بازدید 5270

بررسی علت فوت عضو اسبق شورای شهر کرمانشاه

یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله درگذشت.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴ 10 November 2019

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با تایید فوت یکی از اعضای اسبق شورای اسلامی شهر کرمانشاه با گلوله، گفت: علت فوت این فرد در دست بررسی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه شنبه شب اعلام کرد: در پی اعلام فوت یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه عصر شنبه در حالی که بازپرس ویژه قتل و گروهی از مامورین انتظامی وی را همراهی می کردند از محل واقعه منتهی به فوت مرحوم «محسن ملکی» بازدید و معاینه بعمل آورده و بر روند تحقیقات میدانی بازپرس از نزدیک نظارت کردند.

در خبر دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه آمده است: متعاقبا و به فوریت گروهی از کارشناسان متشکل از پزشکی قانونی و کارشناس رسمی رشته سلاح و مهمات و کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور دادستان بلافاصله ارزیابی های دقیق فنی و کارشناسی را انجام دادند.

در ادامه این خبر آمده است: این تیم کارشناسی ضمن تایید فوت ناشی از اصابت گلوله تا این مرحله شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) بدست نیامده است و قرائن موید وقوع حادثه (رعایت نکردن جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح ) می باشد.

این خبر می افزاید: همچنین به اذعان اولیای دم جان‌ باخته، سلاح بکار گرفته شده دارای پروانه مجاز حمل می باشد و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع کماکان ادامه دارد.

دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در پایان تاکید کرد شایسته است از هر قسم گمانه زنی های فاقد مبنا در این خصوص اجتناب شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها