بازدید 47473
۸

پول درآوردن های عجیب!

کد خبر: ۹۲۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸ 13 October 2019

«این مطلب کاملا جدی است لطفا در هنگام خواندن آن نخندید.» ممکن است بسیاری از اوقات تصور کنید شغل شما عجیب‌ترین شغل دنیاست در حالی که این طور نیست. کافی است کمی به دور و برتان نگاه کنید تا آدم هایی را ببینید که کارهایی را که به نظر خنده دار می آید و البته شاید هم غیرقانونی، وسیله ای برای کسب درآمد کرده اند و خیلی جدی آن را دنبال می کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، شاید باورتان نشود اما هستند افرادی که اگر یک روز کاری هم نداشته باشند در خانه نمی‌مانند و برای کسب درآمد هر چیزی می‌فروشند حتی زمان! به تازگی هم تبلیغ شغلی به نام «همکاری در دعوا» در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته که به نظر می آید واقعی نباشد اما در این تبلیغ به کسانی که زورشان به طرف دعوا نمی رسد برای کتک کاری کمک می کنند و تعرفه خاص خودشان راهم دارند! از عربده کشی ۵ هزار تومانی و هول دادن ۲۰ هزار تومانی گرفته تا مشت ۲۵ هزار تومانی و چاقو کشی و ... . با دیدن این تبلیغ در فضای مجازی تصمیم گرفتیم مشاغل عجیب و غریبی را که در پیرامون ما وجود دارند اما شاید اسم آن‌ها را هم نشنیده باشید برای تان معرفی کنیم که در ادامه می خوانید.

دادزن
این حرفه از حرفه های نسبتا قدیمی در حوزه مشاغل عجیب و غریب است. حتما این آگهی را در کوچه و خیابان دیده اید که: «به یک دادزن نیازمندیم »دادزن ها معمولا در ورودی پاساژها یا مغازه ها مستقر می شوند و همان طور که از عنوان شان مشخص است، با داد زدن و بیان مشخصات کالاهای درون مغازه، مشتری جذب می کنند. جمله «بشتابید، بشتابید...» یکی از مهم ترین کلماتی است که یک داد زن با آن کار خود را شروع می کند.

مغز خالی کن
مغز گاو و گوسفند برای خیلی ها یکی از لذیذترین غذاهای جهان است. مغز خالی کنی شغلی رسمی و محترمانه است و فردی که چنین حرفه ای را انتخاب می کند باید هر روز در کشتارگاه ها حاضر شود، سر حیوان ذبح شده را روی میز قرار دهد یا به یک قلاب آویزان کند و سپس جمجمه را بشکافد و مغز آن را که غذایی بسیار لذیذ محسوب می شود، خارج کند.

میوه رنگ کن
حکایت همان حکایت گنجشک را رنگ کردن و جای قناری فروختن است. مسئولیت رنگ‌ کار مرکبات این است که با کمک مواد شیمیایی مانند گاز اتیلن و بخار آب کافی به محصولات نارس چیده شده رنگ و ظاهری طبیعی ببخشد و کاری کند که این میوه ها کاملا رسیده به نظر برسند.

پلاک ماشین محو کن
یکی از شغل هایی که به خاطر محدودیت های ترافیکی در شهرهای بزرگ ایجاد شده شغل محو کن پلاک است به نحوی که این افراد برای ثبت نشدن پلاک ماشین‌های متخلف توسط دوربین‌های طرح ترافیک، کارهای زیادی انجام می‌دهند از جمله نشستن روی کاپوت و...

زهرمار گیر
این افراد از مارهای سمی مثل کبرا و زنگی زهر می‌گیرند. زهرمار در صنایع دارویی و برای تولید پادزهر استفاده می‌شود. این کار بسیار خطر ناک است اما به دلیل گران بودن زهرمار، این شغل متقاضی زیادی دارد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
از همان " موشت" که نوشته،می توان حدس زد چه قماش و چه سطحیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
میخوای بگی سواد داری .مشت ..ازمدافتاده غلط املایی وبه رخ کشیدن لغات ساده ابتدایی برای به رخ کشیدن خود.اصل روول کردن .مفهوم کلی رو رسوندن باغلط یابی غلط با شعر یا تصویر یا نقاشی جدای ازاین مساله نزاع ودرگیری ناپسند..کلا.ممکنه کاربر کم سواد یامسن یاخرد یاالزایمر وفراموشی لحظه ایی یا ذهن درگیر باشه .دور ازانسانیته وقضاوت..من خودم سالهاقبلاز دوستی پیامک های عجیب وغریب وکلمات پراکنده میخواندم وحرص که سوادت کو ! تا یکروز که خواست باگوشی ساده نوکیای قدیمیش پیامی برا صاحبخانش بنویسم ..تمام حروف وکلمات
بود روی گوشیش پاک شده وصفحه اش هم شکسته وروی هرحرفی رومیزدی وفهمیدم علت ..گاهی افراد .به زبان محاوره ایی وآوایی گاهی شاید برای اب وتاب یازبان طنز یازبان محلی . . ای
مرد قلچماق بد هیبتی که یک دستمال یزدی دور گردنش انداخته و چاقوی بزرگی دستش گرفته بود با صدای نخراشیده ای می گفت: کسی جلو نیاد ؛ میخوام سرشو ببرم ..........! وقتی مردم هراسان به طرف او بر می گشتند ، با خنده می گفت : ببر و ببر هندونه!
خیلی بد کاری میکنید این را به اطلاع عموم میرسانید چون همه تا حدودی این شغل ها را میپسندند و جامعه ناامن میشود
واقعاًاینا می تونن حق پایمال شده رو بگیرن اون موقع چه خوب میشه فک کنین ۱۰تومن بدی حق پایمال شده چند میلیونی رو بگیری ایران که نه دنیا گلستون میشه آفرین چه خلاقیتی تواین بیکاری ،بی پولی
این نشان از اقتصاد مریضه که برای نان درآوردن به هر دری می زنن حتی دعوا
دیگه دیوانه شدیم از این مسخره بازیا،،،،لگد چقدره،،کله چی، انتیز ؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی