بازدید 11212
سوژه

آیا مصدومیت حسن یزدانی نگران کننده است؟+عکس

با توجه به اینکه در آستانه مسابقات جهانی کشتی هستیم نگرانی درباره آسیب دیدگی انگشت حسن یزدانی وجود داشت که (سه شنبه) با حضور این قهرمان المپیک در فدراسیون پزشکی ورزشی و معاینات متخصصان این فدراسیون، مشخص شد آسیب دیدگی او ...
کد خبر: ۹۲۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 28 August 2019

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در پی مراجعه و معاینه حسن یزدانی گفت: بر اساس نظر متخصصان این فدراسیون آسیب دیدگی حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد جزیی است.

به گزارش تابناک ورزشی، در فاصله تقریبا ۲۰ روز مانده تا مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کشتی آزاد حسن یزدانی در تمرینات دچار مصدومیت شد. او در همین راستا به فدراسیون پزشکی ورزشی اعزام شد تا مورد معاینه قرار بگیرد.

دکتر تورج ملک محمدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه مسابقات جهانی کشتی هستیم نگرانی درباره آسیب دیدگی انگشت حسن یزدانی وجود داشت که سه شنبه با حضور این قهرمان المپیک در فدراسیون پزشکی ورزشی و معاینات متخصصان این فدراسیون، خوشبختانه مشخص شد آسیب دیدگی او جزئی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

آیا مصدومیت حسن یزدانی نگران کننده است؟

وی افزود: حسن یزدانی علاوه بر حضور در درمانگاه در دفتر ریاست فدراسیون نیز حضور یافت. در این دیدار دکتر غلامرضا نوروزی بار دیگر تاکید کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی خود را خادم تمام ورزشکاران سراسر کشور و اعضای کمیته خدمات درمانی این فدراسیون می‌داند و در عین حال نگاه ویژه‌ای به فدراسیون‌ها و ورزشکاران المپیکی هم دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار