بازدید 6050
۵

اعزام هیأتی از مجلس به روستای چنارمحمودی

کد خبر: ۹۲۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 05 October 2019

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اعزام هیئتی از این کمیسیون به روستای چنار محمودی شهرستان لردگان برای بررسی ادعای ابتلای تعدادی از روستاییان به ویروس ایدز خبر داد.

به گزارش «تابناک»، محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هفته جاری ضمن بررسی موضوع ابتلای تعدادی از روستاییان چنار محمودی از توابع شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری به ایدز هیأتی از کمیسیون را به این روستا اعزام خواهد کرد.

وی گفت که کمیسیون گزارش جامعی از علل وقوع این اتفاق دارد اما با سفر به این روستا می‌خواهد با مردم و مسئولان مربوطه در مراکز بهداشتی صحبت کرده تا با بدست آوردن گزارش میدانی نتیجه نهایی را به کمیسیون اعلام کند.

چهارشنبه هفته گذشته خبری درباره در تجمع مردم روستای چنارمحمودی از توابع لردگان استان چهار محال و بختیاری در اعتراض به ابتلای افرادی به ایدز در پی استفاده از سرنگ آلوده منتشر شده که طبق اعلام رئیس کل دادگستری استان چهارمحال پرونده ای در این باره تشکیل و یک بهیار بازداشت شده است.

امروز وزیر بهداشت گفت که سرنگ آلوده هرگز عامل شیوع ویروس HIV در روستای چنارمحمودی نبوده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت هم اعلام کرد که بیماران بین ۵ تا ۱۰ سال قبل به ایدز مبتلا شدند و استفاده از سرنگ آلوده در نمونه‌گیری قندخون در بهترین شرایط و با در نظر گرفتن بالاترین آمار مبتلایان نمی‌تواند به تعداد انگشتان دست آلودگی ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
کم کم آدم به این نتیجه می رسه که مسئولان وزارت بهداشت دروغ می گن
توهین بسه دیگه به لرها بیش از این توهین نکنید اگر اشتباهی شده یا بپذیرید یا رد کنید دیگه چرا مردم رو متهم به فساد میکنید
میخواهند بروندمثلاچه کار میخواهند بکنند ،در سایر موارد مشابه چه دسته گلی بر سر مردم زدند ،انها بفکر رانت وامتیاز خوشان هستندتاحامی مردم
باید مردم چماق به دست بشوند تا شما نمایندگان حرکتی بکنید؟
یعنی این نمایندگان مناطق لر نشین نمی خوان صداشون بلند بشه خدای نکرده؟ اون از سیل بنیان کن عید و اینم از ایدز
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار