بازدید 4597

رئیس ستاد انتخابات: نگرانی در امنیت انتخابات نداریم

کد خبر: ۹۲۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۹ 29 September 2019
معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه امسال به‌هنگام رأی از طریق احراز هویت افراد و واردکردن کد ملی محقق می‌شود گفت: هیچ نگرانی در بحث امنیت انتخابات نداریم.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، جمال عرف امشب در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه "اوصاف آیت‌الله عبادی را زیاد شنیده‌ایم" اظهار داشت: امسال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم.
رئیس ستاد انتخابات: نگرانی در امنیت انتخابات نداریم
وی گفت: مجری انتخابات در کشور براساس قانون وزارت کشور است که از دهم اردیبهشت‌ماه ستاد انتخابات کشور فعالیت خود را آغاز و برنامه‌ها و سیاست‌ها را ابلاغ می‌کند و در استان‌ها هم ستاد انتخابات تشکیل شده که همواره ستاد‌ها را ارزیابی می‌کنیم.

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با ابراز اینکه "در انتخابات دو سند داریم" ادامه داد: در انتخابات سیاست کلی را که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند و مهرماه هم توسط رئیس جمهوری در ۱۸ بند ابلاغ شده دنبال می‌کنیم.

عرف افزود: تمام فعالیت‌ها را در چارچوب این سیاست‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم و قانون برگزاری انتخابات که براساس چارچوب است دنبال می‌شود.

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: براساس ابلاغ وزیر قانون‌مداری، بی‌طرفی، سالم و امن برگزارکردن انتخابات و برگزاری بانشاط روش اصلی ما در کشور است و همواره روابط خوبی با شورای نگهبان داریم.

عرف افزود: همه سطوح وزارت کشور با شورای نگهبان گفتگو می‌کنند و فضا‌های خوبی ایجاد می‌شود و همواره استفاده از فن‌آوری نوین از جمله سیاست ابلاغی در سیاست کلی انتخابات است که در احراز هویت همه پذیرفتند که افراد براساس کد ملی و کارت ملی احراز می‌شوند و در گام دیگر سامانه اجازه می‌دهد فرد رأی دهد.

بهترین سیاست اجرای عدالت است

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار گفت: موضوع سیاست و تدبیر امور موضوعی فراگیر است و در واقع تدبیر صحیح برای رسیدن مقاصد خاص مانند سیاست‌گذاری است.

آیت‌الله عبادی با ابراز اینکه چینش خاصی که در فرمول فیزیک منتج به نتیجه‌ای می‌شود و یک ماشین یا هواپیما محصول خود را تولید می‌کند براساس نوع چینش یا همان سیاست‌گذاری است تا محصول تولیدی خوبی رقم خورد افزود: در جهانی که زندگی می‌کنیم همه چیز تابع سبب و مسبب است.
رئیس ستاد انتخابات: نگرانی در امنیت انتخابات نداریم
وی افزود: یک کشاورز در رعایت فصل کشاورزی نوع بذر شناسایی خاک، محیط و انواع و اقسام که باید رعایت شود رعایت دقت خود را به‌کار می‌برد تا محصولی خوب برداشت کند.

عبادی بیان کرد:، اما آنچه مربوط به انسان است همان تربیت انسان، رشد، زندگی شیرین و تلخ، افتخار و یا ننگ است، اما همه محصولات آن چیزی است که قبلاً سیاست‌گذاری آن انجام شده و این امر هرچه در سطح بین‌الملل و یا جامعه باشد نوع سیاست در هر کجا باشد با توجه به عملکرد نتیجه می‌دهد.

امام جمعه بیرجند گفت: سیاست مدون که همان کشورداری است براساس نوع عقاید و افکار اندیشه‌ها که هر جامعه دارند در راستای رساندن محصول مطابق با آنچه مقدمات آن را فراهم کرده است سیاست‌گذاری می‌شود.

وی افزود: بهترین سیاست اجرای عدالت است، آنچه محصولاتش را برداشت می‌کنیم محصول سیاست‌گذاری‌ها است و می‌توان از هر نوع سیاست پی ببریم که درست بوده یا نه و در جامعه نگاه کنیم هرچه کاشته‌ایم همان را درو می‌کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر