بازدید 6176
۵

آمریکا: هرکس که با ایران معامله کند تحریم خواهد شد

کد خبر: ۹۲۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ 08 September 2019
معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی مدعی شد که واشنگتن خریداران نفت ایران را تحریم خواهد کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی روز یکشنبه به خبرگزاری رویترز اعلام کرده است که هرکسی که به دادوستد با ایران و یا خرید نفت از این کشور مشغول باشد، در لیست تحریم‌های آمریکا قرار خواهد گرفت.

سیگال مندلکر با رد پیشنهاد فرانسه در خصوص ایجاد خط اعتباری برای ایران مدعی شد: ما به اعمال فشار بر ایران ادامه خواهیم داد. رئیس‌جمهور ترامپ نیز اعلام کرده به هیچ‌گونه معافیتی در هیچ زمینه‌ای اعطا نخواهد شد.

وی همچنین مدعی شد که میزان صادرات نفتی کشورمان به شدت کاهش پیدا کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بهتره مسوولین به دشمنی پرهزینه ووالکی و مدت دار پایان بدن تا مردم روی آسایش را ببینند
به جهنم...فشار به مردم ایران محکوم به شکست است....هر که با آل علی درافتاد..خر شد و خنگ...مردم ایران بهترین دوستان امریکا هستند
بهترین عمل در مقابل این احمق ها ایجاد خرابکاری در سیستم های تجارت دریایی وهوایی اونهاست .وهمچنین ترور عوامل موثر در تحریم های ایرانه تا دیگه کسی جرات راه دادن تحریم ایران به فکرش خطور نکنه.باید خواب رو از چشمشون گرفت .
دلار دراستانه بازگشت به کانال ۱۲۰۰۰ تومان
فنر به زور فشرده شده دلار اماده بازشدن و جهش است

اولین نشانه های ته کشیدن ذخایر ارزی :
همتی: تامین ارز عمره مستحبی اولویت بانک مرکزی نیست

رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بانک مرکزی تلاش خود را برای تامین نیاز ارزی حج واجب انجام داد، اما با توجه به شرایط پیچیده ارزی کشور، اولویت بانک تامین نیازهای اساسی و دارو است. لذا، در مقطع کنونی، تامین ارز عمره مستحبی نمی‌تواند در اولویت کاری بانک باشد.
هر چی ایران بیشتر هارت و پورت تو خالی بکنه آمریکا در عمل فشار بیشتری میاره.من نمیدونم اشغال سفارت آمریکا چه دردی دوا کرد که اینهمه بابتش داریم هزینه میدهیم؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل