بازدید 9373

عذرخواهی نماینده ارومیه در مجلس از هواداران فوتبال

کد خبر: ۹۳۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 03 November 2019
نماینده مردم ارومیه در مجلس به خاطر حواشی بازی اخیر تراکتور - استقلال و ماشین‌سازی- پرسپولیس از هواداران فوتبال عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی پور در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس با اشاره به حواشی بازی اخیر تراکتور - استقلال و ماشین‌سازی - پرسپولیس گفت: حقیر به عنوان یک فرد آذری توهین به قومیت‌ها و خانواده معظم شهدا در مسابقات فوتبال را محکوم می‌کنم و از خانواده محترم شهدا و رسول خطیبی برادر دو شهید عذرخواهی می‌کنم.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: از هواداران تیم‌ها بخصوص تیم محبوب آذربایجان تراکتور می‌خواهیم به هیچ وجه به قومیت‌ها، فارس‌ها، کرد‌ها و گیلک‌ها توهین نکنند. آن‌ها عزیز ما هستند و در این مقطع زمانی همه باید سرباز ولایت و مطیع امر رهبر باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۸
توهین فارسها به ترکها چی؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
هدایت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
قومیت در ایران بی معنی است ما همه ایرانی هستیم اونایی که پرچم قومیت رو بالا می گیرن شک نکنید که نوکر اجنبی و وطن فروش هستند.
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
توهین و تحقیر به هر کسی زشت و ناپسند میباشد برادر به هر کسی همه شخصیت دارند چرا با هم خوب نباشیم به خدا تو این شرایط همه باید هوای هم رو داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
شما توهین نکن اونا هم توهین نمی کنن
صلوات
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
هم وطن. همه این کارها اشتباه است. فارس به ترک و یا ترک به فارس. همه ما با هم برادریم. الان کم هستند کسانی در ایران که ریشه آذری نداشته باشند.
درود بر ستارخان و باقر خان آذری
درود بر کریم خان زند لر
درود بر رئیس علی دلواری بوشهری
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
پس ادب و احترام و انسانیت را کنار بگذاریم به این دلیل که تا وقتی توهین می کنند باید توهین کرد! نظر شما این است؟
ایکی طرف ده باتمان گئلسه اولار سیز دین
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مردم تبریز ادمای با فرهنگ و فرهیخته ای هستن. قطعا ادمایی که در بازی تراکتور و پرسژولیس به کردها، وریا غفوری توهین کردند و از اردوغان حمایت کردند از فرهنگ اذری به دور هستندو من اینکار ار محکوم میکنم
احسنت
اونایی که این کارها رو کرده اند قاضی پور رو هم قبول ندارند
نماینده ان شهر چرا ساکت است؟
هر چند که با فشارهایی که می اورند تا جلوی محروم شدن این ها را بگیرد جور در نمی اید !!!
متاسفانه به کل ملت ایران توهین میکنند کار از توهین به قومیت ها گذشته !
هوادارن این تیم پا را از فوتبال فراتر گذاشته اند یا باید این تیم بدون هوادار بازی کند یا جلوی آشوب و بی نظمی هوادارن نالایق این تیم گرفته شود. اگر قرار باشد هواداران بقیمه تیمهای لرها، کردها گیلکی ها و هم قدری به این شیوه عمل کنند خون میهن پرستانو خانواده معظم شهدا و همه ایران دوستان به جوش خواهد آمد.
طرفداران محترم تراکتور مدتی است روی انتخاب پنجمین تیم پرطرفدار خیلی مانور میدهند ولی بغیر از تعداد جمعیت آیا خدا وکیلی این طرفداران هیچ شباهتی به طرفداران اون چهارتا تیم دیگر دارند ؟
توهین قومیت ها ،ملیت ها و هر زبانی به هر دلیل مردود و نا بخشودنی است آن چیزی که کشور و مردم به آن نیاز دارند مهربانی ،دوستی و انسانیت است و لاغیر
ما همه ملت ایران هستیم. این قدر ترک, فارس, کر دو... نکنید. کسانی که به این اختلافات دامن می زنند خائنینی هستند که باید با شدت هرچه بیشتر سرکوب شوند. این را بدانید که یکپارچگی ایران خط قرمز ماست و اگر این یکپارچگی به خطر بیفتد ما میهندوستان به هر کاری تکرار می کنم به هر کاری دست خواهیم زد. در ضمن هر کس که اعتقادی به اتحاد ملت ایران ندارد و خود را ایرانی نمی داند می تواند به خارج پناهنده شود. پاینده ایران.
مشكل اصلي اين ناسزاها نيست!مشكل واقعي جاييست كه طرفداران تيم با پرچمهاي كشوري ديگر به ورزشگاه مي آيند و شعارهايي مي دهند كه جنبه جدايي طلبانه دارد و اين نمايندگان و مسولين گوشها و چشمان خود را بسته اند!
هر وقت تیمی به تبریز رفت توهین شنیده هواداران یادشان نمی رود همین رویه که در استادیوم یادگار تیریز رخ داد مشابه آن در اهواز رخ داد و چه برخوردی با متخلفان صورت گرفت عدالت انجام شود و اشد مجازات باید صورت بگیرد
انگار اینا همه چیزشون برعکسه!!! بجای اینکه از آرم ماه روی لباس تراکتورسازی یا حمایت تماشاگرانشان از جنایات اردوغان و یا فریاد زدن نام ترکیه هنگام پخش قران و حرفهای توهین آمیز گزارشگرشون عذر خواهی کنه یه چیزی هم طلبکار شده و سعی در مظلوم نمایی تیمهای تبریزی داشته واقعا که!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار