بازدید 4024

اعتصاب ماموران مالیاتی در فرانسه

کد خبر: ۹۲۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰ 17 September 2019
ماموران مالیاتی فرانسه روز دوشنبه در سراسر این کشور در اعتراض به آنچه که «نابودی برنامه ریزی شده» ماموریتهایتشان توصیف کردند، دست از کار کشیدند و در اطراف وزارت دارایی تظاهرات کردند.

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، به گفته همبستگی بین اتحادیه‌ای کنفدراسیون عمومی کار CGT, نیروی کارگر FO, کنفدراسیون کار فرانسه CFDT , و کنفدراسیون کارگران مسیحی فرانسه CFTC , وزارت محاسبات عمومی فرانسه پیش بینی کرده است بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ پنج هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی را حذف کند که چهار هزار و ۸۰۰ مورد آن مربوط به اداره کل دارایی است که از سال ۲۰۰۲ چهل هزار شغل آن حذف شده و برنامه ریزی شده است هزار شغل از یک هزار و ۶۰۰ شغل آن نیز حذف شود.

در شهر استراسبورگ ۱۵۰ تا ۲۰۰ مامور مالیاتی درحالی که لباس سیاه پوشیده بودند پشت سر تابوتی مقوایی حرکت می‌کردند و پرچم‌هایی با تصویر جمجمه در دست داشتند.

در شهر لیل در شمال فرانسه، آژاکسیو و باستیا، تولوز در جزیره کرس هم ده‌ها نفر از ماموران مالیاتی تظاهرات کردند. تظاهرات ماموران مالیاتی پاریس هم قرار است بعداز ظهر در برابر وزارت دارایی فرانسه برگزار شود.
یکی از مسئولان همبستگی بین اتحادیه‌ای در کنفرانسی خبری در پاریس گفت: این اولین گام است و امیدواریم این حرکت گسترش یابد تا این ماموران که هم متحمل حذف مشاغل خود هستند و افزایش بار کاری ناشی از این حذف‌ها را متحمل می‌شوند صدای خود را به گوش‌ها برسانند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان