بازدید 2583

اجرای طرح معلم مددکار در مدارس استان تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: طرح معلم-مددکار آموزش و پرورش به صورت پایلوت در استان تهران اجرایی شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 20 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شکراله حسن بیگی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده افزود: اعتبار این طرح توسط دفتر امور اجتماعی استانداری تهران پیگیری و به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص داده شد.

وی ارتقای سلامت اجتماعی دانش آموزان، شناسایی دانش‌آموزان در معرض آسیب، مداخله به هنگام در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارجاع موارد ضروری به سطوح تخصصی‌تر را از اهداف اجرای این طرح در مدارس برشمرد.

تهیه گزارش عملکرد دستگاه‌های استان تهران در زمینه آسیب‌های اجتماعی

همچنین معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری بر ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های استان در زمینه آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

حسن‌بیگی با توجه به ضرورت پیگیری اقدامات عملیاتی برای کاهش آسیب‌ها، گفت: سه سال پیش که مقام معظم رهبری در زمینه آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کردند بر پیگیری اقدام و کار فوق‌العاده از سوی دستگاه‌های اجتماعی تاکید کردند.

وی افزود: کار فوق‌العاده یعنی با امکانات موجود اقدامات اثربخشی را دنبال کنیم تا میزان بهره‌وری از امکانات موجود بیشتر شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به ضرورت پیگیری اقدامات عملیاتی ادامه داد: ما مسئول و متولی هستیم و باید ورود فعال‌تر و جدی‌تر داشته باشیم، در همین راستا گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به رئیس جمهور ارسال می‌شود.

حسن بیگی با اشاره به سند ارتقا وضعیت زنان استان تهران نیز گفت: فردا در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار است این سند نهایی شود و اگر اعضای کارگروه نظری در مورد این سند دارند به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ارسال کنند تا بررسی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار