: برنامه مسکن کارکنان (تام کاد) به سازمان برنامه و بودجه رفته و رئیس جمهوری دستور طراحی مدل اجرایی آنرا داده است.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 15 November 2019

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای تامین مسکن کارکنان دولت، گفت: ثبت‌نام طرح ملی مسکن در تهران از پایان آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران درباره طرح ملی مسکن، اظهار کرد: تاکنون ۱۵۰۰۰ نفر در سه استان در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در استان قم طی ۲ ساعت به پایان رسید، افزود: در حال آماده سازی زمین در این استان هستیم و به زودی ثبت نام طرح ملی مسکن مجددا آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تا پایان آذر ماه ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط استان تهران نیز آغاز خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که تهرانسر نیز جزو طرح ملی مسکن است، یادآور شد: برنامه مسکن کارکنان (تام کاد) به سازمان برنامه و بودجه رفته و رئیس جمهوری دستور طراحی مدل اجرایی آنرا داده است.

اسلامی با اشاره به این که مسکن کارکنان از مسیر پس انداز اجرا می‌شود، گفت: کارت مصالح ساختمانی بین بانک مسکن و شرکت مجری نهایی شده است.

وی همچنین در واکنش به موضوع لغو بخشنامه وزیر سابق در حوزه نظام مهندسی ساختمان افزود: من چیزی را لغو نکرده ام، بلکه وضع کرده‌ام.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
ايا بعداز شش سال كارمندي هست كه حرف اقاي روحاني را باور كند .
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
بله من هستم
آقای روحانی الان دفترجه درمان کارمندان دولت به یکدفترچه یادداشت تبدیل شده و هیچ مرکز درمانی خصوصی یا نیمه خصوصی حتی بخش اورژانس قبولش نداره
دولت حسن روحانی کارمندستیزترین دولت تاریخ ایران بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
من کارمند دولتم،تنها در دوره ی ریاست جمهوری سید خاتمی،افزایش حقوق معادل نرخ تورم بود،بعد از آن،آقای احمدی نژاد هرطور دوست داشتند،افزایش حقوق می دادند،کاری به نرخ تورم نداشتند،دقیقا کاری که در این شش سال آقای روحانی کرده اند.
سی سال کارمندی وبیست سال بازنشستگی فعلا اجاره نشین هستم پولمان را نعاونی مسکن وزارت کشور خورد اقای رئیس جمهور بجای واگذاری مسکن داد خواهی ودادرسی ونظارت کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان