بازدید 12325

بازداشت زن جنابت کار در فرودگاه

کد خبر: ۹۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۱ 21 August 2019
زن ملایری بعد از قتل همسر، زن برادر و دوست باردارش سعی داشت با هویت جعلی به تهران فرار کند، اما در فرودگاه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایران، سرهنگ محمدباقر سلگی -فرمانده انتظامی ملایر - در خصوص جزئیات این پرونده به ایرنا گفت: حدود یک ماه قبل خبر کشف اجساد یک زن و مرد جوان در خانه‌ای واقع در یکی از محله‌های شهر ملایر به مأموران کلانتری ۱۲ این شهر اعلام شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این زن و مرد بر اثر مسمومیت جان باخته‌اند. در حالی که بررسی‌ها برای افشای راز مرگ آن‌ها ادامه داشت خبر رسید که زن بارداری نیز در خانه‌اش با همین شیوه جان باخته است. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد همسر مرد جوانی که در این خانه جان باخته به طرز مرموزی ناپدید شده است.

با توجه به اعلام گزارش قتل‌ها پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با انجام تحقیقات فنی مشخص شد که زن ۳۸ ساله که احتمال می‌رفت عامل این جنایت‌ها باشد از ملایر متواری شده و به استانی دیگر گریخته است.

در ادامه ردیابی‌ها کارآگاهان پلیس دریافتند متهم قصد دارد با هویت جعلی از فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به تهران بگریزد که بلافاصله از سوی مأموران شناسایی و دستگیر شد. البته این زن جوان وقتی خود را در محاصره مأموران دید سعی داشت با خوردن قرص سیانور خودکشی کند که با اقدام بموقع مأموران ناکام ماند.

متهم در بازجویی‌های اولیه گفت: فرزند یک ساله ام به شدت بیمار شد و قصد داشتم او را به بیمارستان ببرم، اما مادرشوهرم اجازه نداد گفت: برای هر چیزی که بچه را بیمارستان نمی‌برند! شوهرم نیز فقط به حرف مادرش گوش می‌داد تا این که حال فرزندم بدتر شد و به ناچار او را به همان بیمارستانی بردم که زن برادرم در آن جا پرستار بود! اما فرزندم جان باخت. همسر و زن برادرم خود را در مرگ فرزندم مقصر می‌دانستند بنابراین همگی آن‌ها به علت عذاب وجدان خودکشی کردند وی همچنین مسمومیت دوستش در خانه را نیز اتفاقی دانست. اما طبق بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد متهم بر این باور بوده که فرزندش به علت تأخیر در رساندن به بیمارستان جان باخته و مسبب این موضوع نیز همسر خودش و خانواده برادرش بوده‌اند و همین مسأله باعث شده تا دست به این قتل‌ها بزند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه تاکنون اعتراف‌ها و ادعا‌های این زن اثبات نشده، تأکید کرد: اتهامات این زن علاوه بر عذاب وجدان به خاطر مرگ فرزندش، انگیزه مالی نیز می‌توانسته باشد که این موضوع از سوی پلیس در حال بررسی است. از این‌رو متهم هنوز در پلیس آگاهی است تا تحقیقات در خصوص انگیزه و علت قتل‌ها روشن شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر