بازدید 25105
۲
فرمان به اختیار باشید

آشنایی با ویژگی‌های اپلیکیشن راننده ماکسیم

کد خبر: ۹۲۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 28 August 2019

اپلیکیشن راننده سامانه‌ هوشمند حمل‌ونقل ماکسیم خدماتی را در اختیار رانندگان قرار داده است که برخی از آنها در میان اپلیکیشن‌های این حوزه در ایران منحصربه‌فردند. در ادامه، نگاهی به برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن راننده ماکسیم(تاکسی درایور) می‌اندازیم.

 تبدیل سفر به پول

برای برخی از رانندگان، تردد در جاده‌های بدون ترافیک آسان‌تر از رفت‌وآمد داخل شهر است. اپلیکیشن ماکسیم امکان منحصربه‌فردی را در اختیار رانندگان قرار داده است که به جابه‌جایی مسافران بین شهرها بپردازند. این در حالی است که رانندگان دیگر تاکسی‌های آنلاین تنها می‌توانند مسافران درون‌شهری را جابه‌جا کنند. «سفرهای بین‌شهری» فرصت خوبی را در اختیار افراد علاقه‌مند به تردد و درآمدزایی بین‌شهری می‌گذارد.

گزینه «تخفیف کالا و خدمات» ماکسیم

‏«تخفیف کالا و خدمات» سرویس جدیدی از سامانه هوشمند خدمات حمل‌ونقل ماکسیم است که در آن این سامانه در هر کدام ‏از بیش از 100 شهری که در آنها فعال است، برخی از کالاها و خدمات را با تخفیف به  رانندگان ‏ماکسیم ارائه می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به شست‌وشوی خودرو، تعویض روغن موتور، باتری‌سازی، خرید از فروشگاه، بازدید از اماکن خاص و تخفیف ویژه اپلیکیشن‌های همکار مانند تخفیفان، چهارچرخ و ... اشاره کرد.

لیست این کالاها و خدمات برای هر شهر متفاوت است و رانندگان برای مشاهده آنها می‌توانند به ‏گزینه «تخفیف کالا و خدمات» در اپلیکیشن رانندگان ماکسیم مراجعه کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این تخفیف‌ها نیازمند فعال بودن اپلیکیشن راننده است.‏‏

کمیسیون پایین

یکی از ویژگی‌هایی که برای رانندگان در کار اهمیت زیادی دارد درصد کمیسیون سامانه‌های هوشمند خدمات حمل‌ونقل است. ماکسیم با دریافت تنها 10 تا 13 درصد کمیسیون، پایین‌ترین میزان کمیسیون را در میان دیگر تاکسی‌های آنلاین از رانندگان دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که این کمیسیون در شهرهای مختلف تحت پوشش ماکسیم متفاوت است و در سفرهایی که در محدوده طرح ترافیک تهران انجام می‌شوند، درصدی از سهم کمیسیون در قالب طرح تشویقی عودت داده می شود و امکان درآمدزایی بیشتر را برای رانندگان فراهم می‌کند.

پیغام گذاشتن برای راننده

ممکن است برای هر کدام از ما پیش آمده باشد که هنگام درخواست خودرو متوجه شارژ کم گوشی‌ همراهمان شده باشیم و نگران شویم که نکند قبل از رسیدن راننده، خاموش شود و نتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. ماکسیم برای این شرایط، امکانی بسیار کاربردی در اپلیکیشن مسافر و راننده با عنوان گزینه «چت با راننده» در نظر گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از این گزینه محل دقیق ملاقات با راننده و مشخصات ‏ظاهری خود را از قبل اطلاع بدهید تا در صورت خاموش شدن تلفن همراهتان، راننده ماکسیم به راحتی شما را پیدا کند.

زنجیره درخواست‌ها

ممکن است زمانی‌ که راننده در حال انجام سفری است، درخواست‌های جدیدی به‌ صورت متوالی به او ‏سپرده شود. راننده‌ها باید توجه داشته باشند که مبدأ درخواست‌ جدید نزدیک به مقصد سفر جاری آنها خواهد بود. بدین ‏‏‌ترتیب، مدت ‌زمان انتظار بین سفرها برای رانندگان کاهش پیدا می‌کند و طبیعتاً میزان درآمد آنها نیز افزایش خواهد یافت. ‏

همچنین رانندگان می‌توانند در قسمت «منطقه‌ پایان سفر» در لیست سفارش‌ها، درخواست‌هایی را که مبدأ آنها ‏نزدیک به مقصد سفر جاری آنهاست مشاهده کنند و اجرای آنها را بپذیرند (به‌ صورت دستی).‏

پس از پذیرفتن درخواست جدید، راننده ۱۵ دقیقه فرصت دارد تا سفر خود را به پایان برساند و به مبدأ ‏درخواست جدید برسد. در غیر این صورت، درخواست به‌ صورت خودکار لغو می‌شود. بنابراین، رانندگان بهتر است واقع‌بینانه عمل ‏کنند و پیش از پذیرفتن چنین درخواست‌هایی، میزان زمان کافی برای رسیدن به مبدأ مسافر بعدی را ‏بسنجند.

زنجیره درخواست‌های اپلیکیشن  رانندگان ماکسیم این امکان را به راننده می‌دهد که تا قبل از رسیدن به مقصد، درخواست‌های ‏سفر دیگری را دریافت کند و بدون اتلاف وقت، در زمان معقول سفرهای بیشتری را انجام و درآمد خود را افزایش دهد.

سفر در محدوده دلخواه

برخی تصور می‌کنند که کار در سامانه‌های هوشمند خدمات حمل‌ونقل، شغلی تمام‌وقت است که ‏علاوه بر صرف وقت و انرژی زیاد، هزینه‌هایی همچون استهلاک بالای خودرو را به همراه دارد. ماکسیم امکانی را برای رانندگان فراهم کرده است تا بتوانند حتی در فاصله محل کار تا خانه خود ‏درآمدزایی کنند. کارمندانی که قصد برگشت به خانه را دارند، شهروندانی که می‌خواهند در طول ‏مسیر روزانه خود درآمد کسب کنند و رانندگانی که تمایل دارند فقط در محدوده خاصی از شهر کار کنند، ‏می‌توانند از این امکان ویژه اپلیکیشن ماکسیم استفاده کنند.‏

با فعال کردن گزینه «فیلتر انتخاب‌های خودکار»، امکانی در اپلیکیشن ماکسیم برای راننده ایجاد می‌شود که از ‏طریق آن محدوده موردنظر را تعیین کند و درخواست مسافرانی را بپذیرد که مقصد و مسیرشان در همان ‏محدوده است.‏ رانندگان ماکسیمی برای استفاده از این امکان ویژه می‌توانند با کمک «فیلتر انتخاب‌های خودکار»، یک یا چند ‏منطقه از مناطق شهر خود را برگزینند. پس از انجام عملیات فوق، اپلیکیشن ماکسیم به محض آنلاین شدن ‏راننده، سفر‌هایی را که در محدوده نشان‌دارشده وجود دارند به صورت خودکار به راننده پیشنهاد می‌کند. ‏گفتنی است که رانندگان محترم می‌توانند علاوه بر مناطق شهری، گزینه‌های «فرودگاه» یا «حومه شهر» را ‏نیز فعال کنند.‏

انتخاب سفر دلخواه

در اپلیکیشن ماکسیم، برخلاف اپلیکیشن تاکسی‌های آنلاین دیگر، رانندگان حق انتخاب از بین سفرها را دارند. علاوه بر امکان اختصاص خودکار سفرها، رانندگان می‌توانند لیست همه سفرها را در اپلیکیشن مشاهده کنند و با توجه به مبدأ، مقصد و هزینه سفر، سفر دلخواه خود را برگزینند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
قسمت شارژکاربری فعال کنید
شرکت ماکسیم کلاهبردار اعظم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر