بازدید 5294
۲

امسال اعتماد سهامداران بیمه معلم دو چندان شد

عملکرد ۵ ماهه نخست امسال بیمه معلم اعتماد سهامداران را دو چندان کرد
کد خبر: ۹۲۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 14 September 2019

آنچه گذشت»»» تازه واردترین شرکت بیمه‌ای بازار سرمایه برای نخستین بار میزبان سرمایه گذاران خرد در مجمع عمومی عادی سالیانه خود بود. مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه معلم در حالی برای نخستین بار پس از عرضه سهام شرکت در بازار سرمایه، در پایان تیر ماه برگزار شد که سهامداران به تقسیم سود ۱۰ درصدی موافقت کردند.

موضوعی که نشان می‌دهد سهامداران با تمام قوا به مدیریت شرکت اعتماد داشته و به چشم انداز بیمه معلم در سال‌های آینده بسیار امیدوارند؛ و اما... بررسی عملکرد شرکت بیمه معلم در ۵ ماهه نخست سال ۹۸ نشان می‌دهد این اعتماد چندان بیهوده نبوده است.

بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی شرکت در سامانه کدال بورس، بیمه معلم در ۵ ماهه نخست سال ۹۸ مبلغ ۹، ۶۷۰ میلیارد ریال از مشتریان حق بیمه دریافت کرده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد حدود ۶۰ درصدی همراه بوده است.

تحلیل‌ها نشان می‌دهد جمع سود خالص شرکت در سه ماهه نخست سال جاری رقمی معادل ۱۶۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد حدود ۱۴ درصدی همراه شده است. گفتنی است که هزینه‌های عمومی و اداری بیمه معلم در سه ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تنها حدود ۶ درصد رشد داشته که با توجه به افزایش چشمگیر سطح قیمت‌ها و میزان افزایش حقوق پرسنل، نشان از مدیریت هزینه‌ها در این بخش دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بیمه خوبی است و سریعا خسارتها را پرداخت میکند.
اگر بگويم خدمات بيمه معلم در سال 1397 به مراتب بهتر از سال 1398 بوده گزاف نگفته ام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر