بازدید 10226
۳

تسهیلات مسکن بانک ملی ایران، امید تازه مستاجران

کد خبر: ۹۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 26 August 2019

با ابتکار بانک ملی ایران، اکنون کسانی که متقاضی دریافت تسهیلات مسکن هستند، می توانند علاوه بر بانک ارائه دهنده تسهیلات، نوع تسهیلات دریافتی را نیز به سلیقه خودشان انتخاب کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برای سال های متمادی، دریافت تسهیلات مسکن تنها به چند روش محدود امکان پذیر بود، در حالی که اکنون این روش ها متنوع شده است.

در سبد تسهیلات بانک ملی ایران که انواع تسهیلات خرد و کلان، از تعمیر مسکن و خرید کالا تا راه اندازی بنگاه های بزرگ اقتصادی و سرمایه در گردش را در بر می گرفت، همواره خلا تسهیلات خرید و ساخت مسکن نمایان بود.

بانک ملی ایران در آستانه ۹۱ سالگی خود این امکان را برای مشتریانش ایجاد کرده است که با خرید اوراق تسهیلات مسکن از فرابورس، این تسهیلات را با کمترین هزینه دریافت کنند.

روش های تامین مالی خرید و ساخت مسکن در بانک ملی ایران آن قدر متنوع است که تقریبا همه می توانند بدون محدودیتی خاص از آن استفاده کنند. این تسهیلات نسبت به نمونه های مشابه خود ارزان تر است و دریافت آن به سال ساخت مسکن مورد نظر وابستگی ندارد.

تسهیلات مسکن بانک ملی ایران به خوبی توانسته میان متقاضیان خرید و ساخت مسکن جای خود را باز کند، به طوری که اکنون هزاران حساب از این نوع در شعب بانک افتتاح شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
شما كه اين مورد رو نوشتين متن رو كامل كنين و انواع وام و شرايط و تعداد ضامن ها رو هم بنويسين....بانك به اين راحتي آمار نميده
راه حل کاهش قیمت مسکن : باید ساختمان از لیست کالاهای سرمایه ای خارج شود مثل سایر کشورهای پیشرفته جهان که جمعیت جوان زیادی دارند و با کمبود مسکن مواجه هستند
امید تازه مستاجران؟؟؟؟ وام باید مشکل ما مستاجران را رو حل کنه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان