بازدید 2740

۹۷ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: اربعین حسینی سال ۹۸ روبه پایان است و ۹۷ درصد زوار به‌صورت موفق به بازگشت شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱ 20 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار محسن فتحی زاده عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات بزرگ اربعین با همه زیبایی هایش رو به پایان است و قریب به ۹۷ درصد از زائران پس از زیارت و برگزاری این کنگره عظیم به کشور بازگشتند.

وی تصریح کرد: امروز همه مرز‌های میهن اسلامی مان آماده پذیرایی از زائران است و جریان ورود این عزیزان به شکل روان و منظم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه مسیر مهران – ایلام که قبلا یکطرفه شده بود امروز به حالت عادی برگشته و تردد در آن به صورت دو طرفه در حال اجرا است، گفت: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آتی همه زائران به میهن عزیزمان بازگردند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امسال به لحاظ حسن مدیریت، زائران عزیز توانستند بدون مشکل و دغدغه‌ای بعد از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: الحمدالله با تدابیر همه مسئولان، مدیران اجرایی و ساکنان استان‌های مرزی و شهرها، کنگره عظیم اربعین امسال زیباتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا در خاتمه گفت: صمیمانه از همه مردم و عزیزان که همکاری صمیمانه‌ای با نیروی انتظامی در عملیات بزرگ اربعین داشتند و همچنین از همکاران خوب خودمان تشکر و قدردانی می‌کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر