بازدید 18496
از پرتاب مهر در قم تا بی‌شعور خواندن رئیس مجلس در تهران؛

چرا جبهه پایداری اینقدر از «علی لاریجانی» متنفر است؟/ لاریجانی کدام طرفی است؟

برخی لاریجانی را یکی از کاندیدا‌های بالقوه برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌دانند، عده‌ای می‌گویند او برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا نخواهد شد. برخی اصلاح طلبان معتقد به اجرای سیستم ائتلافی با جایگزینی لاریجانی به جای روحانی هستند و بخشی از اصولگرایان هم می‌گویند که اگر اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی چهره شاخصی نداشته باشند، طبیعتا...
کد خبر: ۹۲۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 28 September 2019

ماجرای دعوای کهنه جبهه پایداری با «علی لاریجانی» بار دیگر هفته پیش و پس از گذشت هفت سال سر باز کرد. در سخنرانی سال 91 چهره هایی وابسته به این طیف مانع سخنرانی لاریجانی در سالروز گرامیداشت 22 بهمن شدند و هفته پیش پس از تصویب کلیات طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی، مخالفین این طرح تذکراتی را مطرح کردند که از جمله این افراد «نصرالله پژمانفر» عضو جبهه پایداری بود. او رئیس مجلس را دیکتاتور و بیشعور خطاب کرد.

به گزارش «تابناک»؛ حجت‌الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد با فریادهای بلند تذکرات متعددی را به «علی لاریجانی» اعلام کرد. این در حالی است که بلافاصله بعد از رأی‌ دادن مجلس به طرح تشکیل وزارت بازرگانی پژمانفر و موسوی لارگانی به جایگاه هیأت رئیسه رفته و اعتراضاتی را علیه رئیس مجلس مطرح کردند که لاریجانی به آنها گفت، بروید سر جایتان بنشینید و اینجا حق ندارید اعتراض کنید.

ماجرای درگیری لظفی لاریجانی و پژمانفر چه بود؟

لاریجانی همچنین در واکنش به اعتراضات پژمانفر در صحن علنی گفت: آقای پژمانفر! اگر طبق آیین‌نامه تذکری دارید، باید آن را ثبت کرده و منتظر طرح آن باشید. وی خطاب به پژمانفر گفت: شما عادت کرده‌اید هر جا اعتراضی دارید با فریاد اعتراض‌تان را پیش ببرید. شما واژه‌ای به نام دیکتاتوری یاد گرفته‌اید، در حالی که دیکتاتوری شماها در کشور هستید.

پژمانفر خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی! شما تریبون یکطرفه راه انداخته‌اید. لاریجانی در این مجادله در پاسخ به پژمانفر گفت: تریبون یکطرفه شما هستید که هر چه خواسته‌اید گفته‌اید. در حالی که همه تریبون‌ها دست شماست. مملکت اینجوری شده که هر چه دلتان خواست به همه می‌گویید و کسی هم چیزی به شما نمی‌گوید.

چرا جبهه پایداری اینقدر از «علی لاریجانی» متنفر است؟/ لاریجانی کدام طرفیست؟

علی لاریجانی خطاب به پژمانفر گفت: عادت کردید با فریاد کار خودتان را پیش ببرید. ‎دیکتاتور شمایید که هر کاری و هر حرفی دلتان می خواهد در کشور می زنید و کسی هم چیزی به شما نمی گوید و کاری هم با شما ندارند. ‌قاضی پور خطاب به لاریجانی ـ در دفاع از پژمانفر البته ـ فریاد زد: شما نباید مجلس را با هَوای نَفَس اداره کنید. علی لاریجانی هم با طعنه پاسخ داد: هوای نفس البته!

لاریجانی که چند دوره ایست به نمایندگی از مردم قم (پایگاه و کانون اصلی جبهه پایداری) در انتخابات مجلس کاندیدا می شود، یک بار دیگر هم در ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ طعم هم‌آوردی با این جریان را چشیده است؛ جایی که عده ای با ممانعت از سخنرانی وی  به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب نسبت به پرتاب کفش و مهر نماز به سوی او اقدام کردند.

پی پایداری‌چی‌ها قبلا هم به تن لاریجانی خورده بود

در آن زمان هنگام سخنرانی علی لاریجانی، شعارهایی در مورد مضامین 22 بهمن سر داده شد، اما کم کم این سخنرانی توسط گروهی از افراد به صحنه ای متفاوت تبدیل شد و شعارها شکل و رنگ جدیدی پیدا کرد. در این میان، مردم حاضر نیز با تصور طبیعی بودن این اتفاق، شعارهایی، نه در حمایت از احمدی نژاد یا علیه لاریجانی، بلکه در مخالفت با اختلاف افکنی سران شعارهای بسیار سر دادند.

رئیس مجلس در ابتدای سخنان خود بدون توجه به شعارهای حاضرین در مجلس به سخنرانی خود که از قبل آماده کرده و مکتوب بود ادامه داد. در حالی که رفته رفته بر صدای شعاردهندگان افزوده می‌شد، صدای لاریجانی به سختی از پشت تریبون شنیده شد. از سوی دیگر، گروهی که ظاهراً پیشتر سازماندهی شده بودند (و در ابتدا نهایتاً 20 نفر بودند و کم کم به تعداد آن ها، تعداد بیشتری از بیرون افزوده شد)، در حمایت از احمدی نژاد شعارهای تندی سر دادند و به سوی لاریجانی، کفش و مهر نماز پرتاب کردند!

این افراد با سر دادن پی در پی شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «بصیرت بصیرت» و ... مانع سخنرانی لاریجانی شدند. لاریجانی در ابتدا گفت: امروز روز بزرگ و از ایام الله و روزی است که مصداق آیه "جاء الحق و ذهق الباطل" است.

وی افزود: در سال 57 نظام ضد اسلامی و دیکتاتوری طاغوت توسط ملت ایران از بین رفت و جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل پدید آمد که از آن به عنوان زلزله سیاسی قرن یاد می‌شود.

در این حین بخشی از جمعیت بر شدت شعارهای خود اضافه کردند و شعارهای "خواص بی بصیرت " سر دادند و حتی اشیایی به سمت جایگاه سخنرانی رئیس مجلس پرتاب شد. در این شرایط حلقه محافظان لاریجانی در جایگاه تنگ تر شد و آنها از رئیس مجلس خواستند تا سخنرانی خود را متوقف کند، اما لاریجانی برای ادامه صحبت هایش اصرار داشت. وی در واکنش به اعتراضات برخی راهپیمایان گفت: امروز روز 22 بهمن و روز مبارکی است و روزی است که باید با رهبر معظم انقلاب بیعت کنیم و نباید با این گونه اقدامات این جشن بزرگ را خدشه دار کنیم.

در ادامه وقتی حاضرین و معترضین در شبستان به سمت محل جایگاه سخنرانی حرکت کردند، لاریجانی را که نماینده مردم قم در مجلس و استاندار قم همراهی می‌کردند توسط محافظان به سمت پشت جایگاه هدایت کردند.

گلایه رهبری از اقدامات خودسرانه

پس از این اتفاقات بود که رهبرانقلاب به فاصله شش روز نسبت به وجود چنین مسائلی در کشور گلایه کردند. یکی از مهمترین این گلایه های رهبری از برخی اقدامات خودسرانه، به پس از برهم زدن سخنرانی رئیس مجلس در قم (سال ۱۳۹۱) بازمی گردد که ایشان به فاصله چند روز و در دیدار مردم آذربایجان شرقی، نسبت به این اتفاقات واکنش نشان دادند.

حضرت آیت الله خامنه ای در آن دیدار تصریح کردند: «اینکه شما یک نفر را به عنوان ضد ولایت، ضد بصیرت، ضد چه، مشخص کنید، بعد یک عده‌ای راه بیفتند علیه او شعار بدهند، مجلس را به هم بزنند، بنده با این کارها هم مخالفم؛ این را من صریح بگویم. این کارهایی که در قم اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. آن کارهایی که در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اینجور کارها مخالفم. بارها به مسئولین و کسانی که می توانند جلوی این چیزها را بگیرند، تذکر داده‌ام. آن کسانی که این کارها را می کنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهی و مؤمنند، خب نکنند. می بینید که تشخیص ما این است که این کارها به ضرر کشور است، این کارها به نفع نیست».

برخی لاریجانی را یکی از کاندیداهای بالقوه برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 می دانند، عده ای می گویند او برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا نخواهد شد. برخی اصلاح طلبان معتقد به اجرای سیستم ائتلافی با جایگزینی لاریجانی بجای روحانی هستند و بخشی از اصولگرایان هم می گویند که اگر اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی چهره شاخصی نداشته باشند، طبیعتا مجبور به حمایت از لاریجانی خواهند شد؛ همه این مسائل از جمله منصرف کردن لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم و همچنین هل دادن او به سمت اصلاح طلبان می تواند از انگیزه های حمله به وی باشد.

لاریجانی کدام طرفی است؟

اما پایگاه سیاسی رئیس مجلس هرچند اصولگرایی است، هنوز خیلی در این خصوص نمی توانند دقیقا بگویند که او نزدیک به چه جریانی از اصولگرایان است. «علی لاریجانی» در دولت پنجم به عنوان عضو جمعیت مؤتلفه اسلامی حضور داشت. «مهدی مسلم» لاریجانی را عضو مؤتلفه اسلامی و متعلق به جناح راست سنتی دانسته‌ و «پیام محسنی» لاریجانی را در کنار مرحوم آیات سید محمود هاشمی شاهرودی و محمدرضا مهدوی کنی از چهره‌های شاخص جناح راست مذهبی برشمرده است.

لاریجانی همچنین یکی از رهبران ائتلاف فراگیر اصول‌گرایان در انتخابات مجلس هشتم و نیز جبهه متحد اصول‌گرایان در انتخابات مجلس نهم بوده و در مجلس نهم، هدایت فراکسیون رهروان ولایت را بر عهده داشت. در جریان انتخابات مجلس دهم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از وی حمایت کرد، اما نام او در فهرست انتخاباتی ائتلاف بزرگ اصول‌گرایان قرار نگرفت تا اینکه از سوی فهرست امید (اصلاح طلبان) مورد حمایت قرار گرفت اما لاریجانی خود را مستقل یاد کرد. برخی اکنون از رئیس فعلی مجلس با تعابیری نظیر «اصول‌گرای اعتدالی» و «یک سیاستمدار راست میانه که به آرامی در حال فاصله گرفتن از اردوگاه اصول‌گرایان است» یاد می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۶
لاریجانی هر طرف که باشد و یا بخواهد که باشد به حال من فرقی ندارد چون نیم کیلو خرما را به قیمت 25 هزار تومان و یک ماست را به قیمت 17 هزار تومان دیروز خریداری نمودم و قطعا ایشان در هر طرفی باشد به ماست و خرمای سفره کوچک من فرقی ندارد.
پاسخ ها
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
هر چقدر این گروهها
از راست و چپ و افراطی و اصلاحات و اصولگرا و جبهک !؟ های مختلف
که برای بالا امدن از صندلی قدرت و در دست گرفتن ثروت کشور ، تو سر و کله خودشان میکوبند
اصل اکثریت مردم هستند که دیگر هیچ اعتمادی و احترامی به هیچ کدام آنها ندارند
و تفاوت آنها را با هم در حد چند میلی متر میبینند
و نه چند کیلومتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
چقد خان اینجا زیاد شده
کمالخان
محمدخان
خان محمدعلی آقا
...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
این کلو پاره کردن ها برای من و تو هست دیگه مدیونی فکر کنی جنگ سر منافعشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
شما درسفره كوچكتان ماست سون قرار ميدهيد كه 17 هزارتومان شده است؟ اگر از ماست كم چرب معمولي استفاده كنيد هزينه شما كمترمي شود. به سفره كوچكتان هم بهتر ميآيد.
کمالخان
| Germany |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
ناشناس ۱۵:۰۲
اتفاقا یکی از دوستان دیگتون هم دعوت به نون خشک و لنگ بستن کرده . توصیه های امثال شما برای ما خیلی آشناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
متاسفانه در این کشور عده ای همه چیزهای خوب و مرغوب را حق خود و نزدیکانشان میدانند و اکثر مردم را لایق زباله گردی
حرف بسیار است! ولی به این مقدار بسنده میکنم! اینکه اشخاصی میخواهند معقول ومتین رفتارکنند مانند علی لاریجانی؛ محسن رضایی؛ ناطق نوری؛ اینکه میخواهند برای حفظ انقلاب راه اعتدال را برگزینند نه تند روی را! اینکه میخواهند اخلاق را فدای سیاست نکنند ! ربطی به جناح چپ و راست سنتی و... ندارد؛موضوع اصلاح طلبان نیست! حتی افرادی مانند لاریجانی؛ محسن رضایی؛ ناطق نوری؛ مراجع عظام تقلیدو ... هم ازفحاشی و تندروی وبی اخلاقی این جماعت گلایه مند هستند!
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
خوب در نهایت آیا برای مردم نان و آب و امنیت و رفاه و پیشرفت به بار خواهد آورد؟
این آقایان همه شان از تند و کند و راست و چپ و بالا و پایین که نوبتی قدرت را در دست داشته و باهم فامیل تر هم شده اند
و دعواهای زرگری در صحن مجلس فقط برای سیاه بازی است و بس
و دعوا بر سر جای بهتر نشستن بر سر سفره انقلاب است
که مردم را در آن هیچ جایی نبوده و نیست
فقط در زمان انتخابات ، تظاهرات و جنگ از مردم دعوت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
توی جامعه وجود افراد بی ادب هم لازمه، چون رفتارشون پر از پند برای افراد عاقله. لقمان را گفتند ادب از که آموختی، گفت از بی ادبان...
من خودم انتقاد دارم نسبت به لاریجانی و بقیه ولی اگه یه بار دیگه بخواد مملکت بیفته تو دست امثال احمدی نژاد و جریانات حامی اون، قطعا به لاریجانی رای میدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
من یه منفی بیشتر نتونستم برا این بزنم هرکی تونست بازم جای من بزنه بعد جبران میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
۱۴:۱۰
پایداری به احمدی نژاد هم حمله کرده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
محمود! بی ادبی و حذف اشخاص؛تندروی و اینگونه افکار جلوی نان رفاه امنیت آب پیشرفت را گرفته است کمی تامل وتعمق کن . درشرایط سیاسی کشور. ناشناس ۱۴:۲۹. خوش به حالت! عقل که نباشه غمی هم نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
اصل مخالفت جبهه پایداری با لاریجانی، سر مخالفت لاریجانی با احمدی نژاد در گذشته بوده. جبهه پایداری حمله ای به احمدی نژاد نداشته، شاید انتقادی کرده باشه ولی حمله نه. اتفاقا الآنم، دشمن افرادی هستن که یه زمانی با احمدی نژاد مشکلی داشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
۱۵:۱۷
اصل اختلاف جبهه پایداری با لاریجانی سر اختلاف نظر جلیلی و لاریجانی است نه احمدی نژاد و لاریجانی
لاریجانی ها هر طرفی میخوان باشن
مهم این که مردم طرفشون نیستن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
رو راست مردم طرف هیچکدام از این جناحها نیستند و در بازی بد وبدتر هنوز گرفتارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
علی لاریجانی چوب حمایت بی چون وچرایش از روحانی رامیخورد
البته چندین مطلب برایتان نوشتم ولی شما حذف کردید
پایداری بر اصول انقلاب اسلامی تا آخر پایدار است و مثل دیگران همچون پرچم هواشناسی نیست تا باد او را به هر طرف بچرخاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
از همه مشکوک تر و خطر ناک تر اتفاقا جبهه پایداری است و بس
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
کدام اصول،اصولی را که خود ساخته اند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
و نتیجه این نوع سیاست ها را دیده ایم تورم 1000 درصدی
مهمترین خدمت لاریجانی به نظرم عقلانیتی بود که در تصویب برجام به خرج داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
چند دقیقه ای تصویب شد؟ فرصت کردند بخوننش؟احتمالا ایشون و باقی مجلسیان آموزش تند خوانی رو طی کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
و نتیجشم الان میبینیم که مملکت چقد خوب شده!
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
اگر سیستم مملکت را هنوز درک نکرده ای بدان 20 دقیقه که سهل است اگر تصمیم بر انجام کاری باشد در زیر بک دقيقه تصمیم گرفته می‌شود منتهی چون برجام مثلا باید در مجلس تصویب می‌شده خب می رعایت آداب شده وگرنه تصمیم تصویب آن از مقامات انجام شده این کوچه علی چپ را تمام کنیم بعد سالها.
تابناک عزیز بقول بزرگواری یامن نمیتوانم برخی مطالب را بگویم و یا اینکه شما چاپ نخواهید کرد بهرحال : سوابق آقای دکتر علی لاریجانی نشان داده است انسانی مستقل هستند و منافع ملی را همیشه مد نظر داشته اند وچشم بسته از دیگران تعریف وتمجید نمیکنند واین با سیاست پایداریها که علاقه شدیدی به سیاستهای کشوری خاص دارند مغایر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
چرا دروغ می‌گویی؟
من خیلی به این جبهه یک وابستگی هایی دارند کسی هم کاری به کارشان ندارند هرچه می خواهند می گویند و هر کار که می خواهند می کنند
عمده پایداری ها از کمبود و ضعف منطق، دانش و تحلیل عقلی مسائل پیرامونی خود رنج میبرند و در جاییکه از طرف مقابلشان کم میارن به توهین و برخوردهای فیزیکی رو میارند.
آقای لاریجانی که عقلانیت دارد در طول 12سال ریاست بر مجلس یک قانون مادر که بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد وضع نکرد.آیا نمیشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
در مجلس قوانین ای اف تی اف تصویب شد بکجا کشید!!! حالا قوانین دیگر هم اگر منفعتی برای برخی نداشته باشد همین است یا خاک میخورد ویا اجرایی نمیشود
با درود

یقینا سیاستمدارانی چون لاریجانی از ذخائر نظامند
ولی امان از کج فهمی و سیاسات زدگی و تعصبهای نادرست و نابجا
برخی

بدرود
آقای پژمانفر اگر راست میگی اینقد شجاغی و جلوی لاریجانی و رییست ایستاده ای قبلا این کار را میکردی نه حالا که دوره مجلس در حال اتمام هست و قطعا لاریجانی هم بعد از این دوره تا مدتی کاره ای نخواهد بود...خداییش من که مطلقا این کارت را قبول ندارم و میدونم یه کاسه ای زیر نیم کاسه است....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
تابناک چرا قسمت هایی از کامنت را سانسور کردی واقعاتکه
جبهه پایدارها و کلا این نوع تفکر فقط از خودش متنفر نیست
حتی به سایه خودش به دیده یک رقیب که نه یک دشمن نگاه میکند
لاریجانی از کسانی است راهنمای راست می زند ولی براحتی و بدون سر صدا به چپ می پیچد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
مثل رفسنجانی
تنها نمره منفی کارنامه لاریجانی در جریان اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری است که شائبهداست
که او با نوبخت یکی شده و قصد دارد این لایحه را
به مجلس بعد موکول نماید .
‍..
تابناک چون فقط متن حرف های لاریجانی رو گذاشتی و حرف های پژمانفر رو سانسور کردی از صراط عدالت خارج شدی ...سیاسی کاری نکن
گفتی ماجرا از قبل بوده ولی آخرش نگفتی چرا!
هیچ کدوم ازمسئولین دیگه واسیه مردم فرقی نمیکنه
پاسخ ها
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
دقیقا هیچ کدوم
پایداری ها اخلاق ندارندو این ربطی به لاریجانی و غیره نداره
مجلس جای اربده کسی نیست
برای سلامتی آقایان لاریجانی و پژمانفر که به سرگرمی مردم کمک مکنند ،صلوات
میخان از الان بگن لاریجانی با پایداری ها و جریان راست اختلاف نظر داره یک اپوزیسون قلابی از لاریجانی بسازن و آماده اش کنند برای انتخابات ریاست جمهوری
پاسخ ها
هی ایرانی فریب خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
هزار لایک . دقیقا چند ساله یه عده را لولو میکننه و یه منجی میسازند تا مردم بهش رای بدن.
جنگ قدرت در میان گروه های سیاسی برای قدرت و ثروت ادامه دارد.
یک طور دیگه هم می شود پرسید. چرا تابناک و آقای لاریجانی اینقدر از جبهه پایداری متنفرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
پایداریها با گسترش فحاشی خود را افرادی انقلابی تر نشان میدهند حال آنکه این عمل آنها فقط نشان دهنده زره وحصار امنیست که درون آن قرار گرفته
اند ونه انقلابی تر بودن
در انتخابات واقعی هیچ کدام از این‌ها رای ندارند.
تابناک‌نمیدونم نظرم را منعکس میکنید یا نه . پایداریها را شمشیر از رو بستند . اون از شبکه افق که شده شبکه پایداری . واین از هجمه هاشان و حرفهاشان . اینا حامی انقلابند اخه؟؟ عابروی نظام و انقلاب را هم می برند . خاک بر سرما که به این ها رای میدیم . یعنی اگرم میخاستم رای بدم هیچ گاه و هیچ وقت دیگه رای نخواهم داد . رای بدم برن چرت و پرت تحویل مردم بدن ؟ذوالنور یه روز برجام اتیش میزنه . فرداش میگه چرا امریکا از برجام خارج شد . معلوم نیست اینا با خود چند چندن . وای بروزی که پایداریها تو مراکز بالای نظام سمتی بگیرند .
متاسفانه پایداریها چرا که فکر میکنند فقط آنها راه حق را میروند و بقیه خلاف آن
دعوای این به اصطلاح نماینده‌ها چه مشکلی از مشکلات عدیده مردم را حل می‌کند؟
بدبختی کشورما ناکارآمدی مدیرانی مثل لاریجانیست
تیرتان را عوض کنید چرا مردم از جبهه پایداری متنفرند
هشت سال کشور کامل در اختیار لاریجانی ها و روحانی بود یعنی محافظه کاران هشت سال هم بدن کامل به انقلابی ها
وقتی سرگرم ترامپ بودیم چه بی صدا نان گران شد
چرا نان گران شد تا علی شعار شد ولی نبود
چرا نان گران شد چون عدالت بود ولی حرف بود
چرا نان گران شد چون خبرنگاران و سایتها به موضوعات مهم تر فکر کردند
چرا نان گران شد چون خرد شدن استخوان فقرا شنیده نمیشود
چرا نان گران شد چون مسءولین گفتند کی بود کی بود من نبودم
چرا نان گران شد چون همه فقط دیدیم و زمزمه کردیم ولی باید فریاد کرد باید شلاق علی پیدا شود باید تنورها غیر نان کباب هم بپزند باید مسءول عذر بخواهد
جبهه پایداری از اصلاح طلبان و لاریجانی متنفر است.... مردم از همه احزاب و اصولگرایان ناراضیند ....................
این یه بحث روی تفکیک و تجمیع وزارتخانه ها بوده و یه نکته ای که باید در نظر داشت اینه که هر دو اتفاق زمان ریاست لاریجانی بر مجلس صورت گرفته واین یه نقطه ضعف برای ایشونه چون مرکز پژوهشها که راهنمای مجلس برای رای دادن در این موارده زیر نظر ریاست مجلسه و میشه گفت یا این مرکز تحلیل های درستی نداشته یا به تحلیل های اون توجهی نمیشه این کارتون به جای این که به حل مشکل کمک کنه بیشتر یه انحراف از موضوعه بهتره از دمیدن در آتش اختلافات پرهیز کنید
حتما مگر باید یک نفر آن طرفی یا این طرفی باشد تا ما دوستش داشته باشیم! نمی شود مستقل بود؟!!
اگر یک نفر در آن مجلس باید که تعقلی داشته باشد و اندکی بر مبنای منافع ایران تصمیم بگیرند نه منافع پوسیده جناحی همین دکتر لاریجانی است
نویسنده محترم در شغل شریف بافندگی موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد ایضا رمان های علمی تخیلی
همجهت با باد حرکت میکنه
متاسفانه مجلیی که می توانست با تصویب قوانین خوب ونظارت کامل جهت اجرای این قوانین وضعیت کشور را بهتر کند به وظایف خود درست عمل نکرد. مجلسی که لاریجانی رییس ان بود به این علت که بهتر است رییس جمهور هم نشود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر