بازدید 11019
۴

نرخ جابه‌جایی زائران ایام اربعین ۹۸ در مرز مهران

کد خبر: ۹۲۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 17 September 2019

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان ایلام از تعیین نرخ جابه‌جایی زائران در ایام اربعین ۹۸ خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از ایلام، محمدحسنی صبح امروز در ارتباط با تعیین نرخ مصوب جابجایی مسافر در مرز مهران اظهار داشت: به جهت کنترل ونظارت برجابجایی مسافر وعدم سوءاستفاده برخی رانندگان نرخ مصوب برای مسافربران اربعین ۹۸ تعیین شده است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: نرخ مسیر پایانه‌مرزی تا مهران ۵۰۰۰ تومان، پایانه مرزی مهران تا ایلام ۱۴.۵۰۰ وپایانه مرزی مهران تا اهواز ۵۴.۰۰۰ تومان تعیین شده است.

حسنی افزود: نرخ مسیر پایانه مرز مهران تا تهران ۱۴۰.۰۰۰ تومان، پایانه مرزی مهران تا اندیمشک ۳۸.۰۰۰ تومان و پایانه مرزی تاکرمانشاه ۴۵.۰۰۰ تومان تعیین و تمام مسافربران موظف به رعایت این نرخ نامه بوده و تخطی از آن تخلف محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: زائران اربعین حسینی در صورت مشاهده تخطی از این نرخنامه می‌توانند با سامانه پلیس ۱۱۰ تماس تا به موضوع آنان رسیدگی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
مردم مستضعف ایران پای پیاده در راه عراق ...


مردم ثروتمند عراق با پورشه در راه ایران ...


زیبا نیست ؟؟!!!
فاصله مرز مهران تا تهران حداکثر حدود800کیلومتر است همکنون قیمت اتوبوس معمولی تهران -مشهد(900کیلومتر)60هزارتومان و وی آی پی 100هزارتومان است خلاصه اگه این140هزارتومان قیمت مهران تا تهران قیمت وی.آی.پی باشد حدود 40هزارتومان گرانتر از مسیرهای مشابه است اگر هم اتوبوس معمولی باشه که حدود80هزارتومان گرانتر از مسیرهای مشابه هست
سریییییییییییییییییعا رو خوب اومدیا !
چرا پلیس را در گیر اینکار می کنیدنیروی انتظامی در این ایام فعالیت چشمگیری دارد و آن هم هدایت و نظارت بر انجام امور محوله و آمد و رفت زوار ،وکنترل مرزها .پس مسئولیت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل در این میان و نقش مسئول پایانه های مرزی چیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها