بازدید 9081

توقف افزایش حباب گونه قیمت مسکن

کد خبر: ۹۲۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 31 August 2019
وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش حباب گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است، کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از پردیس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش قیمت مسکن اظهار داشت: افزایش حباب گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است، کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند.

اتمام مسکن مهر پردیس تا پایان سال

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام مسکن مهر تا پایان سال جاری افزود: پروژه‌هایی که مشکل قضایی دارند در مهلت مشخص‌شده به اتمام نمی‌رسد و قابلیت واگذاری دارند و در روز‌های آینده ۱۰ هزار واحد که عملیات تکمیلی آن‌ها به اتمام رسیده است تحویل داده می‌شود.

اسلامی با تأکید بر اینکه تکمیل زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر جزو الزامات زندگی شهروندان است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا زیرساخت پروژه‌های مسکن مهر را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم، اما ساخت پروژه‌های ساختمانی حتماً تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما در شهر‌های جدید سکونت و اشتغال توأمان است و باید از خوابگاهی بودن یک شهر خارج شویم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلنگ زنی فاز سوم پارک فناوری پردیس گفت: با استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان عملیات اجرایی آغاز و شرکت‌های زیادی که از جنس دانش‌بنیان هستند که در فاز سوم پارک جای می‌گیرند.

اسلامی در پایان بابیان اینکه بخش دوم فاز سوم پارک زمین بزرگی است، خاطرنشان کرد: با تهیه طرح جامع و طی مراحل قانونی در شورای شهرسازی در کنار پایتخت ارزش‌افزوده‌ای به وجود می‌آید که امیدوار است شاهد شکل‌گیری شهری بانشاط باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۸
متری خداتومان افزایش پیدا کرده پول کارمند مگه میرسه این مسئولین حدا وکیلی اصلا از مردم خبرندارند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ماشین آلات ساخت نوین پنل‌های کامپوزیت را وارد یا تولید کنید
مزیت های زیادی مانند سرعت بالای ساخت، سبکی بالا که باعث امنیت در هنگام بروز زلزله می‌شود، تطبیق با هر نوع شرایط آب و هوایی، صرفه جویی در انرژی و مقاومت بالا دارد.
و با تولید گسترده آن از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است
دولتی ها پایین امدن قیمت مسکن را هم به خودشان ربط ندهند این به خاطر نداری و قدرت خرید مردم است که داره قیمت مسکن پایین میاد .

دلار پایین میاد میگند ما این کار رو کردیم بالا میره ساکت میشوند . واکنش مسئولان ما خنده داره .

ترامپ یه مقدار نرم صحبت میکنه دلار پایین میاد میگند ما دلار رو پایین اوردیم یه مقدار تند صحبت میکنه میگند دشمنان در بالا رفتن ارز دست دارند .
این وزرای حسن روحانی واقعا نوبرن. واقعا ادم در حیرته از این همه کمالات. میگیم نره میگه بدوش. مرد حسابی با کدام پول تامین کنن. خانه 300 میلیون در یک سال قیمتش شده یک و نیم میلیارد فکر می کنی الان اومده پایین؟
حکیم و شیخ بزرگوار(وزیر راه و شهرسازی) فرمودند:
افزایش حباب گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است، کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند.
ایشان احتمالا قند خونشون افتاده بوده و فکر میکردند دارند برای خبرگزاری های خارجی خبر تهیه میکنند نه مردم ایران . و در این توهم هستند که دولت در این چندساله حقوقها را هرساله حداقل 200 درصد اضافه کرده و مسئولین هم خیلی بفکر خانه دار شدن مردم هستند!!!
برادر مایحتاج اولیه زندگی ماهیانه شده حداقل یک میلیون و نیم حالا میگی خونه بخریم ...
یه مدت بود کسی چیزی نگفته بود انقدر بخندیم و حال و احوالمون عوض بشه!!!
آقای وزیر ،سری به آژانسهای مسکن بزنید و ببینید حباب وجود دارد یا خیر ،چرا آدرس اشتباهی میدهید که حباب مسکن وجود ندارد .کمی بر بازار مسلط باشید.
واقعا دست اقای وزیردرد نکندد به قول مهران مدیری خدایاااا شکرررر.
واقعا درک وزیراز شرایط جامعه ضعیف است.یک کارمند چطور می تواند یک خانه که متری ده میلوین تومان قیمتش درتهران است را بخرد.
شنبه ۹ شهریور ساعت ۱۵
دلار ۱۱۵۵۰
سکه ۴۱۵۰۰۰۰
روند قیمتها صعودی است
من بعنوان یک کارشناس خبره اقتصادی تاییدمیکنم که همه بازارها بلااستثنا حباب دارند اما بورس سر سوزنی حباب نداره ! وبازهمچنین تضمین میکنم تحت هرشرایطی ( حتی بروزجنگ) شاخص کل بورس بزودی رکوردهمه اعصارتاریخ راخواهدشکست وبه کانال ۳۰۰ هزارواحد وارد خواهدشد و ماهی صدهزارواحد پیشروی خواهدکرد و بی تردید سوداورترین بازار بین بازارهای سرمایه گذاری خواهدشد !!!!!
چه دل خوشی داری!
قیمت مسکن در یک سال به اندازه 4 برابر افزایش پیدا کرده حالا که 4 میلیون اومده پایین میگه برو بخر!
آقا خانه 200 میلیونی شده یک میلیارد!!!!
می فهمی؟
چطوری بخریم؟
با کدوم پول؟
منظور بنده خدا اينه كه الان حقوقبگيران خونه رو بخريد چون چند صباح ديگه كه غول نقدينگي از لونه اش بياد بيرون قيمت ها قرارهست دو سه برابر بشه . پس بخريد تا گرون نشده .
از اقای وزیر ممنونم که آدرس خونه را نشون داده، ای کاش آدرس پول خریدش را هم نشان میداد
ايشون يا نميدونه مقدار حقوق كارمندان چقدره يا از قيمت ملك كه با فساد دولتي ها و بانكها حبابي بالا رفته خبر نداره
يه كارمند با كل اضافه كار اگر خرجي نداشته باشه و پولش رو تمام كمال بزاره براي ملك ميتونه ماهي 10 سانت خونه بخره
وزير ميخواهد مسكن هاشو بفرشه مشتري نداره اينو ميگه
نزولي رو خوب اومدي؟
دلالان وبنگاهداران و عوامل انها هر ترفندي بخواهند براي رونق مسکن اجرا کنند بدانند تا کاهش حدود چهل درصد قيمت هاي فعلي که حباب است غير ممکن است رونق ببازار مسکن برگردد.
چه فشاری بهش آوردند که حرفشو پس بگیره خدا میدونه نخریدن مردم باید حداقل چهار تا شش ماه ادامه پیدا کند تا قیمت بشکند وگرنه کاهش ۳ درصدی در مقابل افزایش ۳۰۰ درصدی معنا ندارد
مسوولین با سیاستهای غلط مملکت را به بن بست رسانده اند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار