بازدید 2575

صدور کارت تندرستی ویژه خادمان موکب در مرز شلمچه

کد خبر: ۹۲۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 02 October 2019

سرپرست مرکز بهداشت آبادان از راه‌اندازی آزمایشگاه سیار در مرز شلمچه جهت صدور رایگان کارت تندرستی ویژه خادمان موکب اربعین خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جعفر ربیحاوی اظهار کرد: برای تامین سلامت زائران اربعین حسینی، اطمینان از سلامت خادمان مواکب بسیار حائز اهمیت است و به این منظور برای خادمان مواکب در مرز شلمچه کارت تندرسی به صورت رایگان صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه صدور کارت تندرستی ویژه خادمان مواکب تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز به صورت رسمی مواکب برپا نشده‌اند تاکنون تنها برای حدود ۵۰ نفر کارت تندرستی صادر شده است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: هفته آینده آزمایشگاهی سیار در مرز شلمچه راه‌اندازی خواهد شد تا نمونه‌برداری از خادمان مواکب در محل مرز انجام و کارت تندرستی برای آنان صادر شود.

ربیحاوی بیان کرد: سال گذشته ۲۳۸ موکب فعال در مرز شلمچه مستقر بود و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۴۰۰ موکب در مرز شلمچه فعال باشند بنابراین در مجموع ۴ تا ۵ هزار خادم در مواکب خواهیم داشت که تعدادی از آنان پشتیبان مواکب هستند و کارت تندرستی را از شهرستان خود دریافت می‌کنند اما تلاش بر این است که برای همه خادمان مواکب از شلمچه کارت تندرستی صادر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار