بازدید 3350

تعطیلی ادارات و مدارس شوش در یکشنبه

کد خبر: ۹۳۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 16 October 2019
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت: ادارات و مدارس شوش به منظور بازگشت زائران اربعین حسینی در روز یکشنبه ۲۸ مهر ۹۸ تعطیل هستند.

سعید رضوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به درخواست فرماندار شهرستان مبنی بر اهمیت توجه به بازگشت زائران در این شهرستان و تسهیل تردد، مدارس، ادارات و دانشگاه‌های شوش روز یکشنبه هفته آتی تعطیل اعلام شده‌اند.

پیش از این نیز مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان اعلام کرده بود به دستور استاندار خوزستان و به منظور خدمات‌دهی بیشتر به زائران بازگشتی از عتبات عالیات تمام ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، دشت آزادگان، حمیدیه و اندیمشک در روز یکشنبه هفته آینده تعطیل هستند اما دستگاه‌های امدادرسان مانند اورژانس، آتش‌نشانی، بیمارستان‌ها و دیگر سازمانهای خدماتی حساس تعطیل نیستند و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: ادارات و مدارس سایر شهرستان‌ها از جمله اهواز در روز یکشنبه دائر هستند و کارمندان و دانش‌آموزان می بایست در محل کار و تحصیل خود حاضر شوند.

استان خوزستان ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه را درمجاورت مرز عراق دارد و سالانه بیش از یک میلیون نفر از طریق این ۲ پایانه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم عتبات عالیات می شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر