بازدید 8456

رضایی: تبعات سرنگونی پهپاد بسیار سنگین بود

از زمانی که شجره طیبه جمهوری اسلامی کاشته شده تاکنون می‌توان گفت: شاخ و برگ آن فراتر از کشورمان رفته و بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیا در برابر آن زمین‌گیر شده است.
کد خبر: ۹۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 25 August 2019
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ما نیازمند اقتصادی مردمی و اسلامی هستیم، تصریح کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب این اتفاق رخ دهد و تفکر جهادی و مبارزه با توطئه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف ازجمله اقتصاد ورود جدی پیدا کند که در این صورت شاهد پیشرفت کشورمان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر در قزوین با بیان اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دولت‌های مختلف دست‌نشانده رژیم شاهنشاهی تابع دستور بیگانگان بودند، اظهار کرد: از زمانی که شجره طیبه جمهوری اسلامی کاشته شده تاکنون می‌توان گفت: شاخ و برگ آن فراتر از کشورمان رفته و بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیا در برابر آن زمین‌گیر شده است.

وی افزود: انواع فشار‌ها توسط دشمن برای برون‌رفت از بن‌بست خود در برابر قدرت ایران بر کشورمان تحمیل شد که این روند در سه سال اخیر شدت گرفته است بااین‌حال به نتیجه‌ای نرسیدند.

رضایی عنوان کرد: آن‌ها می‌خواستند با پهپاد‌های خود کشور ما را امتحان کنند و یک ماهی بود که رفت‌وآمد داشتند و در مقابل هشدار‌های ایران مبنی بر تبعات حضور این هواپیما‌های فوق پیشرفته در خاک ایران توجه نداشتند که درنهایت یکی از پهپاد‌ها توسط غیورمردان ایران نابود شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تبعات سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران برای آمریکا بسیار سنگین بود، گفت: آبروریزی و شکستن اقتدار آمریکایی‌ها در طول این مدت ناشی از قدرت کلمه طیبه انقلاب اسلامی در جهان است.

وی ادامه داد: سال جاری سال بسیار مهمی برای ماست؛ چرا که آمریکا بعد از ناکامی‌ها و شکست‌های خود در عرصه سیاسی و نظامی به دنبال به نتیجه رسیدن تحریم‌های خود در ایران است لذا جهاد و رشادت باید وارد عرصه اقتصادی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد:در حوزه اشتغال و تولید خوب عمل نشده است و سیاستمداران باید پاسخ دهند که چرا در این عرصه‌ها دچار ضعف هستیم؟

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد راهی که شهدا و رزمندگان درعرصه ازخودگذشتگی و تلاش برای رضای خدا طی کردند ما در حوزه اقتصاد نرفته‌ایم چراکه اگر راه آن‌ها را ادامه می‌دادیم تحولات بزرگی را در حوزه‌های مختلف شاهد بودیم.

این مسئول تصریح کرد: ما نیازمند اقتصاد مردمی و اسلامی هستیم و برای نیل به این منظور باید تفکر لیبرالی و سرمایه‌داری کنار گذاشته شده و راه شهیدان و رزمندگان و جانبازان ادامه داده شود.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در گام دوم انقلاب اسلامی این اتفاق رخ دهد و تفکر جهادی و مبارزه با توطئه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف ازجمله اقتصاد ورود جدی پیدا کند که در این صورت شاهد پیشرفت کشورمان خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی