بازدید 14950

واکنش پادشاه عربستان به حملات آرامکو

کد خبر: ۹۲۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 20 September 2019

پادشاه عربستان گفت که حمله به آرامکو اقدامی مجرمانه به شمار رود و امنیت منطقه و تامین انرژی جهانی را هدف قرار داده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی سعودی (واس)، سلمان بن عبدالعزیر آل سعود این مطلب را شامگاه پنجشنبه در دیدار با عمران خان نخست وزیر پاکستان در جده، اظهار داشت.

نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار، حمله خربکارانه به تاسیسات نفتی آرامکو در بقیق و خریص را محکوم و بر حمایت کشورش از عربستان در رویارویی با این حملات تاکید کرد.

پادشاه سعودی با قدردانی از موضع پاکستان تاکید کرد که عربستان قادر است با پیامدهای این اقدام مجرمانه که امنیت و ثبات منطقه و تامین انرژی جهانی را هدف قرار داده است، برخورد کند.

در این دیدار همچنین روابط میان دو کشور و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی شد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه و برای چهارمین بار از زمان آغاز کار دولت کنونی اسلام آباد، راهی عربستان شد.

جنبش انصار الله یمن، شنبه گذشته در واکنش به محاصره این کشور و ادامه حملات جنگنده‌های سعودی به مناطق مختلف یمن، پالایشگاه‌های "بقیق" و "خریص" در شرق عربستان را هدف حملات پهپادی قرار داد.
با حمله به این تاسیسات نفتی ۵۰ درصد از تولید و صادرات نفت عربستان به طور موقت مختل شد.
نیروهای انصارالله روز دوشنبه عربستان و امارات متحده عربی را به حملات بیشتر در صورت عدم توقف جنگ تهدید کردند.
ترامپ پس از این حمله بدون هرگونه مدرک ایران را متهم به حمله پهپادها به مراکز آرامکو در عربستان سعودی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
مدرکی لازم نیست، یمن قادر به تامین ابتدایی ترین وسایل مورد نیازش هم نیست چه برسد به امور تسلیحاتی و نظامی.
جنبش انصار الله .ول کنید ایران زده
فعلا رصد ماهواره ایی را رها می کنیم !! آمریکاییها این همه پایگاه دارنند در کشورهای عربی خلیج فارس ( کویت-عربستان-امارات-بحرین-قطر و حتی عمان )و صد البته مملوع از انواع رادارهای رهگیری بقول خودشان یک مگس را قادر به رهگیری می باشند ... از دو حال خارج نیست یا موشکهای ایرانی از داخل ایران و عراق شلیک شده است و یا از مکانی دیگر !!!! پس این رادارها چکاره اند !!!؟؟؟ واقعیت : آنها به وضوح از ایران واهمه دارنند آنها می توانند مهره شطرنج اشان را جابجا بکنند اما نمی دانند حرکت بعدی ایران چگونه خواهدبود .. یانکی ها از کیش شدن خودشان نگران شده اند چه برسد به مات شدنشان . در این میان این مردم فقیر یمن قربانی اصلی می باشند که درگیر برادرکشی و نسل کشی شده اند
عمران خان دو رو به ایران میاد یه حرفی میزنه به عربستان میره حرف دیگه ای میزنه.احمق چرا حملات وحشیانه سعودی وشریکان قاتلش که کودکان یمن درامانش نیستن رو محکوم نمیکنی؟
اقدامی مجرمانه ؟!! واقعا مضحکه .... کشتار مردم بیگناه یمن هیچ ولی نفت اقدامی مجرمانه
حکایت پاکستان هم معمای عجیبی است. در موقع مشکلاتش با هند سراغ ایران می آید و ما در ماجرای کشمیر از پاکستان حمایت می کنیم ولی الان در این شرایط خطیر برای سعودیها دم تکان می دهند. گاهی فکر می کنم کشور های غیر مسلمانی مانند هند که در بندر چابهار سرمایه گذاری کرده و یا چین که در اوج تحریمهای آمریکا نفت ما را می خرد و یا روسیه که حداقل در سازمان ملل رای به نفع ما داده هزاران بار بهتر از کشورهای مسلمان همسایه مان مثل امارات و عربستان و کویت و بحرین و اردن و پاکستان بوده اند که وقتی تحریم می شویم جای خالی نفت ما را بدستور آمریکا فورا پر می کنند.
پاك نوكر عربستانه
کشتن کودکان یمنی جنایتکارانه است یا از بین رفتن شیر الات نفت.واقعا دنیای پستی است با آدمهای پست تر ومفلس وگدایی مانند عمران خان
احمق
برای صادرات باید مجددا مستعمره روسیه یا آمریکا شوی
چون ایندو تا 20سال آینده نفت جهان را تامین خواهند کرد و پس از آن استفاده از نفت بعنوان سوخت قدغن میشود با جایگزین کردن انرژی‌ها ی نوین
به سرمایه‌گذاری کارتل های نفتی بنگرید
مخصوصا در منطقه رازول و کوههای آلپ فرانسه
ایشالا و به امید خدا همین حوثی ها ریشه آل سقوط رو بکنن و بن اره رو به مجازات برسونن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها