بازدید 4391

پنجمین برد افشین قطبی در لیگ دسته یک چین

قطبی در فولاد خوزستان هم شروع طوفانی داشت اما کم کم به روال سابق برگشت و کار بجایی رسید که در بازی های انتهایی فصل نتوانست نظر مدیران فولاد برای تمدید قرارداد را جلب کند.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 25 August 2019

تیم شیجیاژوانگ اور برایت چین با کسب یک پیروزی دیگر خود را به جمع تیم‌های مدعی صعود نزدیک کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست و سوم لیگ یک چین امروز با دیدار‌هایی حساس آغاز شد و تیم تحت هدایت افشین قطبی نیز به یک برد دیگر رسید. شیجیاژوانگ در دیدار خارج از خانه موفق شد هونگیون چین را شکست دهد و ۴۱ امتیازی شود. آن‌ها اکنون تنها یک امتیاز تا منطقه صعود فاصله دارند. قطبی در فولاد خوزستان هم شروع طوفانی داشت اما کم کم به روال سابق برگشت و کار بجایی رسید که در بازی های انتهایی فصل نتوانست نظر مدیران فولاد برای تمدید قرارداد را جلب کند.

در شش بازی شیجیاژوانگ اور برایت با مربیگری افشین قطبی آن‌ها به پنج پیروزی رسیده اند که سه تا در خارج از خانه رقم خورده است. این تیم هفته آینده به مصاف یاتای می‌رود؛ تیمی ثروتمند که فصل گذشته از سوپرلیگ سقوط کرد و حالا به دنبال بازگشت به جایگاه خود است. قطبی و شاگردانش باید امیدوار به شکست دو تیم صدرنشین در این هفته باشند چرا که در این صورت فرصت خوبی برای رسیدن به رتبه اول یا دوم خواهند داشت. هنوز ۷ بازی از لیگ یک چین باقی مانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار