بازدید 4762
سوژه

اختلاف بین کالدرون و سیدجلال از کجا شروع شد؟

آیا بین کالدرون و سیدجلال اختلاف جدی وجود دارد یا مشکل فقط مصدومیت سیدجلال است؟ ظاهرا جنگ در پرسپولیس علنی شده است جنگی میان سرمربی و کاپیتان.
کد خبر: ۹۲۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 05 October 2019

کاپیتان کهنه کار پرسپولیس اغلب بازی های این فصل بیرون از میدان بوده و درست در غیاب او پرسپولیس بازی های مهمی را واگذار کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدجلال که خیلی ها او را تنها بخاطر نمایش فنی اش وزنه پرسپولیس نمی دانند و روی مسایل روانی حضور وی در زمین تاکید دارند، مدتی است که به دلیل مصدومیت دور از تمرینات به سر می‌برد. آیا بین کالدرون و سیدجلال اختلاف جدی وجود دارد یا مشکل فقط مصدومیت سیدجلال است؟ ظاهرا جنگ در پرسپولیس علنی شده است جنگی میان سرمربی و کاپیتان.

به نظر می‌رسد که کالدرون هم مثل اوایل دوران برانکو توانایی حسینی را باور نکرده است و مرد آرژانتینی هنوز با مصدومیت سیدجلال کنار نیامده...

نقطه عجیب بازی پرسپولیس و شهر خودرو، اظهارات گابریل کالدرون در نشست خبری در مورد جلال حسینی بود؛ کاپیتان سرخپوشان که به صلاحدید کادرفنی در لیست مسافران مشهد قرار نگرفت. مربی آرژانتینی در این نشست اظهارات تند و معناداری علیه جلال به زبان آورد و گفت: بازیکن ۳۷ ساله بدون تمرین، جایی در تیم او ندارد. اینطور به نظر می‌رسد که کالدرون هم مثل خیلی‌های دیگر مصدومیت حسینی را باور نکرده و از او به دلیل دوره‌ای که به دلایل مجهول در تمرینات گروهی غایب بود، شاکی است. به این ترتیب می‌توان گفت: جنگ در پرسپولیس علنی شده است.

اختلاف بین کالدرون و سیدجلال از کجا شروع شد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی