بازدید 6778
سخنگوی ارتش تشریح کرد

نقش نیروی هوایی ایران در مقابله با داعش

کد خبر: ۹۱۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰ 18 August 2019
سخنگوی ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در تأمین امنیت مرز‌های هوایی ایران، اظهار کرد: پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش نقش کم‌نظیری در مقابله با تکفیری‌ها، داعش و منافقان داشته‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از  ایسنا، امیر سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگوی ارتش در مراسم «اختتامیه مسابقات قرآن خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید نوژه همدان»، با اشاره به بیش از چهار دهه نقش‌آفرینی رزمندگان و فرماندهان در مقاطع حساس سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه نیروی هوایی را در تأمین امنیت مرز‌های هوایی ایران و دور کردن سایه شوم تکفیری‌ها و منافقان منحصر به فرد توصیف کرد.

وی افزود: پایگاه شهید نوژه همدان، پایگاه تاکتیکی نیروی هوایی ارتش با رشادت شهید نوژه در نجات پاوه و ده‌ها عملیات بزرگ، متهورانه و متحیرانه برون‌مرزی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن پیام‌آور ایمان، خودباوری و شجاعت فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حقانیت و امنیت کشورمان بوده است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش، امنیت و اقتدار امروز ایران را حاصل کاشت بذر ایمان و معنویت با تمسک به قرآن عنوان کرد و گفت: هرگز نباید گذشته پرافتخار پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش و مجموعه ارتش سرفراز و نیرو‌های مسلح را فراموش کنیم و خوب است هر از گاهی پرونده پرافتخار شهدا و ایثارگران پایگاه‌های این نیرو برای جوانان عزیز و پیروان راسخ راه شهدا بازگو شود.

تقی خانی خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم پایگاه‌های ششم و سوم این نیرو در کمتر از سه ساعت از حمله دشمن بعثی، مراکز حساس آن‌ها را بمباران کردند و یا زمانی که به راحتی و در کلام از عملیات کمان ۹۹ و همچنین شاهکار اچ ۳ و ضربات سنگین به منافقان و نیرو‌های تکفیری نام می‌بریم، در واقع از روحیه ایثار، فداکاری و جان‌فشانی در سایه برنامه‌ریزی و طراحی‌های دشوار اطلاعاتی و عملیاتی صحبت می‌کنیم که هر کدام شایان تحسین و تقدیر در تاریخ پرافتخار نظام عزیزمان است.

وی اظهار کرد: منشأ این روحیات، عشق به قرآن، عترت و کسب معارف غنی دینی و مکتبی و صبر و تحمل و همراهی خانواده‌های صبور، مومن و انقلابی است.

تقی خانی افزود: ارتش انقلابی در تقویت و گسترش علوم قرآن و حدیث و تحقق رهنمودهای، ولی امر مسلمین با اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح، برنامه‌ریزی‌های جامعی داشته که اثرات آن در مأموریت‌های دشوار و البته امنیت‌آفرین دیده می‌شود.

سخنگوی ارتش تأکید کرد: در صورت امکان بازگویی و تشریح مأموریت‌های خطیر سال‌های اخیر ارتش، مردم و به‌خصوص جوانان بیش از این به جایگاه تعیین‌کننده ارتش در تأمین امنیت کشورمان پی خواهند برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان