بازدید 7020
سقای بی‌ریا در گفت‌وگو با «تابناک»؛

جبهه پایداری هنوز در جلسات «شورای ائتلاف» شرکت نکرده است/ بنای تعامل با دوستان اصولگرا را داریم/ شرط جبهه پایداری برای ائتلاف با سایر اصولگرایان

حالا یکی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار «تابناک» این مسأله را رد کرده و با ارائه توضیحاتی تأکید دارد، هنوز توافقی برای حضور این جبهه در سازوکار انتخاباتی اصولگرایان صورت نگرفته است. وی اظهار کرد: هیچ نماینده‌ای تا به امروز از سوی این تشکل در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان شرکت نکرده است...
کد خبر: ۹۳۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 26 October 2019

در روزهای پایانی هفته گذشته خبر آمد که اصولگرایان بعد از برگزاری جلسات متعدد، توانسته اند سازوکار انتخاباتی خود را برای ائتلاف همه گروه های ذیل این جریان سیاسی به منظور حضور هرچه قدرتمندانه تر در انتخابات مجلس یازدهم نهایی کرده و با کنار گذاشتن جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا)، شورای ائتلاف اصولگرایان را جایگزین این سیستم انتخاباتی کنند. آنها هدفشان این است که با اقدامات شورای ائتلاف علاوه بر هماهنگی و به وحدت رساندن همه جریانات ذیل اصولگرایی، برنده انتخابات اسفند ماه هم لقب بگیرند.

به گزارش «تابناک»، آنطور که برخی اصولگرایان در مصاحبه های جداگانه گفته اند، قرار است ریاست شورای ائتلاف اصولگرایان به منظور تعیین نحوه حضور این جریان در انتخابات مجلس یازدهم و همچنین بستن لیست های انتخاباتی، بر عهده «غلامعلی حداد عادل» باشد و البته جامعه روحانیت مبارز به عنوان ناظر فعالیت های شورای ائتلاف بر تصمیمات و اقدامات این ساز و کار انتخاباتی نظارت کند.

در خبرهای اولیه آمده بود، به جز جریان منتسب به «علی لاریجانی» رئیس اصولگرای مجلس شورای اسلامی ـ که در انتخابات مجلس قبلی هم با اصولگرایان به توافق و تفاهم نرسیدند و در قالب لیست امید (اصلاح طلبان) نسبت به حضور در عرصه انتخابات اقدام کردند و البته موفق به حضور در مجلس شدند ـ با سایر جریانات اصولگرا نظیر جریان قالیباف و حتی جبهه پایداری نیز برای حضور در شورای ائتلاف اصولگرایان توافقات و هماهنگی های لازم شده است.

جبهه پایداری هنوز در جلسات «شورای ائتلاف» شرکت نکرده است/ بنای تعامل با دوستان اصولگرا را داریم/ شرط جبهه پایداری برای ائتلاف با سایر اصولگرایان

حالا یکی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» این مسأله را رد کرده و با ارائه توضیحاتی تأکید دارد، هنوز توافقی برای حضور این جبهه در سازوکار انتخاباتی اصولگرایان صورت نگرفته است. وی اظهار کرد: هیچ نماینده‌ای تا به امروز از سوی این تشکل در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان شرکت نکرده است.

حجت‌الاسلام «ناصر سقای بی‌ریا» عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره رویکرد این جبهه برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم و نحوه تعامل این تشکل با سایر گروه‌های اصولگرا گفت: جبهه پایداری در حال حاضر با سایر تشکل‌های اصولگرا تعامل دارد، ولی این تعامل و همکاری رسمی نیست.

وی در عین حال عنوان کرد: تعامل ما با دوستان اصولگرا به معنای اینکه ما عضو و جزئی از شورای ائتلاف اصولگرایان یا هر تشکل دیگری باشیم، نیست و هیچ روندی فعلا از سوی ما (جبهه پایداری) به عنوان رویکرد مجموعه اصولگرایی تأیید نشده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: ما با گروه‌های مختلف اصولگرا تعامل داریم و جلساتمان با آنها مستمر تشکیل شده و در حال برگزاری است و این موضوع هم تنها به شرکت ما در نشست‌های جامعه روحانیت مبارز منوط و مربوط نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بدون شک تعامل ما به نحوی که اهداف و معیارهای ما ایجاب کند با دوستان در سایر مجموعه اصولگرایی شکل خواهد گرفت و به حدی خواهد بود که میسر باشد.

بی‌ریا خاطرنشان نمود: اعضای جبهه پایداری و حامیان آنها همه جریانات سیاسی و گروه‌های انقلابی را که وفادار به انقلاب، نظام و رهبری هستند به عنوان دوایر متحدالمرکز می‌دانند و بر همین اساس ما در حد امکان مایل به تعامل با آنها در امر انتخابات و همه امور دیگر هستیم. باید اشاره کنم، هم اکنون ما در این سطح با یکدیگر رایزنی می‌کنیم و جلساتی برگزار شده و ادامه هم خواهد داشت.

وی درباره اینکه آیا نماینده‌ای از جبهه پایداری در جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان که حدادعادل ریاست آن را بر عهده دارد، شرکت کرده است یا خیر، تأکید کرد: هیچ نماینده‌ای از جبهه پایداری در این نشست‌ها رسما حضور نداشته است، ولی باید اشاره کنم که ما بنای تعامل با دوستان اصولگرا داریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره اینکه چه میزان احتمال ائتلاف میان اعضای جبهه پایداری با سایر اصولگرایان و ارائه لیست مشترک در انتخابات مجلس آینده وجود دارد، خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به مذاکرات ما با دوستان اصولگرا دارد، چون ما روی شاخص‌ها و عدم سهم‌خواهی تأکید داریم و از این روی در هر حدی که بتوانیم به تفاهم برسیم و تعامل کنیم، پای کار خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۳
هاها ! يارو رو تو ده راه نمي دادن سراغ خونه كدخدا رو مي گرفت . از من به اصولگرا ها نصيحت ! بيخودي با اينا يه جا جمع نشين كه اون دو تا و نصفي راي رو هم از دست ميدين چون اكثريت در انتخابات شركت نخواهند كرد ،
ببخشید سقای بی ریا فامیلی ایشونه ؟؟
خودتان را هم بکشید در انتخابات شرکت نخواهم کرد.
من بعنوان یک رای دهنده اعلام میکنم که به هیچ اعتلافی رای نخواهم داد
نه اصولگرا نه اصلاح‌طلب
ثابت شده اعتلاف ها برای هم افزایی در خدمت نیست
تابی جون لطفا حرف آخرت رو بزن، یعنی بعد از همه این بدبختیها بازم باید در انتخابات شرکت کنیم؟
متاسفانه طمع قدرت و مادیات عقل و هوش را از سر احزاب و افراد برده و بجای رفع مشکل در فکر کسب کرسی های قدرت و پول هستند.
انتخاباتی خاکستری و بی روح در پیش داریم
شعارهایتان و اعمالتان ثابت کرده اند به فکر مردم نیستید
عه
چقدر مهم بود برام
جبه پایداری جدیده؟
تصولگرا، اصلاح طلب کهنه شده؟
اما رویکرد همه یه چیزه: اولویت منافع حزبی و شخصی بر ملی
تنها دلیلی که اعضای پایداری از منم منم در اورد ورود دوباره اقای ناطق نوری به جلسات اصولگرایان بود و پایدارچی ها را به وحشت انداخت چون حریفشان قدر بود حالا هم که احساس کردند خطری از طرف اقای ناطق نیست دوباره و کم کم به مواضع قبلی خود برخواهند گشت ( بدون شک تعامل ما به نحوی که اهداف و معیارهای ما ایجاب کند با دوستان در سایر مجموعه اصولگرایی شکل خواهد گرفت و به حدی خواهد بود که میسر باشد.) یعنی نظر جمع تا حدی که به ما بر نخوره اگر با منافع ما سازگار نبود پشمه فقط خدا می داند خسارتهای این جبهه به مملکت چقدره
کافیست تا عملکرد خودخواهانه این جبهه بر سیمای میلی را ببینیم
و نگران باشیم که چنانچه مجلس و یا دولت بعدی بدست این جبهه بیفتد ،
احتمالا مشکلات و معضلات کشور بشدت به حالت بحرانی تر و خطرناکی در خواهد آمد.
چه دل خجسته ای دارید‌. رای بی رای
شگفتا پس بریم رای بدیم
این حاج آقا هنوز تو حال و هوای دهه شصت حرف می زند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر