بازدید 11624

توضیح درباره خودسوزی یک فرزند شهید

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با ابراز تاسف گفت: متاسفانه یک فرزند شهید ۴۷ ساله که روز گذشته در این استان اقدام به خودسوزی کرده بود در بیمارستان مطهری تهران جان سپرد.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 25 August 2019
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با ابراز تاسف گفت: متاسفانه یک فرزند شهید ۴۷ ساله که روز گذشته در این استان اقدام به خودسوزی کرده بود در بیمارستان مطهری تهران جان سپرد.

دکتر عینی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گفتگو با ایسنا، بیان کرد: ضمن ابراز تاسف از این حادثه پیش آمده باید بگویم روز گذشته یک فرزند شهید در مقابل فضای سبز کلانتری ۱۱ استان قم اقدام به خودسوزی کرد که سریعا او را به بیمارستان نیکویی قم انتقال دادند و اقدامات پزشکی بر روی این فرزند شهید انجام شد. پس از آن سریعا برای تکمیل روند درمان و رسیدگی به این مصدوم او را به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری تهران منتقل کردند.

وی یادآور شد: امروز بنده به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم جهت پیگیری مراحل درمان و ملاقات این فرزند شهید در بیمارستان محل بستری حضور پیدا کردیم، اما متاسفانه این فرد به دلیل شدت سانحه جان سپرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: لازم است بگویم این فرزند شهید ۴۷ سال سن داشت و به دلیل اختلالات روانی و دو قطبی بودن حکم مهجوریت نیز داشته است و پیش از این چندین مرتبه در منزل تهدید به خودسوزی کرده بود همچنین به دلیل شرایطی که داشت چندین بار در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری شده بود.

عینی در پایان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمام قد در پی پیگیری و درمان حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است و از حادثه پیش آمده ابراز تاسف می‌کنیم و به خانواده او تسلیت می‌گوییم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۱۹
روانی بود ولی می دانست که باید خودسوزی کند . خجالت بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
اره دیگه مام گوشامون دراز.طرف تا ۴۷ سالگی روانی نبوده حالا که کارد به استخونش رسیده روانی شده.بگین روانی کردیم بنده خدا رو
جناب مسئول
1- ایشان در مقابل اداره کل خودکشی کرد گرچه در انتهای کوچه کلانتری هم هست
2- چه اصراری دارید مدیر کل بنیاد قم جانباز 70 درصد باشد مدیر نیاز به تحرک دارد
3- بحران بیمه تکمیلی جانبازان و والدین شهدا را حل کنید تا جای خطر نا کی کشیده نشود
4 مشکل حقوق جانبازان خصوصا معسران بدبخت را حل کنید معسران حقوق بگیر ساتا را به بنیاد ملحق کنید و از صدقه بگیری نجات دهید
از آقای رئیسی می خواهیم به موضوع اختلاس و کم کاری ها در بنیاد ایثارگران ورود کنند
تا کسی خودکشی می کنه سریع میگن مشکل روانی داشته.
مایه تاسفه مردم را به چه روزی انداختن
به دلیل اختلالات روانی؟!!!!
شما که راست میگید روانی بود شاید هم روانی شده
مقابل بنیادشهیداعتراض کرده و گرچه کلانتری هم تو اون خیابون هست.
ايا خون اين افراد به گردن مسولين كشور است. ؟
شرم کنید . بخاطر شهدا شرم کنید .
شک دارم روانی بوده و مطمئنم همه شک دارند. بهتر است مشکل اصلی را قبول و حل کنید تا تکرار نشود. مدام توجیه خرابکاری ها درست نیست...
اختلالات روانی را بهش تحمیل کردید. تمامی افرادی که با بنیاد سرکار گذاشتن شهدا و ایثارگران (بنیاد شهید سابق) سروکار دارند نهایتا به بیماری های اعصاب و روان دچار میشوند چون خطی مشی این بنیاد سرکار گذاشتن مراجعین است وبس.
یه کم خجالت بکشیدف روانی بوده یعنی چی؟؟؟
اختلال روانی داشت یا کارد به استخونش رسیده بود ؟
شایدم توطئه رسانه های غربی و لابی صهیونیسم بوده که اوضاع ایران رو سیاه جلوه بدن.
چطور تمام قد پی پیگیر درمان و حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران هستید که اینهمه مدت مشکلات روحی روانی اون بنده خدا را حل نکرده بودید؟
خیلی هستند که دارن خودگشی می کنن ولی چون مردم عادی هستن رسانه ای نمیشه مردم مشکل اقتصادی دارن می فهمید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اره دیگه هر کسی که با اونا مشکل داره مشکل روانی داره . خجالت چیز خوبیه .
گیریم که مشکل روانی داشته چه بلایی به سرش آوردید که دچار مشکل روانی شده؟
روزانه تعداد زیادی از این مردم بدبخت نامید از همه کس و همه چیز خود کشی میکنند ولی چون این فرزند شهید بود دوستان متوجه شدند!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل