بازدید 3194

میشل عون با گروهی از تظاهرات کنندگان دیدار کرد

"میشل عون" رئیس جمهوری لبنان امشب (جمعه شب) در دیدار با گروهی از تظاهرات کنندگان در کاخ بعبدا گفت: درد شما درد من است؛ با تمام توان تلاش خواهم کرد درد و رنج شما را کاهش دهم و به دنبال راه حل آن خواهم بود.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۶ 19 October 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، پس از آنکه تعدادی از تظاهرکنندگان به ریاست "رامی علیق" وکیل لبنانی به سمت کاخ ریاست جمهوری لبنان حرکت کردند، عون با گروهی از آنان در دفترش در بعبدا دیدار کرد.

در این دیدار علیق، دلایلی را که موجب حرکت آنان به سمت کاخ ریاست جمهوری و نیز تحرک مردم به ویژه جوانان لبنانی شده است را برای رئیس جمهوری شرح داد.

میشل عون نیز تأکید کرد؛ از زمانی که به ریاست جمهوری رسیده است، در تلاش برای عملی کردن اصلاحات ضروری در کشور و مبارزه با فساد و سایر مشکلات بوده است.

وی گفت: ما مجموعه اقداماتی را در ارتباط با آنچه مردم از آن شکایت دارند، اتخاذ کرده ایم و همچنان این روند را ادمه خواهیم داد؛ البته باید ساختار و قواعد نظام لبنان و ویژگی‌های آن را در نظر داشت.

هیأت تظاهر کنندگان نیز ضمن تشکر از رئیس جمهوری، قول دادند دیدگاه او را به معترضان منتقل کنند.

شهر‌های مختلف لبنان از شامگاه پنجشنبه صحنه تظاهرات اعتراض آمیز مردمی است که به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی و تصمیم جدید دولت در اعمال مالیات بر استفاده از شبکه واتساپ به خیابان‌ها آمده اند.

دامنه این تظاهرات از شب گذشته سیر صعودی داشته و بسیاری از خیابان‌های پایتخت همچنان مسدود است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل