بازدید 6658

دیدار وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با عادل الجبیر

کد خبر: ۹۲۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳ 25 September 2019
یک خبرنگار صهیونیستی هویت دو وزیر عربی را که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با همتای صهیونیست خود دیدار کردند فاش کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل ازفارس، «شمعون آران» روزنامه نگار صهیونیست و تحلیلگر امور سیاسی مرکز پخش تلویزیون رژیم صهیونیستی در توئیتی هویت دو وزیر عربی را که در نیویورک با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار کرده بودند، فاش کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «روسیا الیوم»، آران به نقل از منابع آگاه نوشت: «اسرائیل کاتص وزیر خارجه اسرائیل در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین و «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجه عربستان دیدار کرد.»

وی در عین حال تاکید کرد که هیچ طرف رسمی در اسرائیل یا غیر آن، این خبر را تاکنون تایید نکرده است.

«اسرائیل کاتص» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت که با یکی از همتایان عربی خود در حاشیه هفتاد و چهارمین اجلاس عمومی سازمان ملل دیدار کرده است.

کاتص بدون ذکر نام کشور عربی که برای «اولین بار» با وزیر خارجه آن در نیویورک دیدار داشت، تاکید کرد که این کشور جزو دولت‌های عربی است که رژیم صهیونیستی با آن هیچ رابطه رسمی و دیپلماتیک ندارد.

وی در صفحه شخصی توئیتر خود با «جذاب» توصیف کردن این دیدار، نوشت: «ما بحث مبسوطی درباره حقایق منطقه‌ای و روش‌های مقابله با تهدید ایران بحث کردیم. همچنین برای افزایش همکاری‌های رایج بین دو دولت توافق کردیم».
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر