بازدید 2787
۲

تداوم تحرکات ارتش ترکیه در شمال سوریه

کد خبر: ۹۳۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 03 November 2019
منابع سوری از تداوم تحرکات ارتش ترکیه در شمال شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سانا گزارش داد: ارتش ترکیه نیرو‌ها و تجهیزات نظامی بیشتری به اراضی سوریه در محور حومه راس العین وارد کرده است و در مناطق تحت اشغال خود در شمال سوریه استحکامات خود را تقویت کرده است.

از سوی دیگر سانا اعلام کرد که ارتش سوریه در روستا‌ها و شهرک‌هایی در شمال شرق سوریه از تل تمر تا ابو راسین در حومه راس العین و نیز جاده الدرباسیه-راس العین در حومه شمال شرقی حسکه مستقر شده است.

این در حالی است که قبلا هم منابع سوری اعلام کرده بودند که نیرو‌های ارتش سوریه مواضع خود را در شمال شرق این کشور و مشخصا در حومه الحسکه تقویت می‌کنند.

این منابع بیان کرده بودند: یگان‌های ارتش سوریه به استقرار خود در شمال شرقی سوریه ادامه داده و حلقه امنیتی خود در اطراف «تل تمر» در ریف الحسکه را برای مقابله با هر گونه حمله نیرو‌های وابسته به ترکیه تقویت کرده‌اند. نیرو‌های ارتش سوریه در منطقه‌ای متمرکز شده اند که از روستای الأغیبش در غرب شهرک تل تمر آغاز می‌شود و به روستای الواسطة در جنوب سیلو‌های بلند این منطقه می‌رسد. یگان‌های ارتش سوریه به پیشروی خود در محور‌های این منطقه ادامه می‌دهند تا دامنه استقرار خود را تا مرز‌های سوریه با ترکیه گسترش داده و نیرو‌های ترک را مهار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
حالا که ترکیه تروریستهای کرد را از منطقه بیرون کرده ارتش سوریه شیر شده؟!!!
در این میان گروهک تروریستی و تجزیه طلب کرد هیچ غلطی نمی کند. خخخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر