بازدید 5903

تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از «عصر جدید»

کد خبر: ۹۱۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 23 August 2019

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه تلویزیونی «عصر جدید» تقدیر کرد و «ایجاد فضای مشارکتی» در اثر این برنامه را «موجب تقویت حس اعتماد به نفس ملی و عدالت رسانه‌ای» دانست.

به گزارش «تابناک» از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر «سعید رضا عاملی» در نامه به دکتر «علی عسکری» رییس سازمان صدا و سیما،‌ موفقیت رسانه ملی در تولید و پخش مسابقه عصر جدید را به وی و عوامل این برنامه تبریک گفت و تصریح کرد: در عصر فراگیری رسانه ها به‌ویژه رسانه تلویزیون و هنگامه جنگ نرم دشمنان علیه ملت بزرگ و سرافراز ایران که یکی از راهکارهای این تهاجم، اعتمادزدایی و از بین بردن مرجعیت رسانه ملی در افکار عمومی مردم کشورمان است، همکاران توانمند و هوشمند شما توانستند با تولید و پخش مسابقه عصر جدید؛ توجه درصد بالایی از مردم را به خود جلب کنند و این موفقیت، بدون تردید موفقیتی بزرگ برای جامعه رسانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: توجه به استعدادها و توانمندی‌های همه مردم ایران و ایجاد فضای مشارکتی که هرکسی در خود توانمندی و استعدادی می‌دید، توانست خود را در معرض داوری و قضاوت بینندگان و داوران این مسابقه بگذارد و «دیده شود» موجب تقویت حس اعتماد به نفس ملی و عدالت رسانه‌ای شد. رسانه ملی در مسابقه عصر جدید نشان داد که به واقع «رسانه ملی» است و همه اقوام ایرانی به عنوان اجزای پیکره ملت عزیز ایران فرصت دارند تا در قاب این رسانه حضور یافته و خود را عرضه کنند و مقوم همبستگی ملی باشد.

عاملی نوشت: توجه به هنرهای اصیل ملی مانند موسیقی سنتی، حضور بانوان توانمند دارای استعداد با رعایت کامل حجاب اسلامی نیز از نکات بارز و قابل توجه مسابقه عصر جدید است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تیم توانمند داوری و مشارکت چند میلیون نفری مردم شریف ایران در رای به برگزیدگان، همه نشان از انتخاب و رای به «توانائی»، «زیبایی»، «مهربانی»، «خلاقیت» و در یک تابلوی برگزیده، رای به عقلانیت و معنویت الهی بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان