بازدید 7099
۳
لیگ قهرمانان اروپا در شب پیروزی یوونتوس، سیتی ، پاری سن ژرمن، اتلتیکو و توقف مادرید

بایرن، تاتنهام را درلندن با هفت گل به رگبار بست

در مهمترین بازی از گروه دوم، بایرن مونیخ با ارائه یک بازی برتر با نتیجه قاطعانه 7 بر 2 در خانه تاتنهام، فینالیست فصل گذشته رقابت‌ها به برتری رسید.
کد خبر: ۹۲۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ 02 October 2019

در شب اول از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 6 دیدار دیگر پیگیری شد و تیم‌های پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، یوونتوس، منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید مقابل حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مهمترین بازی از گروه دوم، بایرن مونیخ با ارائه یک بازی برتر با نتیجه قاطعانه 7 بر 2 در خانه تاتنهام، فینالیست فصل گذشته رقابت‌ها به برتری رسید. ابتدا سون در دقیقه 12 تاتنهام را پیش انداخت، اما بایرن با گل‌های کیمیش در دقیقه 15، لواندوفسکی در دقیقه 45 و گنابری در دقایق 53 و 55 طوفان به پا کرد و پس از پنالتی گل شده کین در دقیقه 61، گنابری در دقیقه 83، لواندوفسکی در دقیقه 87 و مجدداً گنابری در دقیقه 88 گلباران بایرن را تکمیل کرده و برتری باورنکردنی 7 بر 2 این تیم را رقم زدند. در دیگر بازی این گروه، ستاره سرخ بلگراد 3 بر یک المپیاکوس یونان را برد. در این گروه بایرن شش امتیازی بالاتر از المپیاکوس چهار امتیازی در صدر است.

بایرن، تاتنهام را درلندن با هفت گل به رگبار بست

سه‌شنبه شب همچنین در گروه اول رقابت‌ها، پاری‌سن‌ژرمن با اولین گل ایکاردی در لباس تیمش جدیدش در دقیقه 52 در خانه گالاتاسرای به برتری یک بر صفر رسید و با شش امتیاز بالاتر از بروژ دو و رئال مادرید و گالاتاسرای یک امتیازی در صدر ایستاد.

براساس این گزارش، در گروه سوم رقابت‌ها هم منچسترسیتی در خانه با گل‌های استرلینگ در دقیقه 66 و فودن در دقیقه 5+90 ، 2 بر صفر از سد دیناموزاگرب گذشت. در جدول گروه سوم منچسترسیتی شش امتیازی در رده اول قرار دارد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم مسابقات، یوونتوس به راحتی با سه گل مقابل میهمانش، بایر لورکوزن به برتری رسید. ایگواین در دقیقه 17، برناردسکی در دقیقه 62 و رونالدو در دقیقه 89 برای یووه گلزنی کردند. اتلتیکو مادرید نیز در خانه لوکوموتیو مسکو 2 بر صفر پیروز شد. فیلیکس در دقیقه 48 و توماس در دقیقه 58 برای میهمان گل زدند. در جدول گروه چهارم یوونتوس و اتلتیکوی چهار امتیازی اول و دوم هستند.

گروه A:

گالاتاسرای صفر - پاری سن ژرمن یک؛ برد میلیونرها در خاک ترکیه

تک گل این بازی را ایکاردی در دقیقه 52 به ثمر رساند.

در این گروه دیدار رئال مادرید و کلوب بروژ هم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

 

گروه B:

تاتنهام 2 - بایرن مونیخ 7 ؛ تحقیر شاگردان پوچتینو در لندن با هت‌تریک گنابری

شاگردان کواچ موفق شدند در لندن به پیروزی درخشانی دست یابند و در صدر گروه خود ایستادند.گل‌های بایرن توسط کیمیش، لواندوفسکی 2 گل و گنابری 4 گل برای بایرن و سون و هری کین برای تاتنهام گلزنی کردند.

ستاره سرخ بلگراد 3 - المپیاکوس یک

در دیگر دیدار این گروه جدال تیم‌های ستاره سرخ بلگراد صربستان و المپیاکوس یونان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

گروه C:

منچستر سیتی 2 - دینامو زاگرب صفر؛ برد کم گل شاگردان پپ در اتحادگل‌های این بازی را استرلینگ در دقیقه 66 و فودن 90 به ثمر رساند.

آتالانتا یک - شاختار دونتسک 2

 

گروه D:

یوونتوس 2 - بایرلورکوزن صفر؛ برد شاگردان ساری در تورینگل‌های یوونتوس را هیگواین 17 و برناردسکی 61 به ثمر رساندند.

لوکوموتیو مسکو صفر - اتلتیکو مادرید 2

ژائو فلیکس 48 و پارتی 58 گلزنان تیم اسپانیایی بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تابی حواست کجاست؟بازیه ستاره سرخ و المپیاکو سه بر صفربا تساوی به پایان رسید؟؟؟؟؟؟
ای چه خبریه آخه.این همه اشتباه توی یه خبر!!!
ههههههه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها